FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, goed om te horen!Zaterdag besteld, gewoon maandag ochtend 10 uur in huis hoor!![]()
Jij ook bedankt natuurlijk. Het blijft voor ons nog steeds een beetje wennen "in het weekend besteld, ook maandag in huis". Helemaal nieuw in Nederland en iedereen vindt het fijn. Goed om te horen dat het weer gelukt is 
Goedemiddag Johan! Dat is natuurlijk erg vervelend en nooit leuk om te horen dat producten niet in goede staat zijn aangekomen. Dat gaan we voor je oppakken en netjes oplossen. Kiala staat er om bekend dat pakketten ruig behandeld wordt, ondanks dat we er een sticker "fragile" op plakken. Ik stuur je even een privébericht en lossen we dat netjes voor je op!Hallo
Vorige week donderdag bestelde ik 2 coconut oil potten en nog wat andere superfoods (bestelling C1901884) en deze werd vanmorgen op mijn kiala-punt afgeleverd. Tot mijn grote spijt echter zijn de 2 glazen potten
Graag jullie advies hoe we dit kunnen oplossen zodat ik toch nog bruikbare kokosolie en cacaostukjes mag ontvangen.
Ik heb jullie de gegevens ook via PM en mail bezorgd.
mvg
Johan

Persoonlijk ben ik van mening dat de Cocktail in dat geval een betere keus is. Cocktail is een luxe blend met eiwitten, creatine, omega's, vitamines etc. Het is naast vitamines een completere keus om alles binnen te krijgen. Vandaar ik deze in dit geval de voorkeur geef. Zeker om dat wij sporters ook vaak voldoende groente en fruit etenHey,
In Cocktail zit oa zinkcitraat en ik neem ook nog een multi waar ook zink in zit.
Nu heeft wetenschappelijk onderzoek aangetoond dat teveel zink en prostaat kanker met elkaar verbonden zijn en dat het risico hoger is bij mannen van mijn leeftijd.
Vraag ik me af wat te doen, mijn multi vit eruit en cocktail 2xpd of ?

Persoonlijk ben ik van mening dat de Cocktail in dat geval een betere keus is. Cocktail is een luxe blend met eiwitten, creatine, omega's, vitamines etc. Het is naast vitamines een completere keus om alles binnen te krijgen. Vandaar ik deze in dit geval de voorkeur geef. Zeker om dat wij sporters ook vaak voldoende groente en fruit eten
Ralf
En hoe veilig is de dosering zink citraat in Cocktail?
Graag gedaan. Jij ook bedanktZaterdag besteld en vandaag in huis top, zat nog een leuk extraatje bij thnx b&f

Bedankt voor je bestelling(en)! Zodra wij de betalingen ontvangen hebben, verzenden we de bestelling direct. Dit duurt vaak 1-3 werkdagen.Gisteren bestellingen betaald maar nog niks ontvangen dat het verzonden zou zijn. Wanneer mag ik deze verwachten?
C1915545
C1848439
C1848434
Wss wordt het product wat niet op voorraad is nagestuurd en is de rest al onderweg.Hey, nou kreeg ik gisteravond na bestellen een mailtje dat een product niet op voorraad was.. en dat ik vandaag gebelt zou worden..
Zie ik nu net dat het vandaag wel verzonden is...
ik niet snap?
C1917338

Je bestelling is doorgekomenHoi Ralf,
is mijn bestelling doorgekomen? 1922552
Zie het nog in het winkelwagentje staan.
Dank daarvoor. We gaan er direct mee aan de slag!He Casper, bedankt voor je bestellingHey, nou kreeg ik gisteravond na bestellen een mailtje dat een product niet op voorraad was.. en dat ik vandaag gebelt zou worden..
Zie ik nu net dat het vandaag wel verzonden is...
ik niet snap?
C1917338
Het product was uitverkocht, maar is inmiddels weer opgeboekt. Waardoor er een foutje ontstond in ons systeem. De mail is verstuurd, maar ook het pakket. Morgen in huis!Ik ga de exacte status van de Whey Speculaas vanmiddag voor je navragen. Dan is mijn afdeling inkoop collega er weerspeculaas whey perfection 2270gr nog steeds nog aanwezig?![]()

Vandaag of morgen komen er weer een aantal smaken aan. Evenals eind deze weekWanneer krijgen jullie weer wat meer smaken bij de 2000 gram van Micellar Casein? Aangezien die in de aanbieding is wilde ik bestellen maar bijna alles is op.