MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
komt de agmatine (poeder) nog terug? ik begin het een beetje te missen

Gisteren bestelling geplaatst, vandaag opgehaald.
Er was een klein foutje gemaakt, dat na slecht 1 bericht al is opgelost.
Top service wederom!

De BSN Cinnamon Roll heeft een apart smaakje en je moet er denk ik van houden.
Mij bevalt het in ieder geval goed :D

Mij bevalt hij ook! lekkere aparte smaak, en ook een lekkere iets dikkere shake

Komen de lean desserts van BSN (en mogelijk in anders smaken) weer op voorraad?

komt de agmatine (poeder) nog terug? ik begin het een beetje te missen
Met twee à drie weken uiterlijk. Ze zijn onderweg naar ons toe :) We hebben ook de iForce Agmatine in de aanbieding he!
Mij bevalt hij ook! lekkere aparte smaak, en ook een lekkere iets dikkere shake

Komen de lean desserts van BSN (en mogelijk in anders smaken) weer op voorraad?
Natuurlijk komen deze weer. We konden de Cinnamon groot inkopen bij de leverancier tegen een scherpe prijs. Vandaar we deze aanbieden. Daarna kopen we natuurlijk deze weer in in alle smaken!

Ralf

B&F,

komt er binnenkort weer de mct olie?

Gr

waar komt het helemaal vandaan?
We hebben het besteld maar doordat Agmatine volgende week geproduceerd word, dan komen de etiketten nog en de levering naar ons toe. Om geen valse verwachtingen te scheppen houden we 2 weken aan. Zou ook iets sneller kunnen. Het makkelijkste is als je jouw email adres bij het roduct achter laat. Dan ontvang je een mail zodra t voorradig is.
B&F,

komt er binnenkort weer de mct olie?

Gr
Ja zeker! MCT olie is momenteel overal uitverkocht. Als het weer beschikbaar is kopen we het zeker in.

Ralf

Laatst bewerkt:
Enige idee wanneer de Micellar Casein Perfection 2000gram in de smaak Strawberry weer op voorraad is?

Alvast bedankt,

Vaso grow

Ik heb vaso grow en magnificent net binnen gekregen, ik open die pot vaso grow en t zit vol met poeder.
ik dacht wow straks mis ik er een aantal, dus ik tel ze maar ik mis er dus 4/5 capsules + 1 is helemaal leeg dus ik denk dat dat degene is die geklapt is?

normaal heb ik nooit problemen met producten van B&F en ik bestel er maandelijks, daarom vond ik het raar dat het nu wel het geval was.

hoop dat hiervoor een oplossing gevonden kan worden:)

mvg,

Bloodsporter

hoe werkt die actie met unstoppable? 1 samplepack,10stuks, 20 servings en t wordt verkocht als doos? zitten er gewoon 20 zakjes in?

Ik heb vaso grow en magnificent net binnen gekregen, ik open die pot vaso grow en t zit vol met poeder.
ik dacht wow straks mis ik er een aantal, dus ik tel ze maar ik mis er dus 4/5 capsules + 1 is helemaal leeg dus ik denk dat dat degene is die geklapt is?

normaal heb ik nooit problemen met producten van B&F en ik bestel er maandelijks, daarom vond ik het raar dat het nu wel het geval was.

hoop dat hiervoor een oplossing gevonden kan worden:)

mvg,

Bloodsporter

Goed te horen dat je je producten hebt mogen ontvangen. Ik begrijp uit je reactie dat de Vaso Grow niet naar behoren is aangekomen. Ik zal dit even beoordelen en kom hier zo spoedig mogelijk op terug met een passende oplossing.

Tim

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

hoe werkt die actie met unstoppable? 1 samplepack,10stuks, 20 servings en t wordt verkocht als doos? zitten er gewoon 20 zakjes in?

Wanneer je de Upstoppable Sachet Pack - Dedicated bij ons besteld ontvang inderdaad een pakketje met 10 sachets(20serveringen).

Let op: In elk sachet zitten 2 doseringen. Let er dus goed op dat je de helft van een sachet gebruikt!

Tim

Zijn die samples van unstoppable smaakloos of wat?

En hoeveel weegt zo 1 sachet/1 sample? Ik heb de foto op jullie site vergroot maar ik kan het niet terugvinden :p

Heet iedereen bij b&f ralf, of is er gewoon 1 ralf die heel veel doet?

En hoeveel weegt zo 1 sachet/1 sample? Ik heb de foto op jullie site vergroot maar ik kan het niet terugvinden :p

1 sachet bevat 2 doseringen, dus dat komt neer op 11 gram per sachet(5,5 gram per dosering)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Heet iedereen bij b&f ralf, of is er gewoon 1 ralf die heel veel doet?

Wij hebben maar 1 Ralf in dienst! Hij is gewoon een onwijs harde werker met een echt Body & Fit hart!:D Zo nu en dan gunnen wij hem eventjes vrijaf om zelf te kunnen knallen in de Gym! Vandaar dat ik het vandaag even van hem overneem.

Tim

Laatst bewerkt:
klein vraagje trouwens over de BSN lean dessert, als er staat houdbaar tot 06/2014 betekent dat dan ''officieel'' dat hij per 1 juni ''overdatum' is of is hij ''officieel'' dan nog heel de maand juni houdbaar en pas per 1 juli overdatum?

B&F:,

Zit er nog verschil (behalve het aantal gram) tussen deze BCAA's:

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/olimp-supplements/bcaa-xplode/ (1KG)

&

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/olimp-supplements/amino-eaanabol-xplode/

Die kleine potten gaan een beetje snel op bij mij.

Ik heb vanochtend trouwens per ongeluk 8 BCAA Mega Caps genomen, pakte de dosering van HMBOnol van Olimp. Het is een drie dubbele dosering, en maak me een beetje zorgen.

Het verschil zit hem in de samenstelling van de producten:

Samenstelling per dosering: BCAA Xplode Olimp

Per 10 gram

BCAA: 6gram
L-Leucine 3 gr
L-Valine 1.5 gr
L-Isoleucine 1.5 gr
L-Glutamine 1 gr

Samenstelling per dosering EAAnabol Xplode:

Per 13 gram

EAA Mtrx: 6360mg
L-Leucine 1560mg
L-Lysine 1200mg
L-Isoleucine 800mg
L-Threonine 600mg
L-Phenylalanine 600mg
L-Methionine 400mg
L-Tryptophan 160 mg

EAA Support: 2010mg
L-Glutamine 700mg
L-Tyrosine 400mg
L-Histidine 400mg
L-Alanine 350mg
L-Cysteine 160mg

Extra BCAA: 1000mg
L-Leucine 440 mg
L-Valine 310mg
L-Isoleucine 250mg

Wat betreft de verhoogde inname van de BCAA's. Dit is geen probleem, het zal gewoon door het lichaam worden opgenomen.

Tim

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

klein vraagje trouwens over de BSN lean dessert, als er staat houdbaar tot 06/2014 betekent dat dan ''officieel'' dat hij per 1 juni ''overdatum' is of is hij ''officieel'' dan nog heel de maand juni houdbaar en pas per 1 juli overdatum?

De Lean Dessert is houdbaar t/m 6-2014. Dit komt er op neer dat het product te gebruiken is t/m 31-6-2014.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven