Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik ook op vrijdag bestellen (o ja dat zal geen probleem zijn) leveren jullie ook op zaterdag (of de koerier) dan ??
Bij mij laatst wel (stond er zelf ook versteld van).
Koerier weet zelfs dat ik na 17:00 thuis ben en komt dan speciaal nog een keer langs. (soms)

Ik bestel erg vaak wat bij Body & Fit.
De service is gewoon top!
De keuze uit producten is gewoon heel groot.
En wat ook mooi is: Je krijg er boven een bepaald bedrag een cadeautje naar keuze bij haha
Het meest bestel ik hier Creatine, Whey protein, Isolaat en Multivitamine
We hopen met circa 4 weken dat alle eiwitrepen van ons eigen merk er weer zijn![]()
Nog een week dus.. mooi. Ik kom er pas net achter geloof ik (toch vast wel een email over gehad, maar niet geregistreerd)
hebben jullie eigenlijk ooit de cassein in straciatellasmaak gehad? en zoja, komt deze nog ooit terug?

Kan gebeuren. Ik heb probeer iedereen hier ook zo vaak mogelijk te attenderen, maar het kan je altijd ontschoten zijn. Vandaag en morgen loopt de 50% actie nog. Daarna kijken we verderNog een week dus.. mooi. Ik kom er pas net achter geloof ik (toch vast wel een email over gehad, maar niet geregistreerd)
He Ray...Kan ik ook op vrijdag bestellen (o ja dat zal geen probleem zijn) leveren jullie ook op zaterdag (of de koerier) dan ??
OO nieuwe fan erbij al dacht ik dat ik al ooit is wat bij jullie besteld had...
als het niet kan.. bestel ik evengoed natuurlijk, maar wou het even weten..
alvast bedankt en groetjes, ray...
Als je bij ons op vrijdag voor 22.00 uur besteld, wordt deze zaterdag bij je geleverd!Zeker weten
Kijk, voor vaste klanten van postNL willen ze echt wel een extra rondje doen!Bij mij laatst wel (stond er zelf ook versteld van).
Koerier weet zelfs dat ik na 17:00 thuis ben en komt dan speciaal nog een keer langs. (soms)

Beide producten zijn een goede keus. Zowel Iso-100 als Gold Whey is een goed eiwit. Iso-100 is daarintegen een gehydroliseerde isolaat eiwit. Net iets zuiverder dan de Gold Whey.Ik wil een nieuwe bestelling gaan doen maar ik twijfel erg of ik Whey Gold van Optimum Nutrtition of ISO-100 van Dynatize. Ik ben aan het bulken wat is dan het beste om te doen?
Bedankt voor je review! Leuk om te lezenIk bestel erg vaak wat bij Body & Fit.
De service is gewoon top!
De keuze uit producten is gewoon heel groot.
En wat ook mooi is: Je krijg er boven een bepaald bedrag een cadeautje naar keuze bij haha
Het meest bestel ik hier Creatine, Whey protein, Isolaat en Multivitamine
Graag gedaan. Bedankt voor je bestellingBestelling kwam vandaag binnen, heerlijk op tijd.. Had alleen een grotere pot Aromavex verwacht, echt een minidingetje als je iets groters verwacht
![]()
De banaan en chocolade hebben persoonlijk mijn voorkeur. Aardbei doet er absoluut niet onderArgh das te laat, heb jij een aanrader qua smaak of heeft iemand anders ervaring met de perfection bar smaken
Banaan
chocolade
aardbei
Ennog een vraag is de questbar op de site labeled chocolate chip cookie de chocolate chil cookie dough variant? Of zit die niet in t assortiment
De Quest Bar Chocolate Chip Cookie is er, Cookie Dough is er niet. Wel hebben we sinds gisteren de Cookies en Cream smaak eindelijk binnen
Bedankt voor je bestelling. Hij is verstuurd, morgen in huisZo, weer voor 230 euro supps besteld (C1964205)
Whey Gold van Optimum Nutrition (5LB) smaak StrawBerry
ISO-100 van Dynatize (5LB) smaak Vanilla
Animo Xplode van Olimp smaak Orange
Opti-men van Optimum Nutrition
ZMA van Olimp
Mass Bar (smaak Chocola)
---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 --------
Klopt, de 50% actie loopt tot en met morgenNeemaan dat hij in de verleden tijd spreekt en dat de week extra vrijdagavond 22.00 (morgen) afgelopen is?

De smaak staat in de productieplanning. Hij komt er dus weer aan
Een exacte datum kan ik je helaas niet zeggen. Sorry! Natuurlijk, stuur me even een privébericht. Dan kijken we er direct voor je naar!Heb trouwens een product in de winkel gevonden (voeding) dat goedkoper is dan jullie eigen huismerk op de shop.. Kan ik dat ergens doorgeven dat jullie daar verder naar kijken/prijs aanpassen of doen jullie daar niet aan?![]()

Je kan natuurlijk altijd bestellen en het laten versturen naar een pakje gemak locatie van postNL. Daar blijft het tot 3 weken voor je liggen. Je kan het dan afhalen zodra het klaar ligtCrap. Dat komt dus slecht uit want ik ben er vanaf morgen een paar dagen niet en wie weet waar ze het dan achter laten.

Normaal gesproken geven we geen kortingen en deze Oats & Whey Flapjack is zeer scherp geprijsd. Ik wil voor deze keer wel een "promotiecode" geven. Ik plaats hem in het publiek en de code werkt één keer. Om iedereen een gelijke kans te geven. Hierbij de code: OATSWHEY1. Degene die deze als eerste gebruikt (daarmee bedoel ik, de bestelling afrond & betaald) heeft 2.50 euro kortingZou er misschien een kortingscode voor de Oats & Whey Flapjack van ON gegeven kunnen worden? Aangezien het nieuw in jullie assortiment is. Zal dan ook gelijk de eerste review op de site zetten. Als het niet kan is het natuurlijk ook prima, maar dacht vraag het even. Ben namelijk wel geïnteresseerd
Link naar product.

Daar kan je zeker van uit gaan. Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huisHoi b&f, heb net (21.50) besteld. Nog kans dat ik het morgen binnen heb?
Alvast bedankt.
Je hebt ongetwijfeld een verzendbevestiging waarmee je jouw pakket kan volgen. Daar in staat ook vaak een indicatie-levertijd.Daar kan je zeker van uit gaan. Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huisJe hebt ongetwijfeld een verzendbevestiging waarmee je jouw pakket kan volgen. Daar in staat ook vaak een indicatie-levertijd.
Ralf
Het viel mij wel op dat er 5% kassakorting bij wordt gegeven (bij 2 dozen bijvoorbeeld omdat je dan boven de 45 euro zit), maar als je een 2,5% kortingscode invoert, dan verdwijnt die kassakorting opeens en heb je dus enkel die 2,5% korting, klopt dat? Ik krijg die code nu ook niet meer weg uit mijn winkelmand, enig idee hoe ik dat kan oplossen?