AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F, heeft deze wel creatine of niet? Is dit de nieuwe of de oude formule?
Want bij jullie staat oude label en op BB.com staat nieuwe label zonder creatine.
Want dan weet ik welke het is en kan ik bestellen.
Thx alvast.

3nigma, op welk product doel je? Dat is mij niet geheel duidelijk. Ik hoor het graag even van je!

Zojuist een bestelling gedaan. De Amino EEANabol Xlopde van Olimp, de Creapure Creatine van Olimp, en Caseine [/FONT] van Optimum Nutrition. Is Waxy Maize niet meer op vooraad dat ik die niet meer als cadeau kan kiezen?
Trouwens de beste supplementen van 2013 zijn bekend:
http://www.bodybuilding.com/fun/2013-supplement-awards.html

Misschien leuk om die in de actie te gooien B&F?

Hoi B&F. Wanneer verwachten jullie de Dextrose Pure weer op voorraad te hebben?

Omg, doet me aan die ijsjes van vroeger denken :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

2011-12-30+17.40.49.jpg

Haha same here, joekels heette die :)

Superlekker :)

Is jullie smooze fruit ice, puur lekker? of zitten er vitaminen of iets anders extras in?

Zojuist een bestelling gedaan. De Amino EEANabol Xlopde van Olimp, de Creapure Creatine van Olimp, en Caseine [/FONT] van Optimum Nutrition. Is Waxy Maize niet meer op vooraad dat ik die niet meer als cadeau kan kiezen?
Trouwens de beste supplementen van 2013 zijn bekend:
http://www.bodybuilding.com/fun/2013-supplement-awards.html

Misschien leuk om die in de actie te gooien B&F?

Bedankt voor je bestelling, deze gaan we morgen netjes voor je leveren. De Waxy Maize staat online als cadeau vanaf €59,-.

Ik ga de link doorsturen naar onze marketing afdeling, wellicht bedenken ze er een leuke stunt mee. :cool:

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Hoi B&F. Wanneer verwachten jullie de Dextrose Pure weer op voorraad te hebben?

We verwachten de Dextrose Pure eind deze week weer op voorraad te hebben. :)

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Haha same here, joekels heette die :)

Superlekker :)

Is jullie smooze fruit ice, puur lekker? of zitten er vitaminen of iets anders extras in?

De smooze-fruit-ice zijn echt lekker! Maar buiten dat ze lekker zijn, zijn ze ook rijk aan vitamine C, bevatten ze weinig suiker, 0 conserveringsmiddel en 0 kleurstoffen. Kortom een lekkere en gezonde traktatie voor iedereen! :D

is er een reden waarom ik geen vanille smaak kan kiezen wanneer ik 4540 Gram whey perfection bestel en die smaak wel kan kiezen bij de kleinere hoeveelheid?

Zag dat de speculaas whey perfection er wel in een 2270 pot is, is hij ook in een kleine 750 gram pot mogelijk te krijgen/bestellen?

c

zit 6 packs Unstoppable Sachet pack
Dedicated Nutrition in mijn winkel wagentje a 10 euro, ineens prijs verhoogd nu 15 euro per pack

graag wil ik ze voor de prijs die er stond.

Hey, even een vraagje.

De kassakorting van 5%, 10% en 15% zoals die op de website staat is anders als de daadwerkelijke kassakorting wanneer je het in Heerenveen afhaalt toch? In Heerenveen krijg je gewoon standaard 5% bij afhalen, en dit kan verder niet oplopen tot 10% of 15%, correct?

Een maat van me had het erover namelijk maar ik denk dat hij zich vergist heeft. Ik kan trouwens zo snel geen producten vinden op de website waar kassakorting op van toepassing is, overal staat gewoon sale bij (wat hartstikke mooi is uiteraard).

Dedicated Nutrition in mijn winkel wagentje a 10 euro, ineens prijs verhoogd nu 15 euro per pack

Dit dus... Gisteren stonden ze nog voor €9,90 op de website. Dus ik aan wat vrienden gevraagd of ze nog wat nodig hebben.
Vanochtend stonden ze op €12,50. Afijn, dan maar twee in plaats van drie bestellen aangezien ik ook nog geen reactie had.
Staan ze nu op €14,50...
Zou het toch wel op prijs stellen als ik er nog 2 of 3 voor €9,90 zou kunnen verkrijgen. Of is het nu te lang gewacht en pech gehad?

echt balen voor ons idd, betaling ging niet goed bij mij, te laat om te bellen, mailen dus, antwoord duurde maximaal 24 uur kreeg ik terug, vandaag antwoord gehad, maar nu is dus mijn winkelmandje ineens BAM hoppa! geen 6 packs voor 59,99, nee, 90 euro ineens nu :eek:

C1894274

kan die vandaag nog de deur uit? ZOU TOP ZIJN!!

Ik heb ff gebeld en jullie collega zei tegen mij dat het de versie met creatine is, die moet ik dus hebben.
Besteld. :cool:

Is inderdaad de versie met de Creatine, bedankt voor je bestelling!:D

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

is er een reden waarom ik geen vanille smaak kan kiezen wanneer ik 4540 Gram whey perfection bestel en die smaak wel kan kiezen bij de kleinere hoeveelheid?

Dit komt omdat deze momenteel helaas is uitverkocht. We verwachten deze eind van de week terug op voorraad.

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Zag dat de speculaas whey perfection er wel in een 2270 pot is, is hij ook in een kleine 750 gram pot mogelijk te krijgen/bestellen?

Whey perfection speculaas in 750 gram hebben we helaas niet in ons assortiment. We hebben deze wel voor je in 2270 en 4540 gram. ;)

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

De unstoppable-sachet-pack zat in de introductie voor slechts € 9,99, helaas is deze introductie actie afgelopen. Maar € 14,50 blijft nog steeds een super scherpe prijs voor dit top product!

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Hey, even een vraagje.

De kassakorting van 5%, 10% en 15% zoals die op de website staat is anders als de daadwerkelijke kassakorting wanneer je het in Heerenveen afhaalt toch? In Heerenveen krijg je gewoon standaard 5% bij afhalen, en dit kan verder niet oplopen tot 10% of 15%, correct?

Een maat van me had het erover namelijk maar ik denk dat hij zich vergist heeft. Ik kan trouwens zo snel geen producten vinden op de website waar kassakorting op van toepassing is, overal staat gewoon sale bij (wat hartstikke mooi is uiteraard).

Als je bij ons in het distributie centrum in Heerenveen komt afhalen, krijg je boven op je winkelwagen prijs nog is EXTRA 5% afhaalkorting. :D:cool:

Laatst bewerkt:
Ik merk nooit wat van pre-workouts.

Heb nu die unstopabble satchet is gekocht en zit er aan te denken om gewoon 2 servings te nemen.
Kan prima toch?

C1894274

kan die vandaag nog de deur uit? ZOU TOP ZIJN!!

Gaan we regelen voor je! Gaat hier vanavond nog de deur uit! :cool:

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Ik merk nooit wat van pre-workouts.

Heb nu die unstopabble satchet is gekocht en zit er aan te denken om gewoon 2 servings te nemen.
Kan prima toch?

Persoonlijk zou ik wel met 1 dosering beginnen, omdat elke pre work out altijd weer anders is en je altijd anders reageert. Dit kan jezelf natuurlijk altijd het beste aanvoelen, maar nogmaals wij adviseren altijd maar 1 dosering te nemen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven