Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 koninklijke deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Bodybuiliding Vitamin Pack
30 Packs voor 13.50!

C4 Pre-workout
30 servings voor 19.90!

Epic
Maandverpakking voor 24.50!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90!
4400 gram voor 34.50!

Glucosamine
180 capsules voor 12.50!

En 4 meer...

Vandaag eerste training gehad zonder waxy maize en muscle protect na lange tijd. Na een uurtje doorknallen voelbaar vermoeid en moe, kreeg de gewichten amper nog omhoog. Dit had ik niet verwacht, toch maar even bijbestellen nu hij in weekdeals staat. topper !

Vandaag eerste training gehad zonder waxy maize en muscle protect na lange tijd. Na een uurtje doorknallen voelbaar vermoeid en moe, kreeg de gewichten amper nog omhoog. Dit had ik niet verwacht, toch maar even bijbestellen nu hij in weekdeals staat. topper !
Muscle Protect vind ik zelf ook een heerlijke toevoeging voor rondom de training. Ik voel merkbaar meer herstel en het is nog lekker ook :zuip: Ik gebruik hem daarom ook elke training :wl:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer komt Chocolate Coconut Bounty in 4540 gram formaat weer?

Vandaag 2x een bestelling geplaatst hehe was mijn vitaminepillen en PAM spray vergeten. :o
Zoals altijd uitstekende klantendienst :)

Wel even kort iets mededelen, waarschijnlijk een soort actie, maar vond het een beetje raar ;p Bij de pink shaker staat op de site dat je hem gratis kan krijgen bij bestellingen vanaf 99,00 maar heb net een bestelling geplaatst van ongeveer 60 eur en ik kon hem gewoon kiezen :P

Wanneer komt Chocolate Coconut Bounty in 4540 gram formaat weer?
Dat kan ik nu helaas niet in zien. Zodra ik het morgen weet, laat ik het hier weten!
Vandaag 2x een bestelling geplaatst hehe was mijn vitaminepillen en PAM spray vergeten. :o
Zoals altijd uitstekende klantendienst :)

Wel even kort iets mededelen, waarschijnlijk een soort actie, maar vond het een beetje raar ;p Bij de pink shaker staat op de site dat je hem gratis kan krijgen bij bestellingen vanaf 99,00 maar heb net een bestelling geplaatst van ongeveer 60 eur en ik kon hem gewoon kiezen :P
Bedankt voor je bestelling(en). Deze gaan we netjes verwerken en zo snel mogelijk versturen. Bedoel je de roze shakebeker van 500ml? Deze kun je namelijk al kiezen bij elke bestelling vanaf 29 euro. Hier vind je al onze cadeaus

Bedankt voor je bestelling(en). Deze gaan we netjes verwerken en zo snel mogelijk versturen. Bedoel je de roze shakebeker van 500ml? Deze kun je namelijk al kiezen bij elke bestelling vanaf 29 euro. Hier vind je al onze cadeaus

Bedankt!
Bedoel eigenlijk dat wanneer je zoekt op de site naar de roze beker(, dus 'pink shaker' oid zoekt in het balkje) er het volgende in de beschrijving staat: zie toegevoegde afbeelding.
Wanneer je er echter op klikt staat er idd dat je het bij elke bestelling vanaf 30euro kan kiezen.

Wilde het gewoon even meedelen :p

Naamloos.png

Bedankt!
Bedoel eigenlijk dat wanneer je zoekt op de site naar de roze beker(, dus 'pink shaker' oid zoekt in het balkje) er het volgende in de beschrijving staat: zie toegevoegde afbeelding.
Wanneer je er echter op klikt staat er idd dat je het bij elke bestelling vanaf 30euro kan kiezen.

Wilde het gewoon even meedelen :p
Haha, ik zie het nergens meer staan hoor:D Haha, ik heb het zojuist namelijk aangepast. Dank je!

Ralf

Ik heb gisteren assault besteld, deze had kassa korting(29 euro naar 22 euro). Bij het afrekenen kostte deze echter wel 29 euro, omdat ik haast had wel besteld, maar hoe zit dat precies?
C1859909

Ik heb gisteren assault besteld, deze had kassa korting(29 euro naar 22 euro). Bij het afrekenen kostte deze echter wel 29 euro, omdat ik haast had wel besteld, maar hoe zit dat precies?
C1859909
De verwarring zit hem waarschijnlijk in de term 'kassakorting'. Het is zo dat kassakorting wordt pas berekend, wanneer de bestelwaarde van het totaal aan kassakortingproducten, boven de 45 euro is.

al enig idee wanneer whey perf. 2200 gr met de smaak speculaas er weer is?

Pakketje weer binnen thnx

Toevallig van plan om binnenkort ook foam rollers en massageballen aan te bieden?
Dan hoef ik helemaal niet meer van XXL te bestellen. :p

C1862750

Toch maar weer een pot besteld. Vind 2 scoops wel erg overdreven. Heb gemerkt dat het niet goed oplost, blijven veel korreltjes over in de shakebaker.

B&f hebben jullie dit in jullie huismerk? (Zie foto) moeten wel kleine pilletjes zijn anders kan de persoon in kwestie de pilletjes niet slikken.

Cassein smaken ook flink uitgedund jammer dat er nu smaken verdwijnen ipv bijkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven