MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de smaak speculaas van Whey perfection 2270g er niet meer?

Gister middag besteld pas woensdag in huis :'(:'(

Echt top die notenpasta als cadeau!

We hebben ook allemaal super reacties over de naturel-notenpasta :D

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Is de smaak speculaas van Whey perfection 2270g er niet meer?

De smaak speculaas is momenteel helaas uitverkocht inderdaad.

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Gister middag besteld pas woensdag in huis :'(:'(

Post nl heeft ons beloofd dat alles wat vandaag voor 16.00 aangeleverd wordt bij hun, morgen bezorgd wordt. Je kunt je pakket dus morgen in huis verwachten. Er zal bij hun wellicht een fout in de status van de track en trace zitten. Mocht je het zeker willen weten, kan je altijd even je referentienummer naar ons toe sturen in een PM. We kijken het dan direct nog een keer voor je na, maar je kan er vanuit gaan dat het morgen bij je bezorgd wordt. :cool:

Geen keukenweegschaal bij b&f?

Ff wachten op de casiene dan gaat er weer een bestelling uit

Ik vraag me toch wel iets af !

Hoe is de kwaliteit van de huis producten van B&F t.o.v. De duurdere merken zoals QNT , performance of iets dergelijks ?
Ik bestel al mijn producten zoveel mogelijk van b&f !
Om alles zo goed koop mogelijk te houden ! (Beetje gierig aangelegd mss maar het leven is al duur genoeg )

Maar voor een beter/sneller resultaat , kan ik dan beter de producten van een duurder merk nemen ?
Of heeft dit eigenlijk geen nut ?
Ik neem aan dat het prijsverschil wel een rede zal hebben ?
Maar ben toch benieuwd naar jullie mening hier over !

Greets

besteling geplaatst ben benieuwd naar men gratis pot noten pasta :meal:

Ik vraag me toch wel iets af !

Hoe is de kwaliteit van de huis producten van B&F t.o.v. De duurdere merken zoals QNT , performance of iets dergelijks ?
Ik bestel al mijn producten zoveel mogelijk van b&f !
Om alles zo goed koop mogelijk te houden ! (Beetje gierig aangelegd mss maar het leven is al duur genoeg ��)

Maar voor een beter/sneller resultaat , kan ik dan beter de producten van een duurder merk nemen ?
Of heeft dit eigenlijk geen nut ?
Ik neem aan dat het prijsverschil wel een rede zal hebben ?
Maar ben toch benieuwd naar jullie mening hier over !

Greets ��
Er zit zeker geen verschil in kwaliteit tov grotere merken. Wij halen ook allemaal onze producten bij grote A-leveranciers vandaan. Onze leveranciers hebben allemaal ISO, HACCP ceritificering en voldoen aan de strenge Europese eisen. We bieden het zo scherp aan om dat we de goedkoopste willen zijn. Wij geloven dat als we de sporter dienen met goede producten tegen scherpe prijzen, daarnaast met goede service. Dat de beste formule is om een bedrijf te hebben :) Als we alles veel duurder aanbieden, dan hebben we minder klanten. Bij ons draait juist alles om de klanten :)
besteling geplaatst ben benieuwd naar men gratis pot noten pasta :meal:
Bedankt voor je bestelling :) De Notenpasta is lekker :meal: morgne in huis!

Ik heb een vraag over de multi-men. Ik gebruik deze sinds een half jaar en de tabletten barsten steeds open (aan meerdere kanten). Qua samenstelling ben ik tevreden, ik vind het alleen vreemd dat ze openbarsten. Hoe komt dit, gaat dit ten koste van de werkzame stoffen en gaan jullie dit oplossen? Ik wil dit weten voor als ik in de toekomst weer multi-men wil bestellen. Ik heb de afgelopen 20 jaar aan krachttraining gedaan en in die tijd vele 100den supplementen geprobeerd alleen heb ik dit nog niet eerder gezien. Ik had een week geleden via dbb een pm gestuurd alleen geen reactie op ontvangen.

Ik heb een vraag over de multi-men. Ik gebruik deze sinds een half jaar en de tabletten barsten steeds open (aan meerdere kanten). Qua samenstelling ben ik tevreden, ik vind het alleen vreemd dat ze openbarsten. Hoe komt dit, gaat dit ten koste van de werkzame stoffen en gaan jullie dit oplossen? Ik wil dit weten voor als ik in de toekomst weer multi-men wil bestellen. Ik heb de afgelopen 20 jaar aan krachttraining gedaan en in die tijd vele 100den supplementen geprobeerd alleen heb ik dit nog niet eerder gezien. Ik had een week geleden via dbb een pm gestuurd alleen geen reactie op ontvangen.
Het is een bekend probleem, maar heeft geen invloed op het product. De nieuwe batches hebben er geen last meer van. Ik heb vorige week helaas geen PM van je ontvangen. Op privéberichten kan je dezelfde dag nog reactie ontvangen, anders is er iets fout gegaan. Ik stuur je er wel even één :)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:

Het is een bekend probleem, maar heeft geen invloed op het product. De nieuwe batches hebben er geen last meer van. Ik heb vorige week helaas geen PM van je ontvangen. Op privéberichten kan je dezelfde dag nog reactie ontvangen, anders is er iets fout gegaan. Ik stuur je er wel even één :)

Ralf

Mooi, ik dacht net hetzelfde te vragen, zelfs als ze nog netjes in de verpakking zitten hebben ze dit? (de gewone sports multi zijn deze).

http://oi61.tinypic.com/xep34.jpg
http://oi57.tinypic.com/skz6o3.jpg

Bedankt voor je bestelling :) De Notenpasta is lekker :meal: morgne in huis!

Dat kan ik bevestigen, heel lekker!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi, ik dacht net hetzelfde te vragen, zelfs als ze nog netjes in de verpakking zitten hebben ze dit? (de gewone sports multi zijn deze).

Dat kan ik bevestigen, heel lekker!
Het is inderdaad raar, maar een probleem met de coating levert dit op. Zoals ik aangaf, heeft het geen invloed op de kwaliteit. Als je me een privébericht met jouw ordernummer wilt sturen, kijk ik er voor je naar :)

Ralf

Keuze uit: Sports Multi, Smart multi en Multi men...

Te veel keuze :$

Ze beloven bijna alle 3 bijna het zelfde, wat is de beste keuze?

thnx

Het is inderdaad raar, maar een probleem met de coating levert dit op. Zoals ik aangaf, heeft het geen invloed op de kwaliteit. Als je me een privébericht met jouw ordernummer wilt sturen, kijk ik er voor je naar :)

Ralf

Achja zolang er niets mis is met de kwaliteit maakt het me niets uit hoor ;-) Je slikt ze toch gewoon in.
Wou gewoon net lukken nu dat ik het hier wou vragen dat iemand anders het ook poste.

oke dus.....gister heb ik een bestelling gemaakt en kreeg me track en trace. nou ik neem een dag vrij van me werk om het pakket te kunnen opvangen, en wat zie ik? "zending kan niet geleverd worden, retour naar afzender" of te wel terug naar BnF. nu is de vraag van wat is gebeurd? dus ik bel BnF op vanochtend en blijkbaar wisten ze ook niet exact wat er aan de hand was, maar zou vandaag een nieuwe zending doen zodat ik het morgen krijg. Snel en netjes vond ik. weer een track en trace nakijken om achter te komen dat ik ineens meer moet betalen. nou weer bellen, en tada me ultra fine oats cadeau was dus gerekent als een bestelling, ik betaal dus voor m'n cadeau. de heer met wie ik aan de telefoon was, bood dus aan een kassakorting van 2,50 bij me volgende bestelling.....

dus ik betaal voor iets gratis...en krijg 60 cent in principe in me hand? What's going on gentlemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven