MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg ik mijn pakketje nog vandaag? Gisteren melding gekregen dat deze verzonden is maar tracking blijft op postnl staan.. Normaal heb ik dit altijd de dag nadien..
Ik zie dat je woonachtig bent in België. Wanneer je woonachtig bent in België, gelden daar speciale leveringsvoorwaarden. Omdat je na 21.00 uur besteld hebt, wordt jouw pakket morgen geleverd.
Dat zijn mooie deals, komen de andere smaken van muscle protect er 1 deze dagen ook weer?
en wat is de aanbieding met de mass perfection? dat staat er niet duidelijk bij
Muscle Protect durf ik niet te zeggen wanneer de andere smaken weer komen. Fruit Punch is ook erg lekker hoor :zuip: Dat is mijn favoriet tijdens de training. Wat betreft de Mass Perfection, normaal gesproken kost de Mass Perfection 23,90 (geloof ik) per 2200 gram. Nu 19,90 euro :)
Enig idee wanneer de Agmatine Poeder van b&f weer op vooraad is? en wat is de prijs?

want als het binnenkort weer komt wacht ik wel even, anders neem ik die van iforce ;p
We durven niet aan te geven wanneer eigen merk Agmatine weer komt. Het kan volgende week zijn, maar ook volgende maand. Agmatine staat bovenaan ons lijstje, maar is vrij lastig leverbaar. Je kan dan beter de iForce Agmatine nemen inderdaad :) Goedkoper kan ook bijna niet!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
morgen weer eens een dikke bestelling knallen. ga vandaag mijn lijstje maken!

Klopt het dat jullie ook leveren op zaterdag (in BE?)
Dat is altijd goed om te horen. Ja hoor, daar reken ik wel op. In Nederland is het een vrije dag, maar pakketten van vrijdag worden gewoon aangeboden op zaterdag in Nederland :)
Ik zou vandaag nog een bestelling willen plaatsen. Heb mn eiwitten al maar ben nu op zoek naar iets goed voor tijdens het trainen? Heb reeds amino x en muscle protect geprobeerd maar voelde niet echt iets ofz. Zijn er andere/betere alternatieven?
Je voelt ook niet per direct wat van 'aminozuren'. Aminozuren neem je in om het herstel te bevorderen. Het gaat in zulke gevallen altijd om langer termijn. Zoals bijv ook met eiwitten. Daar merk je ook niet direct van dat je hersteld. Je hersteld er wel van, absoluut, maar voor de een is dat anders dan de ander. Je voelt het niet direct :) Je kan eventueel losse BCAA's gebruiken hoger doseren. Bijv. 10 gram :)
Ze is nu terug wel te bestellen. Heel raar.
Goed om te horen dat die weer voorradig is! Ons eigen merk zit momenteel in een overgangsfase kwa bestellen. We hebben nu bepaalde afspraken gemaakt met onze leverancier, waardoor in de toekomst de "uitverkocht" producten en smaken, veel minder gaan worden :)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat je woonachtig bent in België. Wanneer je woonachtig bent in België, gelden daar speciale leveringsvoorwaarden. Omdat je na 21.00 uur besteld hebt, wordt jouw pakket morgen geleverd.

Muscle Protect durf ik niet te zeggen wanneer de andere smaken weer komen. Fruit Punch is ook erg lekker hoor :zuip: Dat is mijn favoriet tijdens de training. Wat betreft de Mass Perfection, normaal gesproken kost de Mass Perfection 23,90 (geloof ik) per 2200 gram. Nu 19,90 euro :)

We durven niet aan te geven wanneer eigen merk Agmatine weer komt. Het kan volgende week zijn, maar ook volgende maand. Agmatine staat bovenaan ons lijstje, maar is vrij lastig leverbaar. Je kan dan beter de iForce Agmatine nemen inderdaad :) Goedkoper kan ook bijna niet!

Dat is altijd goed om te horen. Ja hoor, daar reken ik wel op. In Nederland is het een vrije dag, maar pakketten van vrijdag worden gewoon aangeboden op zaterdag in Nederland :)

Je voelt ook niet per direct wat van 'aminozuren'. Aminozuren neem je in om het herstel te bevorderen. Het gaat in zulke gevallen altijd om langer termijn. Zoals bijv ook met eiwitten. Daar merk je ook niet direct van dat je hersteld. Je hersteld er wel van, absoluut, maar voor de een is dat anders dan de ander. Je voelt het niet direct :) Je kan eventueel losse BCAA's gebruiken hoger doseren. Bijv. 10 gram :)

Goed om te horen dat die weer voorradig is! Ons eigen merk zit momenteel in een overgangsfase kwa bestellen. We hebben nu bepaalde afspraken gemaakt met onze leverancier, waardoor in de toekomst de "uitverkocht" producten en smaken, veel minder gaan worden :)

Ralf

je bedoelt dan premium amino? Daar een schep van 9gr dan?

Nét besteld, 22:01. Ben ik nog op tijd? :D

Uw ordernummer is: C1852544

Heb als kortingscode GRATISSAMPLE ingevoerd ivm. de facebook actie. Weet alleen niet of dit goed is gegaan.

Nét besteld, 22:01. Ben ik nog op tijd? :D

Uw ordernummer is: C1852544

Heb als kortingscode GRATISSAMPLE ingevoerd ivm. de facebook actie. Weet alleen niet of dit goed is gegaan.
Bedankt voor je bestelling :) Nee, hij is helaas te laat. Alle orders tot 21.59 worden dezelfde dag verstuurd. Alles daarna een dag later. Sorry!

Ralf

Ralph, bestelling van dinsdag nog altijd niet geleverd? Weeral problemen met leveren in belgie?

Ralf, hoe zit het met deze producten in toekomst? Bij andere webwinkels zijn ze eind april voorradig.
- Detonate XT van Gaspari
- Frenzy van Driven Sports
- Splyce van Driven sports

Ralph, bestelling van dinsdag nog altijd niet geleverd? Weeral problemen met leveren in belgie?
Dat is vreemd. Op dit moment hebben we nog niets gehoord over leverproblemen in België. Als je mij jouw ordernummer wilt geven, zoek ik het graag voor je uit :)
Ralf, hoe zit het met deze producten in toekomst? Bij andere webwinkels zijn ze eind april voorradig.
Hoor je zo van mij :) Ik ga even bellen met onze leverancier.

RAlf

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Eind deze maand verwachten wij deze ook :) Ze zijn besteld!

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

10 koninklijke deals!
Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Bodybuiliding Vitamin Pack
30 Packs voor 13.50!

C4 Pre-workout
30 servings voor 19.90!

Epic
Maandverpakking voor 24.50!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90!
4400 gram voor 34.50!

Glucosamine
180 capsules voor 12.50!

En 4 meer...

Bedankt voor je bestelling :) Nee, hij is helaas te laat. Alle orders tot 21.59 worden dezelfde dag verstuurd. Alles daarna een dag later. Sorry!

Ralf
:roflol: jammer dat jullie dit niet waar kunnen maken, gister om 21:54 besteld, wordt maandag pas bezorgd...? :rolleyes:
K*t besef me nu dat ik dan het weekend zonder whey zit -.-

Laatst bewerkt:
Vraagje, ik wil wel 'es een nieuwe smaak Whey Perfection kopen en mijn oog valt op de 'Chocolate Cookies Milkshake', doch is deze alleen beschikbaar in de grootste verpakking (en als het dan niet helemaal m'n smaak is, zit ik er met zo'n grote emmer...).
Is er een mogelijkheid dit toch te bestellen in een kleiner formaaat (ca 2kg ofzo)?

Die sample tester is leuk, doch daar ben ik op 1 weekje door en ik wil ook niet elke week moeten bestellen... (Luie ik). :-)

Weten jullie tevens wanner de Best Body producten weer (met name de 'Hardcore Protein Block') zullen binnenkomen?

Grtz,

Laatst bewerkt:
:roflol: jammer dat jullie dit niet waar kunnen maken, gister om 21:54 besteld, wordt maandag pas bezorgd...? :rolleyes:
Dit heb ik ook altijd als ik net 5 minuuten van te voren bestel helaas krijg je het dan niet de volgende dag :p dat wordt aan de kwark!:p

Ik heb gisteren om 22:01 besteld. Krijg het pakketje zomenteen. :)

Ons excuses voor het ongemak. Gisteravond hebben we enorm last gehad van de drukte voor koningsdaglevering, waardoor tussen half 10 en 10 uur meerdere pakketten vertraagd zijn. Ons excuses hiervoor.
Vraagje, ik wil wel 'es een nieuwe smaak Whey Perfection kopen en mijn oog valt op de 'Chocolate Cookies Milkshake', doch is deze alleen beschikbaar in de grootste verpakking (en als het dan niet helemaal m'n smaak is, zit ik er met zo'n grote emmer...).
Is er een mogelijkheid dit toch te bestellen in een kleiner formaaat (ca 2kg ofzo)?

Die sample tester is leuk, doch daar ben ik op 1 weekje door en ik wil ook niet elke week moeten bestellen... (Luie ik). :-)

Weten jullie tevens wanner de Best Body producten weer (met name de 'Hardcore Protein Block') zullen binnenkomen?

Grtz,
De Best Body repen komen met 1-3 weken weer. Ze zijn reeds besteld :) De Whey Perfection 2,2kg hebben we wel weer besteld, maar durven we niet aan te geven wanneer deze weer komt. Ik vind het zelf een hele lekkere smaak, als je van chocolade houd, kun je deze op mijn verantwoordelijkheid gerust bestellen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

10 koninklijke deals!
Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Bodybuiliding Vitamin Pack
30 Packs voor 13.50!

C4 Pre-workout
30 servings voor 19.90!

Epic
Maandverpakking voor 24.50!

Mass Perfection
2200 gram voor 19.90!
4400 gram voor 34.50!

Glucosamine
180 capsules voor 12.50!

En 4 meer...

3 dozen smart bars besteld, 36 repen voor maar 29 Euro echt top!
Kan je er evt nog wat samples bijdoen? Ordernummer is C1854666 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven