MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar baseer je nu op dat er geen 30 servings in zitten dan? Het gebeurt zo vaak dat een serving uit 2-3 scoops bestaat, er zit dan echter altijd het aangegeven aantal servings in de desbetreffende pot.
als 1 serving uit 2 scoops bestaat klopt het gewoon, anders is het oplichting.

Ik baseer dat op mijn ontvangen potje. Zijn 15 servings van 2 scoops. Ik weet dat het vaker gebeurt maar het was nergens aan af te leiden dat het om 30 schepjes ging ipv 30 servings. Ik ben er wel klaar mee nu, maar het is niets anders dan oplichting.

Kan je die pannenkoeken van jullie ook in de magnetron klaar maken? Heb alleen een magnetron ter beschikking :'(

Ik baseer dat op mijn ontvangen potje. Zijn 15 servings van 2 scoops. Ik weet dat het vaker gebeurt maar het was nergens aan af te leiden dat het om 30 schepjes ging ipv 30 servings. Ik ben er wel klaar mee nu, maar het is niets anders dan oplichting.

In de reclame staat duidelijk 30servings dus je hebt 100% gelijk als er op je potje opeens 15servings staat. Dat slaat echt nergens op. Beetje slap van B&F om het niet aan te passen. Als verkopen ben je gewoon verantwoordelijk voor wat je verkoopt.

hebben jullie eigenlijk ooit de cassein in straciatellasmaak gehad? en zoja, komt deze nog ooit terug?
Ja, deze hebben we in het verleden gehad. Deze formule was al enige tijd niet leverbaar bij onze leverancier. Ik zal morgen mijn collega vragen hoe de huidige stand van zaken is. Ik weet namelijk dat het een heerlijke shake was :zuip:
Ok. Ga die ijsjes is proberen :).
Zeker doen. Ze zijn héérlijk! Smooze Fruit Ice
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan je die pannenkoeken van jullie ook in de magnetron klaar maken? Heb alleen een magnetron ter beschikking :'(
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar zou het niet doen. Ik denk niet dat het product daarmee "gaar" wordt.
In de reclame staat duidelijk 30servings dus je hebt 100% gelijk als er op je potje opeens 15servings staat. Dat slaat echt nergens op. Beetje slap van B&F om het niet aan te passen. Als verkopen ben je gewoon verantwoordelijk voor wat je verkoopt.
We begrijpen dat het nu verwarrend staat. We gaan het ook zeker laten aanpassen. Het product betreft 30 servings. Per dag wordt het aanbevolen om 2 servings te nemen. Dus 15 dagen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Zoals ik aangeef is het geen oplichting, maar een verwarring. Zoals ik hierboven aangeef, betreft het 30 servings en dagelijks wordt 2 servings aanbevolen. Dat betekend dat je er 15 dagen mee kan. Als je in een privébericht jouw ordernummer even wilt sturen, kijk ik er even voor je naar ;)

Ralf

Wanneer weer de perfection bars coconut en white chocolate? Wil wat dozen bestellen voor festival seizoen Haha

C1960983 en C1960810

Als deze twee nog mee kunnen met de vracht van vandaag zou top zijn!

fijne avond!

Snap ik, het is ook vervelend dat het vertraagd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling:rolleyes: Ik ga onze bezorgdienst hierop aanspreken, je kan erop rekenen dat het morgen bij je geleverd wordt.

Ben benieuwd? toch een tip nu body&fit is een grote shop.
Maar kwa verzending toch een beter alternatief gaan zoeken,want meerdere personen zijn niet tevreden ven levering en ook het word er niet beter op in tegendeel.

Kijk nu eens naar de track en trace

17-5-2014:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
19-5-2014:
Zending opgehaald en in sorteerproces
19-5-2014:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming
20-5-2014:
Verzonden naar land van bestemming
20-5-2014:
Ontvangen in land van bestemming
21-5-2014:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming
21-5-2014:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
20-5-2014:
Zending in depot
20-5-2014:

Die datums gaan dag verder en dan terug stelt gewoon niks voor.....

Tekst cellmass is al aangepast zag ik, klopt nu gewoon.

B&F, zijn die FortiFX repen er toevallig nog in Zwolle, of weet je dat niet? Hoopte misschien nog een restant of o?
En de White choclate van jullie huismerk zie ik niet meer, heet deze nu choclate sensation?

bestel er regelmatig, en toch wel de topper whey perfection
top winkel, perfection bars zijn ook erg lekker
ga zo door :)

Gister potje whey en Opti-Fit besteld. Geen orderbevestiging/verzendbevestiging binnen gekregen.
Kunnen jullie er ff naar kijken? Ordernummer C1959909

Wanneer weer de perfection bars coconut en white chocolate? Wil wat dozen bestellen voor festival seizoen Haha
We hopen met circa 4 weken dat alle eiwitrepen van ons eigen merk er weer zijn :)
C1960983 en C1960810

Als deze twee nog mee kunnen met de vracht van vandaag zou top zijn!

fijne avond!
Bedankt voor je bestelling. Natuurlijk gaan ze nog mee, want beide pakketten worden vandaag gewoon geleverd :)
Snap ik, het is ook vervelend dat het vertraagd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling:rolleyes: Ik ga onze bezorgdienst hierop aanspreken, je kan erop rekenen dat het morgen bij je geleverd wordt.

Zoals ik heb aangegeven heb ik contact met de pakketdienst gezocht. Zoals ik aangaf maken ze er bij deze zending iets van, wat absoluut niet de bedoeling is. Je ziet het niet, maar achter de schermen werken wij er zo hard mogelijk aan je zending zo snel mogelijk te leveren. Tot mijn verbazing zie ik dat deze vanochtend reeds bij je geleverd is :) Gelukkig maar. Desalniettemin, nogmaals ons excuses voor de vertraging.
Tekst cellmass is al aangepast zag ik, klopt nu gewoon.

B&F, zijn die FortiFX repen er toevallig nog in Zwolle, of weet je dat niet? Hoopte misschien nog een restant of o?
En de White choclate van jullie huismerk zie ik niet meer, heet deze nu choclate sensation?
De FortiFX repen komen niet meer terug voorradig. Deze zijn opgevolgd door de Fit Crunch Bars. De Witte Choco komt met ongeveer 4 weken weer voorradig.
bestel er regelmatig, en toch wel de topper whey perfection
top winkel, perfection bars zijn ook erg lekker
ga zo door :)
Top, dank je! We blijven zeker door gaan :thumbs:
Gister potje whey en Opti-Fit besteld. Geen orderbevestiging/verzendbevestiging binnen gekregen.
Kunnen jullie er ff naar kijken? Ordernummer C1959909
Bedankt voor je bestelling. Dat is vreemd. Het pakketje is gewoon verstuurd gisteren :) Het pakketje gisteravond natuurlijk opgehaald en gaat vandaag tussen 11-13 uur geleverd worden :)

Ralf

Ben benieuwd? toch een tip nu body&fit is een grote shop.
Maar kwa verzending toch een beter alternatief gaan zoeken,want meerdere personen zijn niet tevreden ven levering en ook het word er niet beter op in tegendeel.

Kijk nu eens naar de track en trace
<t&t log>

Tot dusver heb ik nooit klachten gehad over Postnl, en er komen toch elke dag wel pakketjes voor mij binnen van verschillende webshops/diensten. Het doet in mijn ervaring niet onder voor de concurrenten, vaak is het zelfs nog sneller.
Ook vanuit B&F heb ik nog niets gemerkt in de afgelopen maanden qua bezorgtijden, altijd netjes volgens de voorwaarden.

Er zullen altijd gevallen zijn dat het een keer niet optimaal werkt, je hoort vaak ook alleen van de negatieve gevallen (geen nieuws is goed nieuws), maar om daarvoor een alternatief te gaan zoeken?

Komen er nog vakantiegeld bulk acties? Ik neem aan dat jullie hierop inspelen?

Tot dusver heb ik nooit klachten gehad over Postnl, en er komen toch elke dag wel pakketjes voor mij binnen van verschillende webshops/diensten. Het doet in mijn ervaring niet onder voor de concurrenten, vaak is het zelfs nog sneller.
Ook vanuit B&F heb ik nog niets gemerkt in de afgelopen maanden qua bezorgtijden, altijd netjes volgens de voorwaarden.

Er zullen altijd gevallen zijn dat het een keer niet optimaal werkt, je hoort vaak ook alleen van de negatieve gevallen (geen nieuws is goed nieuws), maar om daarvoor een alternatief te gaan zoeken?
Bedankt voor je complimenten. Elk bedrijf kan altijd verbeteren, ook wij, de bezorgdienst etc. Dagelijks werken wij aan leuke acties, voedingsplannen etc. We pakken dat altijd netjes op. :)
Komen er nog vakantiegeld bulk acties? Ik neem aan dat jullie hierop inspelen?
We hebben op dit moment de Slank & Fit SUPERSALE lopen. Volgende week komt daar nog een extra (leuk) cadeau bij als cadeauoptie.
Ralf

Dat was de vraag niet he Ralf, plus dat ik niet slank en fit wil zijn maar beefed up en buff :cool:

Balen dit!
2e keer van de laatste 3 keer dat ik bij jullie besteld heb, dat ik voor 22.00 bestel en het dan niet de volgende dag in huis heb.
Order C1960740

Dat was de vraag niet he Ralf, plus dat ik niet slank en fit wil zijn maar beefed up en buff :cool:
Er komen geen speciale bulk-acties voor bijv. eiwitten, koolhydraten etc. De Slank & Fit hebben deze en volgende week als sale. :)
http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/dextrose/body-fit-sportsnutrition/dextrose-pure/

Hoelang blijft deze actie nog staan?

Net besteld weer bij B&F, deze over t hoofd gezien, en nu komen die verzendkosten erbij als ik onder de 20 euro blijf :p
De 50% korting actie is ontzettend populair en hebben we daarom met een week verlengd. De actie lijkt zoals het nu staat, tot en met morgen sowieso.

Er komen geen speciale bulk-acties voor bijv. eiwitten, koolhydraten etc. De Slank & Fit hebben deze en volgende week als sale. :)

De 50% korting actie is ontzettend populair en hebben we daarom met een week verlengd. De actie lijkt zoals het nu staat, tot en met morgen sowieso.

Nog een week dus.. mooi. Ik kom er pas net achter geloof ik (toch vast wel een email over gehad, maar niet geregistreerd)

Kan ik ook op vrijdag bestellen (o ja dat zal geen probleem zijn) leveren jullie ook op zaterdag (of de koerier) dan ??

OO nieuwe fan erbij al dacht ik dat ik al ooit is wat bij jullie besteld had...
als het niet kan.. bestel ik evengoed natuurlijk, maar wou het even weten..

alvast bedankt en groetjes, ray...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven