Ik zie dat je woonachtig bent in België. Wanneer je woonachtig bent in België, gelden daar speciale leveringsvoorwaarden. Omdat je na 21.00 uur besteld hebt, wordt jouw pakket morgen geleverd.
Muscle Protect durf ik niet te zeggen wanneer de andere smaken weer komen. Fruit Punch is ook erg lekker hoor

Dat is mijn favoriet tijdens de training. Wat betreft de Mass Perfection, normaal gesproken kost de Mass Perfection 23,90 (geloof ik) per 2200 gram. Nu 19,90 euro
We durven niet aan te geven wanneer eigen merk Agmatine weer komt. Het kan volgende week zijn, maar ook volgende maand. Agmatine staat bovenaan ons lijstje, maar is vrij lastig leverbaar. Je kan dan beter de
iForce Agmatine nemen inderdaad

Goedkoper kan ook bijna niet!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is altijd goed om te horen. Ja hoor, daar reken ik wel op. In Nederland is het een vrije dag, maar pakketten van vrijdag worden gewoon aangeboden op zaterdag in Nederland
Je voelt ook niet per direct wat van 'aminozuren'. Aminozuren neem je in om het herstel te bevorderen. Het gaat in zulke gevallen altijd om langer termijn. Zoals bijv ook met eiwitten. Daar merk je ook niet direct van dat je hersteld. Je hersteld er wel van, absoluut, maar voor de een is dat anders dan de ander. Je voelt het niet direct

Je kan eventueel losse BCAA's gebruiken hoger doseren. Bijv. 10 gram
Goed om te horen dat die weer voorradig is! Ons eigen merk zit momenteel in een overgangsfase kwa bestellen. We hebben nu bepaalde afspraken gemaakt met onze leverancier, waardoor in de toekomst de "uitverkocht" producten en smaken, veel minder gaan worden
Ralf