XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top service!
Gisteren, feestdag in België, pakketje besteld en vandaag reeds in huis.
Had het eigenlijk verwacht na het weekend.

Product is niet op voorraad.

Wilde vandaag nog een bestelling plaatsen, hmmm. :(

De Unstoppable gaat hard! Hij staat weer online hoor, dus wees er bij :D

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Uniek en in Nederland exclusief verkrijgbaar bij Body & Fit. Creapure® creatine Tabs met de smaak van een heerlijk fris snoepje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken Creapure® Tasty Tabs:
- De meest zuivere creatine met de beste werking
- Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
- Echt genieten, heerlijk fris van smaak
- 3 lekkere Tasty Tabs per dag is voldoende!
- 2 maanden verpakking!
- De beste keus, optimale opname in de spieren
- Voor meer kracht bij explosieve krachtingspanningen
- Stimuleert spiergroei/vetvrije spiermassa bij explosieve krachtinspanningen

De Unstoppable gaat hard! Hij staat weer online hoor, dus wees er bij :D

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Uniek en in Nederland exclusief verkrijgbaar bij Body & Fit. Creapure® creatine Tabs met de smaak van een heerlijk fris snoepje!

- 2 maanden verpakking!

Zit er in de werking nog een verschil vergeleken met ''normale'' creatine?

Godver, Unstoppable vandaag besteld, en dan nu die sachets die de helft goedkoper zijn...
Waarom zou iemand nog voor een pot kiezen?

Zit er in de werking nog een verschil vergeleken met ''normale'' creatine?

Alle 2 producten zijn Creapure creatine (monohydraat). De werking is in dat op zicht dus het zelfde. :)

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Godver, Unstoppable vandaag besteld, en dan nu die sachets die de helft goedkoper zijn...
Waarom zou iemand nog voor een pot kiezen?

Dit komt omdat unstoppable-sachet-pack momenteel voor een super scherpe prijs in de aanbieding is. :cool:

Ha Body En Fitshop,

Ik wil voor het eerst Whey Perfection kopen en er zijn echt zóveel smaken. Uiteindelijk gekomen op Banaan, Straciatella of Chocolate Caramel. Heb alleen een vraagje: bij de kleinste variant (26 shakes) staan zowel Banaan als CC niet en bij de middelste variant (shakes) staan ze zelfs allemaal niet. Verschillen de beschikbare smaken per week/maand/tijd of blijft dat zo? Ik wil namelijk graag beginnen met een wat kleinere variant en niet direct met de 4.5kg pot. ;)

Hallo B&F, ik heb voor mijn broertje een potje crazy in de smaak Orange gehaald, nog voor zijn verjaardag, alleen bij het openen ontbrak tot mijn schrik de scoop. (lag ook niet onderaan)
Mvg

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Ha Body En Fitshop,

Ik wil voor het eerst Whey Perfection kopen en er zijn echt zóveel smaken. Uiteindelijk gekomen op Banaan, Straciatella of Chocolate Caramel. Heb alleen een vraagje: bij de kleinste variant (26 shakes) staan zowel Banaan als CC niet en bij de middelste variant (shakes) staan ze zelfs allemaal niet. Verschillen de beschikbare smaken per week/maand/tijd of blijft dat zo? Ik wil namelijk graag beginnen met een wat kleinere variant en niet direct met de 4.5kg pot. ;)
ze maken ze volgens mij in alle varianten maar de ene smaak gaat gewoon sneller dan de ander. Ik zou iets neutraals halen als aardbei of vanille, dat verveelt niet zo snel

Ha Body En Fitshop,

waarom probeer je niet zon variaty box? kan je paar smaken eerst proberen..

Ik raad zelf banaan zwaar af, vind die niet te zuipen...

Maar chocolade caramel, maar vooral stracciatella is heeeeeeeerlijk

Ha Body En Fitshop,

Siemen! Helaas zijn deze smaken op dit moment uitverkocht. Vervelend genoeg kan onze leverancier de vraag van onze kant bijna niet aan. Ik begreep zojuist van mijn collega dat wij deze smaken in de loop van deze week weer verwachten. Zodra wij ze weer binnen krijgen worden ze per direct weer op de site geplaatst.

Tim

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

waarom probeer je niet zon variaty box? kan je paar smaken eerst proberen..

Ik raad zelf banaan zwaar af, vind die niet te zuipen...

Maar chocolade caramel, maar vooral stracciatella is heeeeeeeerlijk

Een hele goede tip! Smaak is en blijft natuurlijk erg persoonlijk. Zelf ben ik ook erg fan van de Straciatella:D

Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:

1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Siemen! Helaas zijn deze smaken op dit moment uitverkocht. Vervelend genoeg kan onze leverancier de vraag van onze kant bijna niet aan. Ik begreep zojuist van mijn collega dat wij deze smaken in de loop van deze week weer verwachten. Zodra wij ze weer binnen krijgen worden ze per direct weer op de site geplaatst.

Tim

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Een hele goede tip! Smaak is en blijft natuurlijk erg persoonlijk. Zelf ben ik ook erg fan van de Straciatella:D

Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:

1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Oke, prima! Ik begin hopelijk over anderhalve week weer met fitness, dus ik zal in die tijd een aantal keer op de site kijken. Straciatella hoor ik inderdaad goede verhalen over, dus hopen dat de kleinste variant in óf Straciatella óf Banaan beschikbaar komt. Bedankt voor de snelle reactie! ;)

Zijn de Glucosamine 750 van Now Foods, 750 gram per capsule? Of moet je twee capsules nemen voor 750 gram?

Er staan namelijk dat je twee capsules, twee maal daags in moet nemen.

Zijn de Glucosamine 750 van Now Foods, 750 gram per capsule? Of moet je twee capsules nemen voor 750 gram?

750 gram? :eek: , je bedoelt milligram denk ik :)

Je doelt waarschijnlijk op de Glucosamine Sulfate 750mg Now Foods.

Elke capsule bevat 750mg Glucosamine Sulfate wat betekent dat je 1500mg Glucosamine per dosering(2 capsules) inneemt. Wij raden je aan 2 doseringen per dag te nemen.

Tim

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Bekijk nu onze nieuwe producten!!

Onder andere: Creapure® Tasty Tabs

- 2 maanden verpakking!

Het Unstoppable sachet pakketje, is het dan 10 zakjes (en in totaal 20 servings) of 20 zakjes (met 40 servings)? Ik dacht hier gelezen te hebben dat zo'n één zakje 2 servings zijn dus eigenlijk hetzelfde als 2 doseringen?

Het Unstoppable sachet pakketje, is het dan 10 zakjes (en in totaal 20 servings) of 20 zakjes (met 40 servings)? Ik dacht hier gelezen te hebben dat zo'n één zakje 2 servings zijn dus eigenlijk hetzelfde als 2 doseringen?

10 zakjes met in elke 2 servings.

Is er een mogelijkheid om wat samples van PWO's te bestellen ? Soort viarity box maar dan voor PWO's .

1 sachet bevat 2 Servings en de pack bevat 10 sachets. In totaal dus 20 Servings.:)

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Is er een mogelijkheid om wat samples van PWO's te bestellen ? Soort viarity box maar dan voor PWO's .

Is helaas momenteel nog niet mogelijk. Ik ga je suggestie wel bij onze afdeling inkoop neerleggen, wellicht in de toekomst dus wel.

1 sachet bevat 2 Servings en de pack bevat 10 sachets. In totaal dus 20 Servings.:)

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Is helaas momenteel nog niet mogelijk. Ik ga je suggestie wel bij onze afdeling inkoop neerleggen, wellicht in de toekomst dus wel.

Okeoke mooi om te horen, heb nog pwo voor een maandje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven