ruudje1994
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is reeds besteld bij onze leverancier. Ik heb direct een mail gestuurd om te vragen wat de exacte levertijd is. Zodra ik deze week, laat ik het je hier weten

Frenzy willen we graag in ons assortiment. De verhalen over deze pre-workout zijn heel erg goed! Plus, ik wil hem zelf ook wel eens proberen natuurlijkWeten jullie al of jullie de nieuwe driven sports pre workout krijgen?
Als deze beschikbaar is bij onze leverancier voor de Europese en Nederlandse markt, nemen we deze natuurlijk direct op in onze winkel. Een exacte levertijd kan ik helaas niet geven, omdat ik niet in het inkoop beleid van onze leverancier kan kijken.Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gaan we voor je oppakken. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer + emailadres sturen? Dan kijken we er voor je naar!Hey B&F
Ik heb bij jullie een bestelling gedaan en ipv straps heb ik wristwraps gekregen. Ook zaten de samples er niet bij.
Ik heb gelijk vorige week een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gehad. Kunnen jullie hier nog even op terugkomen?
Merci! Ik heb hem ontvangen, ik zal hem nu beantwoorden voor je.

Aromavex ruikt inderdaad niet heel erg lekkerKlopt het dat die Aromavex zo vreselijk ruikt?
Zit een vaag watje in waar een lucht vanaf komt wat gewoon niet te harden is.
Het doet gelukkig niets af aan de werking!Aromavex ruikt inderdaad niet heel erg lekkerHet doet gelukkig niets af aan de werking!
---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------
Nieuw: Sports Pancakes
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat is het verschil met de perfect protein pancakes?
Is de whey smaak granny's apple pie uit het assortiment?
Dit zijn koolhydraten + eiwitten in één pannenkoek. Dat is voor een persoon die niet strenge eiwit diëten doet bijvoorbeeld een ideale uitkomstWat is het verschil met de perfect protein pancakes?
Wij kunnen het rechstreekst inkopen tegen een scherpe prijs. Apotheken etc moeten aan allerlei licenties voldoen, zorgverzekeraars willen winst maken en nog enkele factoren waardoor de prijs in een apotheek een stuk hoger ligt. Vandaar wij het veel scherper kunnen aanbiedenwaarom betaal ik minder dan 4,- voor 100 tabs 3mg melatonine bij jullie (optimum nutrition) maar betalen mijn patiënten (blijkbaar) over de 40,- voor 90 tabs 3mg melatonine bij de apotheek via (medicinaal) recept?dat kan toch nooit legit zijn

Dat ga ik voor je navragenIs de whey smaak granny's apple pie uit het assortiment?
Als ik een antwoord heb, laat ik het hier weten voor je.Grootmoeders appeltaart is erg gelieft en ze leeft nogja granny is helaas overleden, dus ze kan geen apple pie meer maken.

De Pindapasta wat betreft transvetten gaan we even voor je navragen bij onze leverancier. Leveranciers zijn volgens de wet namelijk niet verplicht de transvetten te declareren op in de voedingswaardetabel. Wij gaan er achter aan voor jezitten er transvetten in jullie pindakaas (huismerk) (wil ffe zeker zijn aangezien het label enkel de voedingswaarden vermeld) thx!

We hopen met ongeveer een 4-6 weken weer voorradig te hebben
Na openen, adviseren wij het product binnen 2-3 maand op te maken. Vergeet het niet gekoeld te bewaren.Wat is de houdbaarheid van de walden farms éénmaal geopend?
Natuurlijk. De Cellmass 2.0 neem je twee keer één scoop. Bijvoorbeeld 's ochtends en later op de dag. Op trainnigsdagen zou ik voor en na de training nemen. Dit in verband met de snel opneembare ingrediënten, oa Hydrolisaat.Zou ik wat kunnen vragen over de creatine cellmass 2.0
IK heb het gekocht maar ben er nog niet totaal uit hoe ik het moet gebruiken, Op de verpakking staat 2 x een scoop en dat dagelijks?
Zou iemand het me kunnen uitleggen hier?