Rilakkuma
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 57kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren bestelling geplaatst, vandaag opgehaald.
Er was een klein foutje gemaakt, dat na slecht 1 bericht al is opgelost.
Top service wederom!
De BSN Cinnamon Roll heeft een apart smaakje en je moet er denk ik van houden.
Mij bevalt het in ieder geval goed![]()
Met twee à drie weken uiterlijk. Ze zijn onderweg naar ons toekomt de agmatine (poeder) nog terug? ik begin het een beetje te missen
We hebben ook de iForce Agmatine in de aanbieding he!Natuurlijk komen deze weer. We konden de Cinnamon groot inkopen bij de leverancier tegen een scherpe prijs. Vandaar we deze aanbieden. Daarna kopen we natuurlijk deze weer in in alle smaken!Mij bevalt hij ook! lekkere aparte smaak, en ook een lekkere iets dikkere shake
Komen de lean desserts van BSN (en mogelijk in anders smaken) weer op voorraad?
waar komt het helemaal vandaan?Met twee à drie weken uiterlijk. Ze zijn onderweg naar ons toe![]()
Ralf
We hebben het besteld maar doordat Agmatine volgende week geproduceerd word, dan komen de etiketten nog en de levering naar ons toe. Om geen valse verwachtingen te scheppen houden we 2 weken aan. Zou ook iets sneller kunnen. Het makkelijkste is als je jouw email adres bij het roduct achter laat. Dan ontvang je een mail zodra t voorradig is.
Ja zeker! MCT olie is momenteel overal uitverkocht. Als het weer beschikbaar is kopen we het zeker in.
Enige idee wanneer de Micellar Casein Perfection 2000gram in de smaak Strawberry weer op voorraad is?
Alvast bedankt,

Ik heb vaso grow en magnificent net binnen gekregen, ik open die pot vaso grow en t zit vol met poeder.
ik dacht wow straks mis ik er een aantal, dus ik tel ze maar ik mis er dus 4/5 capsules + 1 is helemaal leeg dus ik denk dat dat degene is die geklapt is?
normaal heb ik nooit problemen met producten van B&F en ik bestel er maandelijks, daarom vond ik het raar dat het nu wel het geval was.
hoop dat hiervoor een oplossing gevonden kan worden
mvg,
Bloodsporter
hoe werkt die actie met unstoppable? 1 samplepack,10stuks, 20 servings en t wordt verkocht als doos? zitten er gewoon 20 zakjes in?
En hoeveel weegt zo 1 sachet/1 sample? Ik heb de foto op jullie site vergroot maar ik kan het niet terugvinden![]()
Heet iedereen bij b&f ralf, of is er gewoon 1 ralf die heel veel doet?
Zo nu en dan gunnen wij hem eventjes vrijaf om zelf te kunnen knallen in de Gym! Vandaar dat ik het vandaag even van hem overneem.B&F:,
Zit er nog verschil (behalve het aantal gram) tussen deze BCAA's:
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/olimp-supplements/bcaa-xplode/ (1KG)
&
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/olimp-supplements/amino-eaanabol-xplode/
Die kleine potten gaan een beetje snel op bij mij.
Ik heb vanochtend trouwens per ongeluk 8 BCAA Mega Caps genomen, pakte de dosering van HMBOnol van Olimp. Het is een drie dubbele dosering, en maak me een beetje zorgen.
klein vraagje trouwens over de BSN lean dessert, als er staat houdbaar tot 06/2014 betekent dat dan ''officieel'' dat hij per 1 juni ''overdatum' is of is hij ''officieel'' dan nog heel de maand juni houdbaar en pas per 1 juli overdatum?
De unstoppable-sachet-pack is net als de potten van unstoppable in de smaak Orange.![]()