XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gisteren die mucle protect besteld? Is deze dan nog bij mijn bestelling of gaat deze ontbreken aangezien jullie zeggen dat die niet meer voorradig is?
Wanneer je de Muscle Protect besteld en betaald hebt, krijg je deze gewoon thuis gestuurd hoor :) Je hebt hem immers gekocht. Tenzij er anders vermeld staan, maar onze producten zijn altijd direct uit voorraad leverbaar.

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had in Flex Magazine een mooi artikel gezien over welke supplementen goed zijn voor massa opbouw. Nu vroeg ik me af, welke supplementen hebben jullie in het assortiment die forskolin bevatten (die moet je wel samen met L-carnitine pakken).

Ik had in Flex Magazine een mooi artikel gezien over welke supplementen goed zijn voor massa opbouw. Nu vroeg ik me af, welke supplementen hebben jullie in het assortiment die forskolin bevatten (die moet je wel samen met L-carnitine pakken).
We hebben niet veel producten, maar als je zoekt op "forskolin krijg je meerdere van dit soort producten. :)

Ralf

Maar die ik vind is uitverkocht (7 Beta Andro)

Ik wilde de grote pot (4540 gram) Whey Perfection in de smaak vanille bestellen, maar ik kan deze niet vinden. Is deze uitverkocht, en zo ja, wanneer is deze weer leverbaar?

Alvast bedankt :)

Dezelfde vraag als Brummel! Zowel Whey Perfection als Isolaat Perfection allebei niet meer in vanille? Wanneer weer leverbaar eventueel?

Maar die ik vind is uitverkocht (7 Beta Andro)
Daar heb je inderdaad gelijk in. Had je deze ook gevonden?
Ik wilde de grote pot (4540 gram) Whey Perfection in de smaak vanille bestellen, maar ik kan deze niet vinden. Is deze uitverkocht, en zo ja, wanneer is deze weer leverbaar?

Alvast bedankt :)
Dezelfde vraag als Brummel! Zowel Whey Perfection als Isolaat Perfection allebei niet meer in vanille? Wanneer weer leverbaar eventueel?
We hopen beide producten deze week weer voorradig te hebben :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

6 PRODUCTEN MET MEGAKORTING!
BF_email_banner_6x-mega-korting.jpg

Zojuist B&F Beta-alanine Pure binnen gekregen. Op de verpakking staat dat een maatschep 2500 mg is terwijl aan de onderkant van het schepje wat er bij zit 5 ml staat. Hoe zit dit?

Komt er ook een Fatburner in de aanbieding komende week? Dan wacht ik namelijk nog even met bestellen ;)

Zojuist B&F Beta-alanine Pure binnen gekregen. Op de verpakking staat dat een maatschep 2500 mg is terwijl aan de onderkant van het schepje wat er bij zit 5 ml staat. Hoe zit dit?
Het komt door het soortelijke gewicht. 5ml Beta-Alanine betekend niet dat het 5 gram is. Je kan er vanuit gaan dat de maatschep gewoon klopt :) Daarnaast moet ik eerlijk vermelden dat een maatschep praktisch nooit klopt. Er zit vaak een kleine speling op. Dit heeft met de poeder te maken, inklinking etc etc.
Komt er ook een Fatburner in de aanbieding komende week? Dan wacht ik namelijk nog even met bestellen ;)
We hebben de weekaanbiedingen nog niet voor aankomende vrijdag:D Het is dus nog een verrassing.

Ralf

10 koninklijke deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Bodybuiliding Vitamin Pack
30 Packs voor 13.50!

C4 Pre-workout
30 servings voor 19.90!

Epic
Maandverpakking voor 24.50!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90!
4400 gram voor 34.50!

Glucosamine
180 capsules voor 12.50!

En 4 meer...

Zojuist weer wat moois besteld, zou leuk zijn als jullie er wat leuks van kunnen maken ;-) C1873923

B&F

even vraagje over melatonine.
is this stuff nog steeds legaal in Nederland?
Want ik meen dat ik tijdje geleden hebt gelezen (hier op forum) dat de regels in de wet zijn veranderd en dus niet meer verkocht zou mogen worden.
maar ik zie dat jullie het nog steeds verkopen dus hoe zit dat precies?

Zojuist weer wat moois besteld, zou leuk zijn als jullie er wat leuks van kunnen maken ;-) C1873923
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en morgen in huis :)
B&F

even vraagje over melatonine.
is this stuff nog steeds legaal in Nederland?
Want ik meen dat ik tijdje geleden hebt gelezen (hier op forum) dat de regels in de wet zijn veranderd en dus niet meer verkocht zou mogen worden.
maar ik zie dat jullie het nog steeds verkopen dus hoe zit dat precies?
Er is veel onduidelijkheid met betrekking tot deze regelgeving voor ons. We krijgen niet exact hoogte ervan en daarom bieden we het nog aan. Onze leverancier biedt het nog steeds aan en wij merken dat klanten deze producten erg waarderen. De navraag staat uit, maar we wachten nog een exact antwoord, zodat we hier ons assortiment eventueel op aan kunnen passen. Tot die tijd vind je het bij ons.

Ralf

Er is veel onduidelijkheid met betrekking tot deze regelgeving voor ons. We krijgen niet exact hoogte ervan en daarom bieden we het nog aan. Onze leverancier biedt het nog steeds aan en wij merken dat klanten deze producten erg waarderen. De navraag staat uit, maar we wachten nog een exact antwoord, zodat we hier ons assortiment eventueel op aan kunnen passen. Tot die tijd vind je het bij ons.

Ralf
top.

Verdomme ik ben vergeten mijn cadeautjes te kiezen

C1873667

Ik had graag een shakebaker pro gehad en insane sachet. Als jullie hier niets meer aan kunnen doen snap ik dat helemaal hoor! Is mijn eigen domme schuld. Had mijn bestelling klaar staan en toen deed Chrome het niet meer. Terug alles geselecteerd alleen de cadeautjes vergeten :rolleyes:

Altijd goed :thumbs:
Verdomme ik ben vergeten mijn cadeautjes te kiezen

C1873667

Ik had graag een shakebaker pro gehad en insane sachet. Als jullie hier niets meer aan kunnen doen snap ik dat helemaal hoor! Is mijn eigen domme schuld. Had mijn bestelling klaar staan en toen deed Chrome het niet meer. Terug alles geselecteerd alleen de cadeautjes vergeten :rolleyes:
Je order is al reeds verstuurd. Helaas kan ik hem niet meer meezenden voor je. Stuur me direct na je volgende bestelling even deze wens + ordernummer even door. Stop ik ze daar extra bij voor je! :)

Ralf

Altijd goed :thumbs:

Je order is al reeds verstuurd. Helaas kan ik hem niet meer meezenden voor je. Stuur me direct na je volgende bestelling even deze wens + ordernummer even door. Stop ik ze daar extra bij voor je! :)

Ralf

Bedankt kerel!! In pm dan of moet ik op een andere manier mijn ondernummer sturen?

Lekker knallen strax :eek:
Wie kent ze nog? ... ;)
... DimethylamylaminE ...

image.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven