De weekaanbieding geldig tot 16-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection
2200 gram voor 19,90!
440 gram voor 33.75!
Insane!
396 (24 doseringen) voor 17.25!
Micellar Casein Perfection
2000 gram voor 31.90!
Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!
Rehab
1280 gram voor 24.00!
Pure Maca Poeder
250 gram voor 5.65!

Mass Perfection
2200 gram voor 19,90!
440 gram voor 33.75!
Insane!
396 (24 doseringen) voor 17.25!
Micellar Casein Perfection
2000 gram voor 31.90!
Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!
Rehab
1280 gram voor 24.00!
Pure Maca Poeder
250 gram voor 5.65!
De versie van de Testojack die je ontvangen hebt, is degene die op de site aangegeven wordt. Als ze verschillen van elkaar, kun je het beste met de klantenservice even contact opnemen. Ze zul dan de retourprocedure voor je opstarten als je deze niet behouden wilt. Wat betreft de Maca poeder is altijd vervelend, ons excuses hiervoor. Als je mij je ordernummer in een privébericht stuurt, los ik dat netjes voor je opHee Ralf,
Heb net m'n bestelling binnen maar mn pot maca poeder is half leeg omdat er een scheur in t deksel zal. En ik heb de testojack 200 van now foods besteld maar het bleek de testojack 200 extra strenght te zijn terwijl in de info de gegevens staan van de gewone testojack 200. Ik was specifiek op zoek naar de gewone testojack 200 omdat deze 10% Icarin bevat ipv 3% van de extra strenght.

Bedankt voor je bestelling! Ik ga mijn best voor je doen om er wat extra's bij te stoppen. Maandag in huisPotje Caseine besteld voor de voorraad, zma bijna op, en nog wat dingetjes, C1914531
He Rob! Ja, dat hoort zeker zo te zijn bij onze Notenpasta. Het beste kun je van te voren even flink roeren, dan wordt het zeker steviger. Het is namelijk zo, dat "traditionele" notenpasta's flink wat extra stoffen bevatten dan alleen noten/pinda's. Waaronder e-numers, verdikkingsmiddelen etc. Hierdoor heb je een stijve structuur. In onze Notenpasta zitten alleen pure noten. Voor de rest geen toevoegingen. Noten bevatten voornamelijk vetten, vandaar deze boven komen drijven. Even roeren en het probleem is grotendeels opgelost. Succes!

Ik ga het direct voor je oppakken.