MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Best Body repen komen met 1-3 weken weer. Ze zijn reeds besteld :)
De Whey Perfection 2,2kg hebben we wel weer besteld, maar durven we niet aan te geven wanneer deze weer komt. Ik vind het zelf een hele lekkere smaak, als je van chocolade houd, kun je deze op mijn verantwoordelijkheid gerust bestellen.

Ralf

Is er al wat meer geweten ivm de beschikbaarheid van 2 bovenstaande items (protein block van Best Body en de 'Chocolate cookie milkshake'-smaak voor Perfect Whey in de verpakknig 2270kg?

Thx.

Grtz,

ok bij deze wacht ik dan tot ik nieuws heb
Volgende week komt er weer een flinke voorraad B-Right van Jarrow Fomulas binnen. Het gemakkelijkste is om je aan te melden op dit product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is :) Dan ben je altijd als eerste op de hoogte.

Ralf

Hebben jullie een idee wanneer jullie HMB poeder weer op voorraad is? En wat zal de kostprijs zijn?

Tunturi is een goedkopere variant van de TRX. Voor intensief gebruik raden wij de Gymstick variant aan. Deze is net iets steviger :)
Hebben jullie een idee wanneer jullie HMB poeder weer op voorraad is? En wat zal de kostprijs zijn?
We durven helaas geen data te geven voor de HMB Poeder. De prijs die we in het verleden hanteerde was 11.50 euro. Ik kan niet beloven dat het bij de introductie weer voor dezelfde prijs verkocht wordt.

Ralf

Gisteren om 21:44 besteld, wordt pas morgen geleverd, weer een dag voor niets vrijgehouden vandaag... Wil nie lullig doen, maar is al de 3e keer dat dit voorvalt

Laatst bewerkt:
Gisteren om 21:44 besteld, wordt pas morgen geleverd, weer een dag voor niets vrijgehouden vandaag... Wil nie lullig doen, maar is al de 3e keer dat dit voorvalt
He Buleuh, dat is vreemd. Ons excuses hiervoor. Alle pakketten die besteld zijn voor 22.00 uur zijn dezelfde dag nog verstuurd. Heb je voor mij een ordernummer van je zending? Dan ga ik er voor je naar kijken!

Ralf

C1904170 ordernummer :-)

Gister de power straps mee laten bestellen, puike straps voor het geld. Ideaal voor shrugs en deadlifts!

Ik heb zojuist gekeken maar het klopt inderdaad dat je jouw bestelling niet hebt gehad. Je hebt het wellicht niet gezien tijdens het bestellen. Wanneer je na 21.00 uur besteld en het afleveradres in België hebt. Dan word je pakket een dag later verstuurd. Je hebt nu tien voor tien besteld, wat betekend dat deze vandaag verstuurd wordt.
Gister de power straps mee laten bestellen, puike straps voor het geld. Ideaal voor shrugs en deadlifts!
Bedankt voor je complimenten. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn. Tevens vinden we het altijd erg leuk om deze dure sport voor sporters net iets betaalbaarder te maken :D

Waarom hebben jullie geen isolaat perfection meer in de smaak fresh berry????

Je zou ook als alternatief kunnen kijken naar de HMBonol van Olimp. Bevallen mij erg goed (zie nu dat die helaas ook niet op voorraad zijn).

Ik heb de Tunturi en die bevalt erg goed, je kunt hem ook goed aan een deur ophangen. De Jack Knife is wel een leuke zware oefening om in de TRX te doen, vandaag nog gedaan. Heb een zwakke core, dus dan is deze oefening echt zwaar.

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaatst om 20.38
Komt ie morgen aan? In België?

Waarom hebben jullie geen isolaat perfection meer in de smaak fresh berry????
Nee, dat klopt Maarten. Deze is helaas op dit moment geheel uitverkocht. Een exacte leverdatum hebben we helaas niet.
Je zou ook als alternatief kunnen kijken naar de HMBonol van Olimp. Bevallen mij erg goed (zie nu dat die helaas ook niet op voorraad zijn).

Ik heb de Tunturi en die bevalt erg goed, je kunt hem ook goed aan een deur ophangen. De Jack Knife is wel een leuke zware oefening om in de TRX te doen, vandaag nog gedaan. Heb een zwakke core, dus dan is deze oefening echt zwaar.
Bedankt voor je review! :thumbs:
Ja zeker! :) Regelen we voor je! Bedankt voor je bestelling.

Ralf

Ja zeker! :) Regelen we voor je! Bedankt voor je bestelling.

Ralf[/QUOTE]

Nog altijd geen mail van verzending ???

Damn mannen... Mooie aanbiedingen weer.
Vraagje, zouden jullie het Whey Perfection Sachet cadeau kunnen vervangen met een Naturel Notenpasta bij mijn order (C1909691)?
Dat zou helemaal top zijn.

Nog altijd geen mail van verzending ???
Als het goed is, heb je die nu wel gehad :) Alle orders tot 22.00 uur worden altijd dezelfde dag verwerkt. Wanneer je de verzendbevestiging hebt ontvangen, heeft deze ons warenhuis verlaten. Het kan ook prima zijn dat je jouw verzendbevestiging om 23.30 hebt ontvangen. Wat is je ordernummer? Dan check ik de status even extra voor je!
Damn mannen... Mooie aanbiedingen weer.
Vraagje, zouden jullie het Whey Perfection Sachet cadeau kunnen vervangen met een Naturel Notenpasta bij mijn order (C1909691)?
Dat zou helemaal top zijn.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag, morgen in huis! :) Helaas kan ik niet aan je wens voldoen, daarvoor is het orderbedrag te laag.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven