MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Bodyenfit

Bij mijn order vandaag ontbraken de volgende dingen

Pure quinoa 500 gr
Shakebeker

ordernummer is C1917426

Ik hoor het wel!

Ik heb gisteren mass perfection 2200 gram strawberry besteld. Helaas heb ik geen track nummer gekregen en wegens ik vandaag niet thuis ben weet ik ook niet bij wie dit geleverd is of als het pakje al verzonden is geweest. Het pakketje kostte 23 euro en dit is het OrdernummerC1922429. Ik heb dit gisteren besteld omstreeks 20 uur. Ik heb een factuur hiervan wel reeds al ontvangen. Hopelijk kan er mij iemand hierbij helpen? Ik zou graag het tracking nummer krijgen zodat ik het pakje kan volgen en weten waar dit is geleverd.
Enzo, bedankt voor je bestelling. Je order is reeds verstuurd. Als het goed is heb je daar een tracking nummer van gehad waarmee je het pakket kan ontvangen. Het pakket zal morgen bij je aangeboden.:)
Wanneer komen de joggingbroeken weer binnen? :D
De joggingsbroeken komen zeker weer. Alleen met een ander uiterlijk. We zijn bezig met een andere kledinglijn en willen iets moois neerzetten. Ik heb geen exacte datum noemen :) Wat ik wel weet, is dat het ontzettend cool gaat worden!
Heb jullie ff een pm gestuurd over een en ander:cool:
Ik ga direct naar je PM kijken :) Je krijgt zo een reactie.
Hallo Bodyenfit

Bij mijn order vandaag ontbraken de volgende dingen

Pure quinoa 500 gr
Shakebeker

ordernummer is C1917426

Ik hoor het wel!
Ik heb de scangegevens op gevraagd en zie inderdaad dat deze ontbreekt. Ons excuses hiervoor. We gaan dat netjes voor je oplossen :)

Hey Ralf,

Is het mogelijk even de PM te beantwoorden. Sorry dat ik zo ongeduldig ben!

Het gaat over bestelling: C1925223

Bestel net Gourmet Vanilla van dymatize.
Maar beetje domme vraag wat houd dat Gourmet in ?

Hey Ralf,

Is het mogelijk even de PM te beantwoorden. Sorry dat ik zo ongeduldig ben!

Het gaat over bestelling: C1925223
Ik heb je net een privébericht terug gestuurd!
Bestel net Gourmet Vanilla van dymatize.
Maar beetje domme vraag wat houd dat Gourmet in ?
Gourmet is een benaming voor hun lijn. Net zoals de Whey Gourmet Bars. Ze willen aangeven dat hun producten echt lekker zijn :) Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!

Beste Body en Fitshop,

Tot wanneer gelden de 50% korting aanbiedingen nog? Samen met een vriend van mij willen wij waarschijnlijk morgen vanalles gaan bestellen, gelden deze aanbiedingen dan nog?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Eiwit vraag

Kan ik de whey perfection gewoon door mn yoghurt/kwark mengen of word het dan minder goed opgenomen ofzo ???

Beste Body en Fitshop,

Tot wanneer gelden de 50% korting aanbiedingen nog? Samen met een vriend van mij willen wij waarschijnlijk morgen vanalles gaan bestellen, gelden deze aanbiedingen dan nog?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
De 50% korting zijn in principe OP=OP aanbiedingen die tot vrijdag lopen. Daarna beslissen we of we de prijzen houden of naar de originele prijs herstellen. Morgen bestelling is dus prima :) We kijken er naar uit om je zending te verwerken!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eiwit vraag

Kan ik de whey perfection gewoon door mn yoghurt/kwark mengen of word het dan minder goed opgenomen ofzo ???
Je kan het gewoon mengen...
opnamen verschil is erg minimaal tot niet...
Bedankt voor je antwoord :)

Ralf

De Neurocore die jullie nu aanbieden, is dat de oude versie (met Geranium) of de nieuwe versie?
Volgens de website namelijk de oude, maar dat lijkt me sterk in verband met het DMAA verbod en de gestopte productie.

Ik kan die pre workout satchets niet meer vinden? Dacht dat ze er waren van Insane! en Unstoppable?

en zit te denken om de aromavex te kopen? enige bijwerkingen? aan te raden leeftijd? hoe is de spierbehoud?

Hebben mensen ervaring met dit product/soort producten

Laatst bewerkt:
Hoi BenF,

Hoe kan dat dat ik 2 verschillende schepjes heb uit twee dezelfde soort huismerk creatine monohydraat?

De ene is schep is twee keer zo groot. Ik kan wel even een foto maken als je wilt. Op de kleinste van de twee staat onderop '5cc'.

20140513_183622.jpg

20140513_183653.jpg

Laatst bewerkt:
B&F;

Weer twee ordertjes binnen :) Alleen volgende keer niet meer gooien met mn amandelmeel-potten, nou zat er een scheur in de deksel. (c1915935) Verder geen heel groot probleem er is maar een paar gram meel uit de pot geraakt.

Weer een dikke bestelling geplaatst..

-10KG Ultra fine oats
-10KG Pure rice powder
-Vit D3 Now Foods
-Magnesium Now Foods

Ik heb medelijden met de PostNL bezorger :D

Uw ordernummer is: C1927150

Laatst bewerkt:

-10KG Ultra fine oats
-10KG Pure rice powder
-Vit D3 Now Foods
-Magnesium Now Foods

Een bodybuilder die medelijden heeft met iemand die pak m beet 21 kilo moet tillen ???

hmm, weer een bestelling op maandag gedaan en ga deze pas morgen ontvangen zo te zien.
Opzich accepteer ik het nu wel, maar ik heb wel het gevoel dat ik er beter van uit kan gaan dat ik em niet de dag erop krijg maar binnen 2 dagen, dan wordt ik iig niet overvallen door slecht nieuws iedere keer.

Je bestelling is doorgekomen :) Dank daarvoor. We gaan er direct mee aan de slag!

He Casper, bedankt voor je bestelling :) Het product was uitverkocht, maar is inmiddels weer opgeboekt. Waardoor er een foutje ontstond in ons systeem. De mail is verstuurd, maar ook het pakket. Morgen in huis!

Ralf

Top vandaag binnen :D

De Neurocore die jullie nu aanbieden, is dat de oude versie (met Geranium) of de nieuwe versie?
Volgens de website namelijk de oude, maar dat lijkt me sterk in verband met het DMAA verbod en de gestopte productie.
Ik ga het morgen voor je uitzoeken, maar heb zojuist gekeken op de pagina van onze leverancier, maar ze geven deze formule aan. Je kan er vanuit gaan het om deze formule gaat:
2163_extra_extra250_1.jpg

Ik kan die pre workout satchets niet meer vinden? Dacht dat ze er waren van Insane! en Unstoppable?

en zit te denken om de aromavex te kopen? enige bijwerkingen? aan te raden leeftijd? hoe is de spierbehoud?

Hebben mensen ervaring met dit product/soort producten
Als je op Unstoppable en Insane zoekt, dan vind je ze direct op de eerste pagina in de zoekresultaten :) Je ziet dan de sample pack of variety box staan. Deze zijn er dus nogsteeds. :) Aromavex is een goed product, ik heb er zelf nog niet ervaringen mee en je iedereen reageert er anders op. Op zo'n product is lastig in te schatten of je er goed op reageert.
Hoi BenF,

Hoe kan dat dat ik 2 verschillende schepjes heb uit twee dezelfde soort huismerk creatine monohydraat?

De ene is schep is twee keer zo groot. Ik kan wel even een foto maken als je wilt. Op de kleinste van de twee staat onderop '5cc'.
Dat klopt inderdaad. De 5cc schep is ongeveer 3 gram. De andere maatschep is 5 gram :) Op deze manier natuurlijk verwarrend, maar de meeste potten bevatten nu de 'grote' maatschep.
B&F;

Weer twee ordertjes binnen :) Alleen volgende keer niet meer gooien met mn amandelmeel-potten, nou zat er een scheur in de deksel. (c1915935) Verder geen heel groot probleem er is maar een paar gram meel uit de pot geraakt.
Bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat je bestelling aangekomen is. Mocht het de volgende keer weer gebeuren, stuur me gerust een bericht. Dan pakken we dat direct voor je op!

-10KG Ultra fine oats
-10KG Pure rice powder
-Vit D3 Now Foods
-Magnesium Now Foods

Bedankt voor je bestelling. Zo gaat de een naar de sportschool om kilo's te verplaatsen, de ander is gewono professional!:D
Een bodybuilder die medelijden heeft met iemand die pak m beet 21 kilo moet tillen ???
Haha:lol:
hmm, weer een bestelling op maandag gedaan en ga deze pas morgen ontvangen zo te zien.
Opzich accepteer ik het nu wel, maar ik heb wel het gevoel dat ik er beter van uit kan gaan dat ik em niet de dag erop krijg maar binnen 2 dagen, dan wordt ik iig niet overvallen door slecht nieuws iedere keer.
Doorgaans worden alle orders altijd dezelfde dag verstuurd en de volgende dag geleverd. Heel vreemd dat jij deze ervaring niet hebt en vinden wij natuurlijk ook erg vervelend. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan kijk ik er graag voor je na :)

Ralf

Na 3dagen nog steeds geen bericht van verzending. Zo heb ik morgen mijn 3bestellingen weer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven