XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er al meer bekend van de speculaas whey?

Weten jullie al of jullie de nieuwe driven sports pre workout krijgen?

is er al meer bekend van de speculaas whey?
Hij is reeds besteld bij onze leverancier. Ik heb direct een mail gestuurd om te vragen wat de exacte levertijd is. Zodra ik deze week, laat ik het je hier weten :)
Weten jullie al of jullie de nieuwe driven sports pre workout krijgen?
Frenzy willen we graag in ons assortiment. De verhalen over deze pre-workout zijn heel erg goed! Plus, ik wil hem zelf ook wel eens proberen natuurlijk:cool:Als deze beschikbaar is bij onze leverancier voor de Europese en Nederlandse markt, nemen we deze natuurlijk direct op in onze winkel. Een exacte levertijd kan ik helaas niet geven, omdat ik niet in het inkoop beleid van onze leverancier kan kijken.

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Weekdeals t/m 22-5!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Assault
30 servings voor 22.49!

Creatine
300 gram (2 maand) voor 15.49!

Pure Quinoa
500 gram voor 4.69!

Pure Chiazaad
250 gram voor 3.49!
500 gram voor 6.49!

Ripped!
60 caps voor 11.49!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.49!

Cocktail
2000 gram voor 29.99!

Perfect Protein
750 gram voor 13.49!
2000 gram voor 29.99!

Hey B&F

Ik heb bij jullie een bestelling gedaan en ipv straps heb ik wristwraps gekregen. Ook zaten de samples er niet bij.

Ik heb gelijk vorige week een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gehad. Kunnen jullie hier nog even op terugkomen?

Hey B&F

Ik heb bij jullie een bestelling gedaan en ipv straps heb ik wristwraps gekregen. Ook zaten de samples er niet bij.

Ik heb gelijk vorige week een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gehad. Kunnen jullie hier nog even op terugkomen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gaan we voor je oppakken. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer + emailadres sturen? Dan kijken we er voor je naar!

Ralf

Pm gestuurd omtrent geklungel bij postnl, merci.

Klopt het dat die Aromavex zo vreselijk ruikt?
Zit een vaag watje in waar een lucht vanaf komt wat gewoon niet te harden is.

waarom betaal ik minder dan 4,- voor 100 tabs 3mg melatonine bij jullie (optimum nutrition) maar betalen mijn patiënten (blijkbaar) over de 40,- voor 90 tabs 3mg melatonine bij de apotheek via (medicinaal) recept? :roflol: dat kan toch nooit legit zijn

Is de whey smaak granny's apple pie uit het assortiment?

Wat is het verschil met de perfect protein pancakes?
Dit zijn koolhydraten + eiwitten in één pannenkoek. Dat is voor een persoon die niet strenge eiwit diëten doet bijvoorbeeld een ideale uitkomst :)
waarom betaal ik minder dan 4,- voor 100 tabs 3mg melatonine bij jullie (optimum nutrition) maar betalen mijn patiënten (blijkbaar) over de 40,- voor 90 tabs 3mg melatonine bij de apotheek via (medicinaal) recept? :roflol: dat kan toch nooit legit zijn
Wij kunnen het rechstreekst inkopen tegen een scherpe prijs. Apotheken etc moeten aan allerlei licenties voldoen, zorgverzekeraars willen winst maken en nog enkele factoren waardoor de prijs in een apotheek een stuk hoger ligt. Vandaar wij het veel scherper kunnen aanbieden :)
Is de whey smaak granny's apple pie uit het assortiment?
Dat ga ik voor je navragen :) Als ik een antwoord heb, laat ik het hier weten voor je.
ja granny is helaas overleden, dus ze kan geen apple pie meer maken.
Grootmoeders appeltaart is erg gelieft en ze leeft nog:rocker2:

zitten er transvetten in jullie pindakaas (huismerk) (wil ffe zeker zijn aangezien het label enkel de voedingswaarden vermeld) thx!

Wanneer komt jullie Powder Box weer op voorraad? :D

Wat is de houdbaarheid van de walden farms éénmaal geopend?

Zou ik wat kunnen vragen over de creatine cellmass 2.0
IK heb het gekocht maar ben er nog niet totaal uit hoe ik het moet gebruiken, Op de verpakking staat 2 x een scoop en dat dagelijks?

Zou iemand het me kunnen uitleggen hier?

zitten er transvetten in jullie pindakaas (huismerk) (wil ffe zeker zijn aangezien het label enkel de voedingswaarden vermeld) thx!
De Pindapasta wat betreft transvetten gaan we even voor je navragen bij onze leverancier. Leveranciers zijn volgens de wet namelijk niet verplicht de transvetten te declareren op in de voedingswaardetabel. Wij gaan er achter aan voor je :)

Antwoord: De pindapasta die voor Body & Fit wordt geproduceerd bevat geen transvetten. Dit komt doordat de pindakaas volledig bestaat uit geroosterde pinda’s zonder toevoeging van gemodificeerde oliën en vetten.
Wanneer komt jullie Powder Box weer op voorraad? :D
We hopen met ongeveer een 4-6 weken weer voorradig te hebben :)
Wat is de houdbaarheid van de walden farms éénmaal geopend?
Na openen, adviseren wij het product binnen 2-3 maand op te maken. Vergeet het niet gekoeld te bewaren.
Zou ik wat kunnen vragen over de creatine cellmass 2.0
IK heb het gekocht maar ben er nog niet totaal uit hoe ik het moet gebruiken, Op de verpakking staat 2 x een scoop en dat dagelijks?

Zou iemand het me kunnen uitleggen hier?
Natuurlijk. De Cellmass 2.0 neem je twee keer één scoop. Bijvoorbeeld 's ochtends en later op de dag. Op trainnigsdagen zou ik voor en na de training nemen. Dit in verband met de snel opneembare ingrediënten, oa Hydrolisaat.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Alleen vandaag voor al onze fans en bodybuilders!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven