Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig al op de hoogte wanneer "Opti-men" multivit weer op voorraad is?
Durf ik nog niet 100% zeker te zeggen, ga het morgen meteen bij onze afdeling inkoop voor je navragen.
De Unstoppable gaat hard! Hij staat weer online hoor, dus wees er bij
---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------
Uniek en in Nederland exclusief verkrijgbaar bij Body & Fit. Creapure® creatine Tabs met de smaak van een heerlijk fris snoepje!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Creapure® Tasty Tabs:
- De meest zuivere creatine met de beste werking
- Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
- Echt genieten, heerlijk fris van smaak
- 3 lekkere Tasty Tabs per dag is voldoende!
- 2 maanden verpakking!
- De beste keus, optimale opname in de spieren
- Voor meer kracht bij explosieve krachtingspanningen
- Stimuleert spiergroei/vetvrije spiermassa bij explosieve krachtinspanningen
Bodyenfit, ik heb vanavond een bestelling gedaan maar ben vergeten 3 zakken pure rice powder erbij te doen. Zou de bestelling aangepast kunnen worden en de zakken pure rice powder bij de besteling kunnen worden toegevoegd? Mijn ordernummer is: C1888905
Ordernummer; C1890493
Kunnen jullie er een chocolate whey sachet bij doen?
Edit; Stom, was mijn amandelen erbij vergeten :$
Ordernummer; C1890569 kan bij deze dan ook chocolate whey?
Beste B&F,
Heb vorige week een berg Life Lift bars besteld omdat ze zo mooi in de aanbieding waren (C1860933). Deze zouden tot en met juni houdbaar zijn, nou prima dacht ik. Helaas zijn ze maar houdbaar tot mei! Hoe zit dit? Ze zijn echt niet te eten, ik denk dat ze niet meer goed zijn. Echt zonde van het geld, balen.

Ik heb een review geschreven maar de kortingscode nog niet ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten? Ik zou graag voor 22.00 vandaag nog willen bestellen met de kortingscode.
p.s. kunnen jullie mij een link geven naar jullie eigen superfood line? Ik zie zo 1-2-3 niet hoe ik erop moet sorteren.
Wanneer is de whey perfection 2270 gram Apple pie weer op voorraad? Wilde laatst bestellen maar toen was die er niet. Andere smaak besteld en de dag erna was die er weer. Wilde nu weer gaan bestellen maar zag dat die weer op was.

We hebben hier meer vragen over gekregen, ik zal het even overleggen met mijn collega's! Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. Je hoort van mij
Vreemd dat je de kortingscode nog niet hebt mogen ontvangen, deze zal automatisch aangemaakt moeten worden. Ik ga het voor je uitzoeken!
Deze week verwachten wij eigen merk weer binnen te krijgen! Ik durf niet met zekerheid te zeggen of de Whey Perfection Apple Pie ook bij zit. Ik zal dit even navragen bij mijn collega van de inkoop!
Tim

Er stond dat ik moest wachten tot mijn review was goedgekeurd.![]()
maar ga er wel zorg voor dragen dat je je code zult ontvangen!Ik heb een review geschreven maar de kortingscode nog niet ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten? Ik zou graag voor 22.00 vandaag nog willen bestellen met de kortingscode.

Ok, bedankt. Zo'n ramp is het niet die paar euro's en als ik het niet voor 22.00 ontvang bestel ik gewoon zonder en bewaar ik het voor de volgende keer, maar waarom ergens meer voor betalen als het niet nodig is (typische Nederlandse instelling I guess)?![]()
PS: Check je pm
!Ter info B&F: ik had laatst ook een review geplaatst, maar nooit een code ontvangen. Lig er niet wakker van, maar misschien dat er dus meer mensen last van hebben![]()
?Omg, doet me aan die ijsjes van vroeger denkenIk kan je hier geen ongelijk in gevenPS: Check je pm
!
Hmm, hier lijkt toch iets fout te gaan. Ik ga het doorgeven aan mijn collega die hier over gaat!
---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------
De zomer komt er aan! Ben je op zoek naar een verantwoord tussendoortje?
Smooze Fruit Ice
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Smooze Fruit Ice:
- Puur fruit met kokosmelk!
- 100% natuurlijk en vrij van kunstmatige toevoegingen
- 10 overheerlijke ijsjes
- Vegan, kosher en halal gecertificeerd
- Weinig suiker- of vet
- Rijk aan vitamine C
- Vegetarisch
- 0 conserveringsmiddel
- 0 kleurstoffen
- 0 kunstmatige stoffen
- Gezonde traktatie voor iedereen
- Alleen even invriezen en genieten maar!
Tim