Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

Leuk dat coconut oil en andere superfoods in promo staan. is het mogelijk om de vervaldatum van die potten op te geven zodat ik weet hoeveel we er kunnen bestellen? ;-)

alvast bedankt!

Johan

Wat is de verhouding concentraat/isolaat in jullie Whey Perfection?

Hey B&F,

Leuk dat coconut oil en andere superfoods in promo staan. is het mogelijk om de vervaldatum van die potten op te geven zodat ik weet hoeveel we er kunnen bestellen? ;-)

alvast bedankt!

Johan
He Johan! Ik heb helaas niet een exacte datum zo, maar je kan er vanuit gaan dat het minimaal een jaar is.:)
Wat is de verhouding concentraat/isolaat in jullie Whey Perfection?
Dat ga ik voor je navragen. Ik heb zo niet direct de productspecificatie bij de hand. Het antwoord houd je van ons te goed.

Ralf

al iets meer over wanneer opti-men weer op voorraad is?

Vraagjes,

Ik heb creakong en creatine monohydraat van b&f beide
Op de creakong staat elke dag 4mg 30 min voor je training.
Vraag1: Moet ik het ook nemen op rustdagen, en wanneer dan? Of is t beter om dan de monohydraat te nemen?
Vraag2: Zit er een positief effect aan om de monohydraat en de creakong te nemen (dus 5g + de 4g verspreid over de dag)

Ha,

Ik heb pas een bestelling geplaatst bij BnF en kreeg daarbij een extra emmer Isolaat Perfection. Niet wat ik besteld had dus dat heb ik netjes gemeld en nu stuur ik het zonder kosten retour. Daarvoor heb ik wel een kortingscode à €5 gekregen wat natuurlijk erg netjes is. Maar van de andere kant ben ik wel verbaasd dat het maar zo'n klein bedrag is voor een emmer van €65. Is het nu ondankbaar dat ik me hierover verbaas?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben verder hartstikke blij met jullie service maar voor een emmer van 4000 gram had ik toch wel iets anders verwacht!

Origineel gepost door redparrot:
zit 6 packs Unstoppable Sachet pack
Dedicated Nutrition in mijn winkel wagentje a 10 euro, ineens prijs verhoogd nu 15 euro per pack
graag wil ik ze voor de prijs die er stond.
De unstoppable-sachet-pack zat in de introductie voor slechts € 9,99, helaas is deze introductie actie afgelopen. Maar € 14,50 blijft nog steeds een super scherpe prijs voor dit top product!

okay, bestelling geplaatst bij de concurrent, 180 euro, net als elke 5 maand, jullie winkelmandje is onbetrouwbaar, dat betaling per ideal niet lukt is niet mijn fout het liep vast. Ga nog wel even mijn rechten nalezen over kopen op internet hierover. Consument is goed beschermd wb kopen op internet. Ik had het product gekocht. Er is dus geen sprake van een actie die nu is afgelopen.

okay, bestelling geplaatst bij de concurrent, 180 euro, net als elke 5 maand, jullie winkelmandje is onbetrouwbaar, dat betaling per ideal niet lukt is niet mijn fout het liep vast. Ga nog wel even mijn rechten nalezen over kopen op internet hierover. Consument is goed beschermd wb kopen op internet. Ik had het product gekocht. Er is dus geen sprake van een actie die nu is afgelopen.

Zolang je niet hebt betaald heb je het product niet gekocht hoor. Pas zodra de betaling bij B&F binnen is, is het product jouw eigendom.

al iets meer over wanneer opti-men weer op voorraad is?
Ik ga nu mijn collega even raadplegen. Ik hoop snel iets van hem te horen. Dan stuur ik je even een privéberichtje zodra ik meer weet!
Weet je toevallig al iets meer? Of ben ik te ongeduldig?:p
Ik heb onze leverancier een mail gestuurd. Ik verwacht met 1-2 dagen wel een reactie :)
Vraagjes,

Ik heb creakong en creatine monohydraat van b&f beide
Op de creakong staat elke dag 4mg 30 min voor je training.
Vraag1: Moet ik het ook nemen op rustdagen, en wanneer dan? Of is t beter om dan de monohydraat te nemen?
Vraag2: Zit er een positief effect aan om de monohydraat en de creakong te nemen (dus 5g + de 4g verspreid over de dag)
Wanneer je Creakong of Creapure gebruikt, hoef je deze niet te combineren hoor. Beide bevatten voldoende creatine om deze dagelijks 1x te nemen. Op trainingsdagen kan het direct voor de training, op rustdagen direct 's ochtends. Ik zou ze niet tegelijk aanbevelen, dat is te veel van het goede!
Ha,

Ik heb pas een bestelling geplaatst bij BnF en kreeg daarbij een extra emmer Isolaat Perfection. Niet wat ik besteld had dus dat heb ik netjes gemeld en nu stuur ik het zonder kosten retour. Daarvoor heb ik wel een kortingscode à €5 gekregen wat natuurlijk erg netjes is. Maar van de andere kant ben ik wel verbaasd dat het maar zo'n klein bedrag is voor een emmer van €65. Is het nu ondankbaar dat ik me hierover verbaas?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben verder hartstikke blij met jullie service maar voor een emmer van 4000 gram had ik toch wel iets anders verwacht!
We waarderen jouw eerlijkheid, absoluut :) Het is natuurlijk al bijna 10% van het product wat we je vergoede voor je eerlijkheid.Wil je mij n een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan ga ik er even voor je naar kijken :)

Ralf

:roflol: pls go

Is er al enig zicht op wanneer de variety pack van de isolaat perfection weer gaat komen?
Zou het mee willen nemen op vakantie over een paar weken.

Mijn gratis cadeau zat er niet bij :( oh well, geen ramp. Volgende keer beter.

Mijn gratis cadeau zat er niet bij :( oh well, geen ramp. Volgende keer beter.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ons excuses hiervoor. Wil je jouw ordernummer even in een privébericht? Dan pakken we het morgenochtend direct op voor je!

De Whey Perfection Banaan was er weer! 81 shakes binnen, hopelijk krijg ik er geen spijt van de eerste keer :D.

Vraagje. Hoe komt het dat jullie matcha green thee 14,50 kost per 125 gram. En elders zie ik prijzen van 50euro per 50 gram. Andere kwaliteit? Minder zuiver?

Vraagje. Hoe komt het dat jullie matcha green thee 14,50 kost per 125 gram. En elders zie ik prijzen van 50euro per 50 gram. Andere kwaliteit? Minder zuiver?
Het verschil zit hem waarschijnlijk in de verwerking. Dit is poeder en geen "echte thee". De poeder zie je op vele plekken voor scherpe prijzen. Vooral die van Mattison die wij aanbieden.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven