MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook gevraagd in het suppl.review forum van de Smart Bar zelf, maar hier gaat het iets sneller:
Is het bekend wanneer het weer voorradig is en of de prijs hetzelfde blijft, was namelijk een best goede prijs voor een goed product haha

Net een kleine bestelling gedaan, leuk dat je die ijsjes gratis erbij kan proberen :)
Enig idee wanneer jullie huismerk vit D3 weer binnen is, die is bijna op en wilde ik erbij bestellen, maar was niet op voorraad?
Thanks

Wat is dat tarwegras voor een ongelofelijke vieze zooi zeg :o

Regelmatig wat besteld. Altijd snelle levering en altijd keurige service. Kreeg een keer een potje met verkleefde vitamine D gel caps (was waarschijnlijk een paar kapot gegaan), even een mailtje en de volgende dag al een nieuw potje in de brievenbus. Top dus!

Bestelling weer geplaatst, beetje PAM spray en de Aromavex proberen, voor die prijs kon ik het niet laten :D
Nummer C1956686.
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :)
B&F Gaan jullie de FortiFX repen nog verkopen?
Deze repen zijn vervangen door de Fit Crunch Bars. Deze zijn net uitverkocht, maar komen volgende week weer.
Beste BodyenFit,

Net mn bestelling binnen met o.a. CellMass (aanbiedingspotje), maar voel me wel een beetje in de maling genomen over de hoeveelheid. Op jullie site staat:

'- 5 gram van de 3 sterkste creatines per serving!
- Mega hoeveelheid van 10.000mg aminozuren per serving!
- 3 gram L-Glutamine per serving!'

Heel groot daaronder staat '30 servings'

Hieruit verwacht ik 30*5 gram creatine en 30*10g amino's, maar dit is dus maar de helft, omdat je blijkbaar die hoeveelheden pas uit 2 scoops/servings haalt.
Nu snap ik wel dat het een aanbieding is, maar toch vind ik de informatie verkeerd.
Ik begrijp dat het op die manier inderdaad verwarrend is. Dit zijn standaard teksten die we doorkrijgen van onze leverancier. Die dienen we te hanteren. Ik zal eens kijken of we daar een subtiele verandering op kunnen toepassen.
Ook gevraagd in het suppl.review forum van de Smart Bar zelf, maar hier gaat het iets sneller:
Is het bekend wanneer het weer voorradig is en of de prijs hetzelfde blijft, was namelijk een best goede prijs voor een goed product haha
Dank je. Smart Bars zijn een hele goede keus :) Ontzettend lekker van smaak en mooie hoeveelheid eiwitten. We hopen deze met 4-5 weken weer voorradig te hebben.
Net een kleine bestelling gedaan, leuk dat je die ijsjes gratis erbij kan proberen :)
Enig idee wanneer jullie huismerk vit D3 weer binnen is, die is bijna op en wilde ik erbij bestellen, maar was niet op voorraad?
Thanks
Nee, de huismerk D3 is onbekend. De huidige leverancier kan deze niet leveren, waardoor we een andere leverancier zoeken. Dit duurt helaas iets langer!
Wat is dat tarwegras voor een ongelofelijke vieze zooi zeg :o
Als je de eerste keer Pure Tarwegras eet, is de smaak inderdaad niet echt lekker:D Het gaat zeker wennen en anders goed te combineren met andere shakes. Daarmee kun je de smaak maskeren en toch alle gezondheidsvoordelen van de tarwegras pakken. :)

Wel jammer gisteren mijn bestelling gedaan maar die pancakes had ik ook wel willen proberen.
Komen hier ook samples van ?
De Sports Pancakes stonden vanaf maandag al op de site (frontpage), maar zijn vandaag in de nieuwsbrief. Vandaar ik hem hier ook even extra promoot :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Regelmatig wat besteld. Altijd snelle levering en altijd keurige service. Kreeg een keer een potje met verkleefde vitamine D gel caps (was waarschijnlijk een paar kapot gegaan), even een mailtje en de volgende dag al een nieuw potje in de brievenbus. Top dus!
Super, wij kunnen helaas niet in het potje kijken :) Goed om te horen dat het naar alle tevredenheid is opgelost!

Ralf

Mwaa, vind dat toch wel dicht in de buurt komen bij de boel bedonderen, als ik het zo bekijk. Heb die potjes zelf niet, en de aanbieding niet gezien, dus weet ook niet of hij 't juist interpreteert.

Meestal kun je bij label of ingrediënten wel achterhalen wat er echt per portie in zit. In dit geval is die informatie niet te vinden op de site.
Het zal geen vooropgezet plan zijn van b&f lijkt me, maar snap de frustratie wel..

Ik begrijp dat het op die manier inderdaad verwarrend is. Dit zijn standaard teksten die we doorkrijgen van onze leverancier. Die dienen we te hanteren. Ik zal eens kijken of we daar een subtiele verandering op kunnen toepassen.

Jullie krijgen waarschijnlijk door dat er per serving 5g creatine, 10g amino's etc in zit. Dat klopt immers, want 1 serving is 2 maatscheppen volgens het potje. Jullie maken wel de 'fout' 30 servings in de banner te zetten. Dat is gewoon onjuist, want het zijn 15 servings.

dat lijkt me logisch trouwens en je hebt maar 1 serving per dag nodig btw van die creatine 1x 5 gram moet meer dan genoeg zijn.

Jullie krijgen waarschijnlijk door dat er per serving 5g creatine, 10g amino's etc in zit. Dat klopt immers, want 1 serving is 2 maatscheppen volgens het potje. Jullie maken wel de 'fout' 30 servings in de banner te zetten. Dat is gewoon onjuist, want het zijn 15 servings.
We krijgen de informatie die we moeten tonen rechtstreeks van de leverancier. We zitten immers met copyright van afbeeldingen, teksten etc. We pakken het op! :)

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Weekdeals t/m 22-5!
Assault
30 servings voor 22.49!

Creatine
300 gram (2 maand) voor 15.49!

Pure Quinoa
500 gram voor 4.69!

Pure Chiazaad
250 gram voor 3.49!
500 gram voor 6.49!

Ripped!
60 caps voor 11.49!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.49!

Cocktail
2000 gram voor 29.99!

Perfect Protein
750 gram voor 13.49!
2000 gram voor 29.99!

We krijgen de informatie die we moeten tonen rechtstreeks van de leverancier. We zitten immers met copyright van afbeeldingen, teksten etc. We pakken het op! :)

Snap ik. Fout begint bij hun dan, maar toch vinden jullie het blijkbaar prima. Product label wordt ook niet getoond terwijl andere verkooppunten dit wel doen. Jammer.

Ale tis weer van dat!!! bestelling moest gisteren binnen zijn weer niet geleverd.
Dan laat ik het al versturen naar een adres waar altijd iemand is tijdens werk uren.
En hoe het er naar uit ziet op de trekking zal het voor vandaag ook weer niet zijn.
Ik snap dat echt niet kwa levering das gewoon nul service!!
Kan B&f hier op reageren aub?Maar als men bestelling vandaag niet aan komt wil ik geld trug en ga ik supps wel in ne winkel halen!!!

Kan B&f hier op reageren aub?Maar als men bestelling vandaag niet aan komt wil ik geld trug en ga ik supps wel in ne winkel halen!!!
Vervelend om te lezen dat je pakket vandaag niet afgeleverd kan worden. Ons excuses hiervoor. We gaan er direct voor je naar kijken en uitzoeken waardoor dit komt. Wij willen er graag achteraan om dit voor je op te lossen. Wil je in een privébericht jouw ordernummer sturen?

Ralf

Ff dimmen he broekkie, allereerst succes met je annuleringsdoelen in 2014. Een pakket dat al verstuurd is wordt lastig om te annuleren. Oh en je beseft wel dat je in de winlel 2x zoveel gaat betalen...?

Mvg

Vervelend om te lezen dat je pakket vandaag niet afgeleverd kan worden. Ons excuses hiervoor. We gaan er direct voor je naar kijken en uitzoeken waardoor dit komt. Wij willen er graag achteraan om dit voor je op te lossen. Wil je in een privébericht jouw ordernummer sturen?

Ralf

Kijk ik weet dat je er moeite wilt voor doen maar kijk maar eens na mijn bestellingen.
1 dag vertraging kan altijd maar tis ofwel geleverd bij iemand anders waar het niet moet zijn dan moet ik opzoek gaan naar pakket enz enz
C1942311

Kijk ik weet dat je er moeite wilt voor doen maar kijk maar eens na mijn bestellingen.
1 dag vertraging kan altijd maar tis ofwel geleverd bij iemand anders waar het niet moet zijn dan moet ik opzoek gaan naar pakket enz enz
C1942311
Snap ik, het is ook vervelend dat het vertraagd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling:rolleyes: Ik ga onze bezorgdienst hierop aanspreken, je kan erop rekenen dat het morgen bij je geleverd wordt.
Ik heb alle cadeau's al een keer gehad die je kunt kiezen bij de bestellingen. Is het mogelijk om de sport tas die nu in sale is als cadeau erbij te gekregen:
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding...-fit-sportsnutrition/sporttas/?sqr=sport tas&
We hebben nu ijsjes als cadeau op de site. Die zijn écht heeeel lekker! :meal: Ik kan me niet voorstellen dat je die al hebt gehad. Hij staat er daadwerkelijk 1-2 dagen op. De cadeaus zijn een extra gift vanaf onze kant. Deze krijg je van ons gratis bij een bestelling. Helaas is het niet mogelijk om hiervoor een ander cadeau te kiezen. :)

Ralf

hebben jullie eigenlijk ooit de cassein in straciatellasmaak gehad? en zoja, komt deze nog ooit terug?

Snap ik, het is ook vervelend dat het vertraagd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling:rolleyes: Ik ga onze bezorgdienst hierop aanspreken, je kan erop rekenen dat het morgen bij je geleverd wordt.

We hebben nu ijsjes als cadeau op de site. Die zijn écht heeeel lekker! :meal: Ik kan me niet voorstellen dat je die al hebt gehad. Hij staat er daadwerkelijk 1-2 dagen op. De cadeaus zijn een extra gift vanaf onze kant. Deze krijg je van ons gratis bij een bestelling. Helaas is het niet mogelijk om hiervoor een ander cadeau te kiezen. :)

Ralf

Ok. Ga die ijsjes is proberen :).

Beste BodyenFit,

Net mn bestelling binnen met o.a. CellMass (aanbiedingspotje), maar voel me wel een beetje in de maling genomen over de hoeveelheid. Op jullie site staat:

'- 5 gram van de 3 sterkste creatines per serving!
- Mega hoeveelheid van 10.000mg aminozuren per serving!
- 3 gram L-Glutamine per serving!'

Heel groot daaronder staat '30 servings'

Hieruit verwacht ik 30*5 gram creatine en 30*10g amino's, maar dit is dus maar de helft, omdat je blijkbaar die hoeveelheden pas uit 2 scoops/servings haalt.
Nu snap ik wel dat het een aanbieding is, maar toch vind ik de informatie verkeerd.

waar baseer je nu op dat er geen 30 servings in zitten dan? Het gebeurt zo vaak dat een serving uit 2-3 scoops bestaat, er zit dan echter altijd het aangegeven aantal servings in de desbetreffende pot.
als 1 serving uit 2 scoops bestaat klopt het gewoon, anders is het oplichting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven