Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag besteld, gewoon maandag ochtend 10 uur in huis hoor! :thumb:

Zaterdag besteld, gewoon maandag ochtend 10 uur in huis hoor! :thumb:
Super, goed om te horen! :) Jij ook bedankt natuurlijk. Het blijft voor ons nog steeds een beetje wennen "in het weekend besteld, ook maandag in huis". Helemaal nieuw in Nederland en iedereen vindt het fijn. Goed om te horen dat het weer gelukt is :)

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Hallo

Vorige week donderdag bestelde ik 2 coconut oil potten en nog wat andere superfoods (bestelling C1901884) en deze werd vanmorgen op mijn kiala-punt afgeleverd. Tot mijn grote spijt echter zijn de 2 glazen potten
Graag jullie advies hoe we dit kunnen oplossen zodat ik toch nog bruikbare kokosolie en cacaostukjes mag ontvangen.

Ik heb jullie de gegevens ook via PM en mail bezorgd.

mvg

Johan
Goedemiddag Johan! Dat is natuurlijk erg vervelend en nooit leuk om te horen dat producten niet in goede staat zijn aangekomen. Dat gaan we voor je oppakken en netjes oplossen. Kiala staat er om bekend dat pakketten ruig behandeld wordt, ondanks dat we er een sticker "fragile" op plakken. Ik stuur je even een privébericht en lossen we dat netjes voor je op! :)

Ralf

Hey,

In Cocktail zit oa zinkcitraat en ik neem ook nog een multi waar ook zink in zit.

Nu heeft wetenschappelijk onderzoek aangetoond dat teveel zink en prostaat kanker met elkaar verbonden zijn en dat het risico hoger is bij mannen van mijn leeftijd.
Vraag ik me af wat te doen, mijn multi vit eruit en cocktail 2xpd of ?

Iemand ervaring met de pindakaas van walden farms? Ik ben een ongeloofelijk grote pindakaas liefhebber en dit ziet er toch wel heel aanlokkelijk uit, zeker met die kortingscode!

Hey,

In Cocktail zit oa zinkcitraat en ik neem ook nog een multi waar ook zink in zit.

Nu heeft wetenschappelijk onderzoek aangetoond dat teveel zink en prostaat kanker met elkaar verbonden zijn en dat het risico hoger is bij mannen van mijn leeftijd.
Vraag ik me af wat te doen, mijn multi vit eruit en cocktail 2xpd of ?
Persoonlijk ben ik van mening dat de Cocktail in dat geval een betere keus is. Cocktail is een luxe blend met eiwitten, creatine, omega's, vitamines etc. Het is naast vitamines een completere keus om alles binnen te krijgen. Vandaar ik deze in dit geval de voorkeur geef. Zeker om dat wij sporters ook vaak voldoende groente en fruit eten :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

De weekaanbieding geldig tot 16-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection
2200 gram voor 19,90!
440 gram voor 33.75!

Insane!
396 (24 doseringen) voor 17.25!

Micellar Casein Perfection
2000 gram voor 31.90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Rehab
1280 gram voor 24.00!

Pure Maca Poeder
250 gram voor 5.65!
footer-banner-extra-specials-week20.jpg

Persoonlijk ben ik van mening dat de Cocktail in dat geval een betere keus is. Cocktail is een luxe blend met eiwitten, creatine, omega's, vitamines etc. Het is naast vitamines een completere keus om alles binnen te krijgen. Vandaar ik deze in dit geval de voorkeur geef. Zeker om dat wij sporters ook vaak voldoende groente en fruit eten :)

Ralf

En hoe veilig is de dosering zink citraat in Cocktail?

Zaterdag besteld en vandaag in huis top, zat nog een leuk extraatje bij thnx b&f

Gisteren bestellingen betaald maar nog niks ontvangen dat het verzonden zou zijn. Wanneer mag ik deze verwachten?
C1915545
C1848439
C1848434

En hoe veilig is de dosering zink citraat in Cocktail?

Zaterdag besteld en vandaag in huis top, zat nog een leuk extraatje bij thnx b&f
Graag gedaan. Jij ook bedankt :)
Gisteren bestellingen betaald maar nog niks ontvangen dat het verzonden zou zijn. Wanneer mag ik deze verwachten?
C1915545
C1848439
C1848434
Bedankt voor je bestelling(en)! Zodra wij de betalingen ontvangen hebben, verzenden we de bestelling direct. Dit duurt vaak 1-3 werkdagen.

Ralf

Hoi Ralf,

is mijn bestelling doorgekomen? 1922552
Zie het nog in het winkelwagentje staan.

Hey, nou kreeg ik gisteravond na bestellen een mailtje dat een product niet op voorraad was.. en dat ik vandaag gebelt zou worden..
Zie ik nu net dat het vandaag wel verzonden is...

ik niet snap?

C1917338

Hey, nou kreeg ik gisteravond na bestellen een mailtje dat een product niet op voorraad was.. en dat ik vandaag gebelt zou worden..

ik niet snap?

C1917338
Wss wordt het product wat niet op voorraad is nagestuurd en is de rest al onderweg. ;)

Hoi Ralf,

is mijn bestelling doorgekomen? 1922552
Zie het nog in het winkelwagentje staan.
Je bestelling is doorgekomen :) Dank daarvoor. We gaan er direct mee aan de slag!

ik niet snap?

C1917338
He Casper, bedankt voor je bestelling :) Het product was uitverkocht, maar is inmiddels weer opgeboekt. Waardoor er een foutje ontstond in ons systeem. De mail is verstuurd, maar ook het pakket. Morgen in huis!

Ralf

speculaas whey perfection 2270gr nog steeds nog aanwezig? :(

Wanneer krijgen jullie weer wat meer smaken bij de 2000 gram van Micellar Casein? Aangezien die in de aanbieding is wilde ik bestellen maar bijna alles is op.

speculaas whey perfection 2270gr nog steeds nog aanwezig? :(
Ik ga de exacte status van de Whey Speculaas vanmiddag voor je navragen. Dan is mijn afdeling inkoop collega er weer :)
Wanneer krijgen jullie weer wat meer smaken bij de 2000 gram van Micellar Casein? Aangezien die in de aanbieding is wilde ik bestellen maar bijna alles is op.
Vandaag of morgen komen er weer een aantal smaken aan. Evenals eind deze week :)

Ralf

Bestelling 12 mei 2014 geen track nummer gekregen

Ik heb gisteren mass perfection 2200 gram strawberry besteld. Helaas heb ik geen track nummer gekregen en wegens ik vandaag niet thuis ben weet ik ook niet bij wie dit geleverd is of als het pakje al verzonden is geweest. Het pakketje kostte 23 euro en dit is het OrdernummerC1922429. Ik heb dit gisteren besteld omstreeks 20 uur. Ik heb een factuur hiervan wel reeds al ontvangen. Hopelijk kan er mij iemand hierbij helpen? Ik zou graag het tracking nummer krijgen zodat ik het pakje kan volgen en weten waar dit is geleverd.

Wanneer komen de joggingbroeken weer binnen? :D

-

Laatst bewerkt:
Heb jullie ff een pm gestuurd over een en ander:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven