XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie de casein in 750grams zakken alleen die op de site staan of zijn er een aantal uitverkocht? (white chocolate en hazelnoot).
Wil niet 80 shakes omdat ik over 2 maanden naar het buitenland vertrek en dan met een deel blijf zitten omdat ik het ook niet dagelijks wil gebruiken maar als afwisseling met kwark.

Best b&fshop,

Wat is de beste(meest werkzame)supplement tegen acne? Ik hoor namelijk tegenstrijdige berichten over zink en biergist.

Alvast bedankt.

Bestel altijd whey met chocoladesmaak, maar ik zie dat er ook een chocolate cookie smaak is. Wat is het verschil in smaak tussen deze twee eigenlijk? Is het een mix van cookies&cream met chocolade ofzo? :p

Juist weer een mooie bestelling gedaan: C1863695

Kunnen jullie er iets moois van maken voor een trouwe klant? Ik ben het vergeten te vermelden bij mededelingen..
thx !

Best b&fshop,

Wat is de beste(meest werkzame)supplement tegen acne? Ik hoor namelijk tegenstrijdige berichten over zink en biergist.

Alvast bedankt.

Vitamine b5 , 5gram per dag. Beste de poeder variant bestellen. Ff googlen ;) ga geen reclame zetten hier uit respect voor BF

Vitamine b5 , 5gram per dag. Beste de poeder variant bestellen. Ff googlen ;) ga geen reclame zetten hier uit respect voor BF

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben echter vergeten te vermelden dat ik alleen acne op mijn rug en boven armen heb. Is vit b5 dan wel voldoende?

C1862750

Toch maar weer een pot besteld. Vind 2 scoops wel erg overdreven. Heb gemerkt dat het niet goed oplost, blijven veel korreltjes over in de shakebaker.
Bedank tvoor je bestelling :) Morgen in huis :)

B&f hebben jullie dit in jullie huismerk? (Zie foto) moeten wel kleine pilletjes zijn anders kan de persoon in kwestie de pilletjes niet slikken.
Vaak zijn het redelijke capsules, maar zou dit product zeker afraden. Het bestaat uit Magnesium Oxide. Een vorm die minder goed opneembaar is. Bijv. Melaat of Citraat vorm is vaak beter. Je zou hier kunnen kijken welke vormen we aanbieden.
Cassein smaken ook flink uitgedund jammer dat er nu smaken verdwijnen ipv bijkomen
De nieuwe laden komt eind deze week, begin volgende week weer :) De smaken zijn helaas uitverkocht, maar komt er snel genoeg weer aan!
Hebben jullie de casein in 750grams zakken alleen die op de site staan of zijn er een aantal uitverkocht? (white chocolate en hazelnoot).
Wil niet 80 shakes omdat ik over 2 maanden naar het buitenland vertrek en dan met een deel blijf zitten omdat ik het ook niet dagelijks wil gebruiken maar als afwisseling met kwark.
Nee, we hebben meestal een stuk of 4-6 smaken van de Pouch. Ik verwacht niet dat er op korte termijn nieuwe smaken voorradig komen.
Best b&fshop,

Alvast bedankt.
Visolie, B5 een Biergist krijgen we altijd de beste reacties over die mensen gebruiken tegen acne. Ook weinig producten met een hoge GI helpt goed :)
Bestel altijd whey met chocoladesmaak, maar ik zie dat er ook een chocolate cookie smaak is. Wat is het verschil in smaak tussen deze twee eigenlijk? Is het een mix van cookies&cream met chocolade ofzo? :p
Dat klopt inderdaad. Dat is een chocoladesmaak met cookies er tussendoor. Het is lastig uit te leggen, maar enorm lekker :zuip:
Juist weer een mooie bestelling gedaan: C1863695

Kunnen jullie er iets moois van maken voor een trouwe klant? Ik ben het vergeten te vermelden bij mededelingen..
thx !
Bedankt voor je bestelling :) We gaan er mee aan de slag. Morgen in huis :)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is vreemd. Op dit moment hebben we nog niets gehoord over leverproblemen in België. Als je mij jouw ordernummer wilt geven, zoek ik het graag voor je uit :)

Hoor je zo van mij :) Ik ga even bellen met onze leverancier.

RAlf

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Eind deze maand verwachten wij deze ook :) Ze zijn besteld!

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

10 koninklijke deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Bodybuiliding Vitamin Pack
30 Packs voor 13.50!

C4 Pre-workout
30 servings voor 19.90!

Epic
Maandverpakking voor 24.50!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90!
4400 gram voor 34.50!

Glucosamine
180 capsules voor 12.50!

En 4 meer...

is er al bekend wanneer

Origineel gepost door 3nigma [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf, hoe zit het met deze producten in toekomst? Bij andere webwinkels zijn ze eind april voorradig.
- Detonate XT van Gaspari
- Frenzy van Driven Sports
- Splyce van Driven sports

bij jullie te koop zijn?

En komt muscle protect een deze dagen weer op voorraad?

Bedankt!! Krijgen jullie nog whey of isolaat in orange smaak?

is er al bekend wanneer

bij jullie te koop zijn?

En komt muscle protect een deze dagen weer op voorraad?
Ja zeker, deze vraag is reeds beantwoord. Ze zijn nog niet via de officiele kanalen voor ons beschikbaar, maar zodra deze er zijn. Kopen we deze direct in :) De Muscle Protect durf ik helaas geen exacte datum van te vermelden.
:thumbs:
Bedankt!! Krijgen jullie nog whey of isolaat in orange smaak?
De Orange smaak is net uitverkocht en komt op korte termijn niet weer terug. Wellicht is Peach Mango iets voor je? :zuip:

Ralf

Wat is de exacte samenstelling van de life lift bars van VPX sports?

Wat is de exacte samenstelling van de life lift bars van VPX sports?
Kijk eens, de voedingswaarden van de Lift Bars:
2791_extra_extra470_1.jpg

Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!
Wanneer zal die slogan terug gelden voor Vlaanderen? ;)

Laatst bewerkt:
Ik lees veel over Citadel Nutrition (http://www.citadelnutrition.com). Veel reviews wijzen op het feit dat het no-bullshit supplementen zijn. Enige idee of jullie deze ook in het assortiment nemen?

Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!
Wanneer zal die slogan terug gelden voor Vlaanderen? ;)
Niet, het is op België voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis. Echter vanwege de feestdagen is het vandaag voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. Vanaf morgen geldt de "voor 22.00 uur besteld..."-belofte weer :)
Ik lees veel over Citadel Nutrition (http://www.citadelnutrition.com). Veel reviews wijzen op het feit dat het no-bullshit supplementen zijn. Enige idee of jullie deze ook in het assortiment nemen?
Bedankt voor je feedback. Ik zal het aangeven bij onze afdeling inkoop!

Ralf

enig idee waarom de forti fx repen er al een hele poos niet zijn? vond ik de enige repen met een echt lekkere smaak!

Ook maar even de Lean Dessert en Life Lift bars meegenomen. Ben benieuwd.

00-bacon-cinnamon-roll.jpg

Cinnamon Roll

enig idee waarom de forti fx repen er al een hele poos niet zijn? vond ik de enige repen met een echt lekkere smaak!
De FortiFX repen zijn uit het assortiment. De Fit Crunch Bar zijn de opvolgers van deze repen.
Ook maar even de Lean Dessert en Life Lift bars meegenomen. Ben benieuwd.
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je regelen, morgen in huis! :)

Ralf

Ja zeker, deze vraag is reeds beantwoord. Ze zijn nog niet via de officiele kanalen voor ons beschikbaar, maar zodra deze er zijn. Kopen we deze direct in :) De Muscle Protect durf ik helaas geen exacte datum van te vermelden.

:thumbs:

De Orange smaak is net uitverkocht en komt op korte termijn niet weer terug. Wellicht is Peach Mango iets voor je? :zuip:

Ralf

Ik heb gisteren die mucle protect besteld? Is deze dan nog bij mijn bestelling of gaat deze ontbreken aangezien jullie zeggen dat die niet meer voorradig is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven