Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je op Unstoppable en Insane zoekt, dan vind je ze direct op de eerste pagina in de zoekresultaten :) Je ziet dan de sample pack of variety box staan. Deze zijn er dus nogsteeds. :) Aromavex is een goed product, ik heb er zelf nog niet ervaringen mee en je iedereen reageert er anders op. Op zo'n product is lastig in te schatten of je er goed op reageert.

Ralf

Had gelezen dat dit meer als 'vangnet' is na echte testboosters als soort na kuur. Denk je dat de EvoTest van BSN beter is? Moet er bij dit product ook een anti oestrogeen aangezien je testosteron omhoog gaat?

Heb je andere test boosters aan te raden?

Worden de bestellingen van vanavond nog verzonden vandaag? Heb nog geen verzendbevestiging terwijl ik deze meestal direct binnen krijg.

Heren,

vanavond een bestelling gemaakt!
Kunnen jullie even dubbel checken of die verzonden is? Heb namelijk nog geen bevestiging ontvangen.

Thanks!

Referentie nummer:C1926868

Hier ook voor de eerste keer mijn bestelling niet ontvangen, terwijl ik gisteren om 19 uur al had besteld.

Na 3dagen nog steeds geen bericht van verzending. Zo heb ik morgen mijn 3bestellingen weer niet.
Helaas is het een proces tussen de banken. Vooruitbetaling kan oplopen tot 5 werkdagen voordat wij het bedrag daadwerkelijk ontvangen hebben. Vooruitbetaling als betaalwijze is daarom eigenlijk af te raden als je het pakket zeer snel nodig hebt. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. We hopen dat morgen het bedrag wel bijgeschreven is. Sorry!:rolleyes:
Worden de bestellingen van vanavond nog verzonden vandaag? Heb nog geen verzendbevestiging terwijl ik deze meestal direct binnen krijg.
Natuurlijk wordt deze vandaag nog verstuurd. :) Ik zie dat je al reeds een verzendbevestiging hebt gehad, je kan er dus morgen op rekenen!
Oh, dus nu ga ik échte gains maken met 5 gram in plaats van 3 gram :D :roflol:
Wanneer het potje op is, zal je er ongeveer zo uit zien :wl::D
Heren,

vanavond een bestelling gemaakt!
Kunnen jullie even dubbel checken of die verzonden is? Heb namelijk nog geen bevestiging ontvangen.

Thanks!

Referentie nummer:C1926868
Bedankt voor je bestelling :) Ja hoor, het pakketje wordt vandaag gewoon verstuurd. Ik merk dat er vrij veel onduidelijkheid is met betrekking tot de verzendbevestiging. We werken sinds begin dit jaar met een nieuw ordersysteem. Je krijgt nu pas een verzendbevestiging als de order daadwerkelijk aangeboden is bij postNL. Dus klaar staat voor afhalen. Zodat je altijd op de hoogte bent van de levering. Dit kan binnen een uur zijn, maar ook binnen drie uur. Je kan er vanuit gaan, wanneer je voor 22.00 uur besteld, deze de volgende gewoon ontvangt :)
We hebben van de Speculaas nog niets gehoord van onze leverancier. Doordat het een minder populaire smaak is, wordt deze later geproduceerd. Ik zal morgen vragen voor je naar een leverdatum :)

Ralf

Had gelezen dat dit meer als 'vangnet' is na echte testboosters als soort na kuur. Denk je dat de EvoTest van BSN beter is? Moet er bij dit product ook een anti oestrogeen aangezien je testosteron omhoog gaat?

Heb je andere test boosters aan te raden?

je bent fokking 17 wat moet je met een test booster heb je erectie problemen ofzo?

Hey B&F,

Hebben jullie een exacte samenstelling van jullie energy pill? Ik vind deze nergens :p

Net weer even wat bij besteld, ben benieuwd naar die eiwitrepen of ze lekker zijn. C1929597 <- voor als jullie van wat goodies afmoeten :D

Vorige bestelling van mij was C1912108, had ik een shakebeker bij alleen bij de dop zit een schuur waardoor die soms lekt als ik een shake maak. Is tweede keer trouwens dat ik dit probleem heb, ook alle twee met de roze shaker.

Groet, Dennis.

De Best Body repen komen met 1-3 weken weer. Ze zijn reeds besteld :) De Whey Perfection 2,2kg hebben we wel weer besteld, maar durven we niet aan te geven wanneer deze weer komt. Ik vind het zelf een hele lekkere smaak, als je van chocolade houd, kun je deze op mijn verantwoordelijkheid gerust bestellen.

Ralf

Ondertussen zijn we toch bijna 3 weken verder. De Chocolate cokkie shake is er nu alvast in de verpakking die ik zocht, doch de protein block van Best body is nog niet beschikbaar zie ik. Ik wil ze graag allebei gelijktijdig bestellen.
Een andere bekende webwinkel heeft de repen ondertussen al wel, maar ik verkies bij jullie te kunnen bestellen (omdat ik dan in een andere categorie kado's terecht kom. :-) ).

Wanneer komen deze nu binnen?

Grtz,

Verkopen jullie melatonine in een dosis van minimaal 1mg?

Goede actie met BSN producten. Gelijk even een bestelling geplaatst :)

C1930224

Ook maar gebruik gemaakt van de Cellmass 2.0 aanbieding...10euries voor 30servings is nice. Kon alleen geen ingrendienten list vinden hoop wel dat 1 serving 5g crea bevat en niet 1gram per serving :P
C1930599

Hey B&F hoeveel caps van GR8-Dophilus raden jullie aan om van een opgeblazen buik (niet door vet) af te komen?

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Ook maar gebruik gemaakt van de Cellmass 2.0 aanbieding...10euries voor 30servings is nice. Kon alleen geen ingrendienten list vinden hoop wel dat 1 serving 5g crea bevat en niet 1gram per serving :P
C1930599

google...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net vrij grote bestelling gedaan (+€200). Gooi je er misschien wat extra samples bij? Nu heb ik 2 zakjes Whey als cadeau. :p
Bestelnummer is C1930761

Alvast bedankt!

Net vrij grote bestelling gedaan (+€200). Gooi je er misschien wat extra samples bij? Nu heb ik 2 zakjes Whey als cadeau. :p
Bestelnummer is C1930761

Alvast bedankt!
als je nou eens slim was had je 4 bestellingen van 50 geplaatst had je 8 zakjes whey? :roflol:

alles voor de gratis samples, jwz

Bestelnummer is C1930761

Alvast bedankt!
Denk je nu echt dat hij even het magazijn gaat ingaan om speciaal jouw doos uit de duizenden dozen te nemen om "er wat extra samples bij in te gooien"?
Vraag jij in de supermarkt ook altijd achter een snoepje aan de kassa?

hee bf maandag besteld en nog niet binnen, kan ook niet zien wanneer wel???

C1922617

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven