MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De weekaanbieding geldig tot 16-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection
2200 gram voor 19,90!
440 gram voor 33.75!

Insane!
396 (24 doseringen) voor 17.25!

Micellar Casein Perfection
2000 gram voor 31.90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Rehab
1280 gram voor 24.00!

Pure Maca Poeder
250 gram voor 5.65!
footer-banner-extra-specials-week20.jpg

Hee Ralf,

Heb net m'n bestelling binnen maar mn pot maca poeder is half leeg omdat er een scheur in t deksel zal. En ik heb de testojack 200 van now foods besteld maar het bleek de testojack 200 extra strenght te zijn terwijl in de info de gegevens staan van de gewone testojack 200. Ik was specifiek op zoek naar de gewone testojack 200 omdat deze 10% Icarin bevat ipv 3% van de extra strenght.
De versie van de Testojack die je ontvangen hebt, is degene die op de site aangegeven wordt. Als ze verschillen van elkaar, kun je het beste met de klantenservice even contact opnemen. Ze zul dan de retourprocedure voor je opstarten als je deze niet behouden wilt. Wat betreft de Maca poeder is altijd vervelend, ons excuses hiervoor. Als je mij je ordernummer in een privébericht stuurt, los ik dat netjes voor je op :)
Potje Caseine besteld voor de voorraad, zma bijna op, en nog wat dingetjes, C1914531
Bedankt voor je bestelling! Ik ga mijn best voor je doen om er wat extra's bij te stoppen. Maandag in huis :)
Is die notenpasta altijd zo goed als vloeibaar?
He Rob! Ja, dat hoort zeker zo te zijn bij onze Notenpasta. Het beste kun je van te voren even flink roeren, dan wordt het zeker steviger. Het is namelijk zo, dat "traditionele" notenpasta's flink wat extra stoffen bevatten dan alleen noten/pinda's. Waaronder e-numers, verdikkingsmiddelen etc. Hierdoor heb je een stijve structuur. In onze Notenpasta zitten alleen pure noten. Voor de rest geen toevoegingen. Noten bevatten voornamelijk vetten, vandaar deze boven komen drijven. Even roeren en het probleem is grotendeels opgelost. Succes!

gooi die whey eens in de aanbieding :D

Cocktail is een hele goede en luxe blend. Voor een sporter die dagelijks één of twee shakes wilt nemen, is dit een hele goede all-in-one shake. Je pakt vitamines, omega-3, creatine en je eiwitten. :) Je hoeft dan niet dagelijks verschillende potjes te openen, maar neem je alles in één heerlijke shake :)

Ralf

ja dat was inderdaad een vraag, ik neem 1-2 soms 3 shakes whey perfection, maar zou ik dat ook kunnen doen met de cocktail met al die andere dingen los van eiwit

gooi die whey eens in de aanbieding :D
Onze Whey Perfection is altijd in de aanbieding:D Soms hebben we nog producten in de SALE staan, waaronder ook wel eens eiwitten. Je kan daar altijd even rondkijken :)
ja dat was inderdaad een vraag, ik neem 1-2 soms 3 shakes whey perfection, maar zou ik dat ook kunnen doen met de cocktail met al die andere dingen los van eiwit
Ja hoor, dat kan ook met de Cocktail :)

Ralf

Kan je de sport multi of multi men combineren met omega 3 + vit D-3, of is dat overschot aan vit D-3?

Ik haal net mijn doosje bij de buurtjes, julli zijn mijn variety box dieeteiwit vergeten erbij te doen, stond ik mooi voor lul , was voor mijn vrouwtje voor Moederdag, kun je dit even nakijken ordernr c1910957, helaas was dit niet de eerste keer, Gr jekko

Altijd goed :thumbs:

Je order is al reeds verstuurd. Helaas kan ik hem niet meer meezenden voor je. Stuur me direct na je volgende bestelling even deze wens + ordernummer even door. Stop ik ze daar extra bij voor je! :)

Ralf

Hallo Ralf,

Bij deze C1917426
Ging om een shakebeker en insane sachet ;)

Groet,

Andy

Laatst bewerkt:
Kan je de sport multi of multi men combineren met omega 3 + vit D-3, of is dat overschot aan vit D-3?
Ja hoor, deze twee kun je gerust met elkaar combineren :)
Ik haal net mijn doosje bij de buurtjes, julli zijn mijn variety box dieeteiwit vergeten erbij te doen, stond ik mooi voor lul , was voor mijn vrouwtje voor Moederdag, kun je dit even nakijken ordernr c1910957, helaas was dit niet de eerste keer, Gr jekko
Ons excuses!:rolleyes: Ik ga het direct voor je oppakken.
Hallo Ralf,

Bij deze C1917426
Ging om een shakebeker en insane sachet ;)

Groet,

Andy
He Andy! Bedankt voor je bestelling. We gaan er direct mee aan de slag. Ik heb de extra insane sachet en de shaker pro er voor je bij gedaan. Deze had je immers nog te goed van ons!

Ralf

Ok dank je wel Ralf, foutjes maken is menselijk, ik vertrouw er op dat het weer hersteld wordt, Gr JEKKO

Zaterdag besteld is.. Dinsdag in huis?

Ik heb gister besteld en maandag in huis hoor, koningsdag besteld en maandag in huis top.

• Like
Waarderingen: FTIO
Ok dank je wel Ralf, foutjes maken is menselijk, ik vertrouw er op dat het weer hersteld wordt, Gr JEKKO
Natuurlijk, daar zorg ik voor :thumbs:
Zaterdag besteld is.. Dinsdag in huis?
Als er geen bijzonderheden zijn, is het zaterdag besteld, dinsdag in huis :thumbs:
Ik heb gister besteld en maandag in huis hoor, koningsdag besteld en maandag in huis top.
Kijk, dat is een mooi stukje extra service :) Zelfs direct na het weekend je bestelling in huis!

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Maandag wordt er niet bezorgd volgens mij?
Body & Fit doet dat zeker wel. Als je bij ons in het weekend besteld (voor zondag 15.00 uur) wordt het pakket dezelfde avond verwerkt en maandags geleverd. Dit geldt alleen met afleveradressen in Nederland. Dit is een stukje extra service wat we graag willen bieden:cool:

Ralf

Wanneer zijn de Raspberry Ketones gummies van Purely Inspired weer op voorraad?

Op dit moment staat er bij de 2,2 kg whey perfection geen stracciatella. Wanneer komt deze weer binnen?

Wanneer zijn de Raspberry Ketones gummies van Purely Inspired weer op voorraad?
Deze komen niet binnen. Onze leverancier had deze verkeerd besteld en stonden daarom in voorraad. De leverancier voor Europa biedt deze daarom niet meer aan, waardoor wij ze niet in kunnen kopen.:rolleyes:
Op dit moment staat er bij de 2,2 kg whey perfection geen stracciatella. Wanneer komt deze weer binnen?
Deze staat voor volgende week in productie. We hopen deze met 2 weken weer te hebben :)

Walden Farms met 25% korting!
2ps3pli.jpg

Hallo

Vorige week donderdag bestelde ik 2 coconut oil potten en nog wat andere superfoods (bestelling C1901884) en deze werd vanmorgen op mijn kiala-punt afgeleverd. Tot mijn grote spijt echter zijn de 2 glazen potten volledig stuk aangekomen en de doos zelf zag eruit als die een paar keer heen en weer gegooid is geweest.

Link naar foto 1: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Link naar foto 2: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook de pot met pure cacao is opengegaan tijdens het transport. Jammer dat ze zo omgaan met pakjes maar volgende keer misschien ook een stickertje "fragile" erop kleven.

Het lijkt ook dat die plastic potten van de superfoods niet echt gemaakt zijn voor zo'n "ruw" transport, vorige keer waren er ook 2 potten lijnzaad leeggelopen...

Graag jullie advies hoe we dit kunnen oplossen zodat ik toch nog bruikbare kokosolie en cacaostukjes mag ontvangen.

Ik heb jullie de gegevens ook via PM en mail bezorgd.

mvg

Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven