AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
N.a.v. dit bericht in het topic van concurrent XXL nutrition:

We kunnen 4 kwaliteiten inkopen, wij kopen foodgrade biologisch dat is de duurste dan heb je nog gewone foodgrade. En er zijn ook nog 2 kwaliteiten die voor diervoerders zijn bedoelt. Daar zit meer van de steel bijgemengd en wat gewassen die toevallig ook in de buurt van de haver stonden ;)

Graag zou ik iets meer informatie over jullie bron/kwaliteit van de ultra fine oats krijgen.

We kunnen 4 kwaliteiten inkopen, wij kopen foodgrade biologisch dat is de duurste dan heb je nog gewone foodgrade. En er zijn ook nog 2 kwaliteiten die voor diervoerders zijn bedoelt. Daar zit meer van de steel bijgemengd en wat gewassen die toevallig ook in de buurt van de haver stonden ;)

Graag zou ik iets meer informatie over jullie bron/kwaliteit van de ultra fine oats krijgen.

Haha je bent me voor, ik wou het ook net in dit topic gaan plaatsen.

Inb4 dierenvoeding omdat we buffels zijn

Haha iedere keer nadat ik heb besteld word er wel iets van me bestelling een weekaanbieding..

Ralf,
Heb je toevallig al een reactie gehad op de verhouding concentraat/isolaat in de whey perfection?
Mijn whey is bijna op.... :D

Jammer dit was nou net mijn favoriete smaak. Suggesties voor een vervangende smaak?
Strawberry is ook een frisse smaak. Deze kan je ook zeker proberen en is ook erg lekker :zuip:

De mail naar de leverancier staat uit. We krijgen doorgaans altijd snel antwoord van ze, dus verwacht vandaga een antwoord te hebben.
Inb4 dierenvoeding omdat we buffels zijn
Gedragen als een buffel en een buffel zijn, zit natuurlijk wel een verschil in:D
Haha iedere keer nadat ik heb besteld word er wel iets van me bestelling een weekaanbieding..
Onze weekdeals zijn altijd op vrijdag. Het is verstandig om volgende keer een dagje langer te wachten :)
op diverse plekken op o.a. dit forum valt te vinden
Verhouding Whey Perfection: 90% concentraat en 5% isolaat & 5% hydrolisaat
Thanks! :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

We gebruiken voor al onze producten de hoogste kwaliteit Foodgrade. Deze gebruiken we voor al onze producten waar oats in zit. Bijvoorbeeld Mass Perfection, Smart Shake en natuurlijk onze Ultra Fine Oats :) We willen in elke categorie altijd de beste koop aanbieden en de beste kwaliteit. Doordat wij het per 10.000'den kilo's kunnen inkopen omdat we het in meerdere producten gebruiken en daardoor een scherpe prijs kunnen aanbieden.

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

De weekaanbieding geldig tot 16-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection
2200 gram voor 19,90!
440 gram voor 33.75!

Insane!
396 (24 doseringen) voor 17.25!

Micellar Casein Perfection
2000 gram voor 31.90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Rehab
1280 gram voor 24.00!

Pure Maca Poeder
250 gram voor 5.65!
footer-banner-extra-specials-week20.jpg

Strawberry is ook een frisse smaak. Deze kan je ook zeker proberen en is ook erg lekker :zuip:

De mail naar de leverancier staat uit. We krijgen doorgaans altijd snel antwoord van ze, dus verwacht vandaga een antwoord te hebben.

Gedragen als een buffel en een buffel zijn, zit natuurlijk wel een verschil in:D

Onze weekdeals zijn altijd op vrijdag. Het is verstandig om volgende keer een dagje langer te wachten :)

Thanks! :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

We gebruiken voor al onze producten de hoogste kwaliteit Foodgrade. Deze gebruiken we voor al onze producten waar oats in zit. Bijvoorbeeld Mass Perfection, Smart Shake en natuurlijk onze Ultra Fine Oats :) We willen in elke categorie altijd de beste koop aanbieden en de beste kwaliteit. Doordat wij het per 10.000'den kilo's kunnen inkopen omdat we het in meerdere producten gebruiken en daardoor een scherpe prijs kunnen aanbieden.

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

De weekaanbieding geldig tot 16-5!

Mass Perfection

2200 gram voor 19,90!

440 gram voor 33.75!

Insane!

396 (24 doseringen) voor 17.25!

Micellar Casein Perfection

2000 gram voor 31.90!

Perfect Burn

60 tabletten voor 15.90!

Rehab

1280 gram voor 24.00!

Pure Maca Poeder

250 gram voor 5.65!

footer-banner-extra-specials-week20.jpg

Super van de oats, kwaliteit proef je :)

En bedankt voor de goeie service :)

Goed om te horen! Even 12 kg besteld :D

Is de smaak White Chocolate van Whey Perfection uit het assortiment?

Super van de oats, kwaliteit proef je :)

En bedankt voor de goeie service :)
Bedankt. Onze Ultra Fine Oats is ontzettend populair en natuurlijk niet voor niets:cool: We hebben het nu extra scherp geprijsd.
Goed om te horen! Even 12 kg besteld :D
Bedankt voor je bestelling! :)
Is de smaak White Chocolate van Whey Perfection uit het assortiment?
Nee hoor, deze is alleen uitverkocht. We hopen deze met maximaal 2 weken weer voorradig te hebben.

Ralf

Heb net nog even een bestelling geplaatst C1910971.
Kunnen jullie ervoor zorgen dat er deze keer wel wat extra samples en goodies inzitten? :D
Had vorige week ook besteld en ondanks dat jullie het gingen regelen zat er niets extra in..
Heb het ook vergeten te vermelden bij de opmerkingen!
Alvast bedankt !

Damn nou kan ik niet kiezen tussen een pot Insane of zo'n unstoppable sachet pack...
Iemand advies?

Net mn bestelling binnen, sample creatine tasty tabs zat erbij en ik moet zeggen ze zijn eigenlijk best lekker !

Hoelang is die Beta Alanine Pure (weekdeal) nog houdbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven