- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister een bestelling geplaats C2026219, pakket is netjes verstuurd door jullie (dank daarvoor)en door PostNL ontvangen maar ligt daar dus nog ergens want ze zijn net hier op mijn werk geweest. Normaal geen probleem maar ik laat het speciaal naar mij werkadres komen omdat ik niet thuis ben. Maar goed mijn eerste werkdag in nu dus pas a.s. donderdag. Ik heb één onderdeel uit mijn pakket zondag nodig als verjaardag cadeau. Zou je eens bij PostNL willen informeren of ze het dan morgen naar mijn huisadres willen sturen? of pakket opnieuw versturen dat ik de oude a.s. donderdag retour stuur? Anders heb ik er eigenlijk niets meer aan! Alvast bedankt voor de moeite!
even een opmerking ivm de potten van de pindakaas die nu in de aanbieding staan
mijn vorige bestelling was beschadigd omdat de pot was open gegaan of stuk maar dit is volledig rechtgezet waarvoor mijn dank
bij de laatste levering zat er ook een pot maar het deksel zat los en de sealing aan de binnenkant was reeds losgekomen
wat ik gewoon wil duidelijk maken is dat bijna weer het pakket vol pindakaas zat
mischien kunnen jullie even bekijken om een betere sterkere sealing of pot te vinden voor de pindakaas?
ik denk dat het een verbetering zou opleveren
mvg
Timmy
We zijn bezig om de PeptoPro weer te bestellen. Helaas kan ik je niet precies melden wanneer wij deze weer kunnen leveren omdat de leverancier deze ook nog niet voorradig heeft. We houden het scherp in de gaten!
Groet Lily
---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------
Ik heb deze vragen bij PostNL neergelegd. Hier heb ik nog geen antwoord op ontvangen. Je pakket heeft vandaag nog geen scan gekregen en het is onbekend wat hier de reden van is. Heb aangegeven dat ze het pakket ook bij je thuis mogen afleveren. Mocht ik nog bericht ontvangen hierover breng ik je weer op de hoogte! In ieder geval excuus voor het ongemak.
Groet Lily
Enig idee wanneer jullie de lecithine 1200mg weer binnenkrijgen?
). Het is spijtig dat ik er zo nog maar 1 heb omdat ik de andere al kwijt ben
Ik heb ook die grote beker die je nu als cadeau kan kiezen, maar ik vind deze oude bekers toch nog het meest handig/stevig en nemen toch minder plaats in...Zou ik ook wel willen wetenZijn de B&F Maca Capsules van gele, rode of zwarte maca?
Die chocolate peanut butter van BSN Syntha 6 is heeeerlijk!!!
Gelukkig dat ik gisteren snel 2 potjes heb ingeslagen.
Bodyenfit die smaak ontbreekt echt nog in jullie huismerk, wie heeft er nou geen pindakaas in zijn voedingsschema zittenEn dan nog met chocolade smaak erbij numnum
![]()

BSN heeft imo sowieso een paar van de best smakende supps. True Mass was echt de lekkerste shake die ik ooit gedronken heb, wat een genot was dat. Jammer dat het overpriced rotzooi is![]()
Heb verder nog nooit wat van BSN gehad maar qua smaak hmmmm!+1komen de drinkbekers met draaidop van vroeger ooit nog eens terug? Deze hadden een grote inhoud, waren stevig, opdruk gaat er amper af en beginnen niet te lekken na enkele weken/maanden. Op de foto is het de middelste beker, ik vind deze makkelijker drinken (en hebben meer inhoud) dan de bekers die er nu worden bijgeleverd. Deze beker gaat zelfs al enkele jaren mee en gaat regelmatig de vaatwasmachine in. Mutant en gorillawear maken nog dit soort bekers maar ik weet niet of deze inhoud ook minstens 700ml is (en heb ook geen zin om telkens 5-10 euro te betalen voor een beker). Het is spijtig dat ik er zo nog maar 1 heb omdat ik de andere al kwijt ben :d ik heb ook die grote beker die je nu als cadeau kan kiezen, maar ik vind deze oude bekers toch nog het meest handig/stevig en nemen toch minder plaats in...
Hoi Lily,
Bedankt voor je bericht, we wachten even af maar mocht het PostNL niet lukken had ik wel graag gezien dat mijn pakket door jullie nogmaals verstuurd wordt en dat ik dan a.s. Donderdag dat andere pakket retour stuur. Anders kan ik er helaas niet veel meer mee. Maar goed neem aan dat het allemaal wel goed gaat komen via PostNL.

Komen de drinkbekers met draaidop van vroeger ooit nog eens terug? Deze hadden een grote inhoud, waren stevig, opdruk gaat er amper af en beginnen niet te lekken na enkele weken/maanden. Op de foto is het de middelste beker, ik vind deze makkelijker drinken (en hebben meer inhoud) dan de bekers die er nu worden bijgeleverd. Deze beker gaat zelfs al enkele jaren mee en gaat regelmatig de vaatwasmachine in. Mutant en gorillawear maken nog dit soort bekers maar ik weet niet of deze inhoud ook minstens 700ml is (en heb ook geen zin om telkens 5-10 euro te betalen voor een beker). Het is spijtig dat ik er zo nog maar 1 heb omdat ik de andere al kwijt ben
Ik heb ook die grote beker die je nu als cadeau kan kiezen, maar ik vind deze oude bekers toch nog het meest handig/stevig en nemen toch minder plaats in...
![]()
Zou ik ook wel willen weten
Daarom koop ik het ook alleen maar in de aanbiedingHeb verder nog nooit wat van BSN gehad maar qua smaak hmmmm!
Die chocolate peanut butter van BSN Syntha 6 is heeeerlijk!!!
Gelukkig dat ik gisteren snel 2 potjes heb ingeslagen.
Bodyenfit die smaak ontbreekt echt nog in jullie huismerk, wie heeft er nou geen pindakaas in zijn voedingsschema zittenEn dan nog met chocolade smaak erbij numnum
![]()
Ik zag net dat Isolaat Perfection in de aanbieding is, maar dat geldt blijkbaar niet voor alle inhouden (enkel 750 gram)?
De 4000 gram emmer is zelfs € 0,09 duurder geworden?![]()
Hoi Lily,
Bedankt voor je bericht, we wachten even af maar mocht het PostNL niet lukken had ik wel graag gezien dat mijn pakket door jullie nogmaals verstuurd wordt en dat ik dan a.s. Donderdag dat andere pakket retour stuur. Anders kan ik er helaas niet veel meer mee. Maar goed neem aan dat het allemaal wel goed gaat komen via PostNL.
gaat zijn best doen! Stuur ons anders over een paar dagen een PM dan komt het sowieso goed! Jij moet natuurlijk kunnen blijven knallen!
Groetjes, Lily!
Tja zoals gezegd heb ik zondag een verjaardag, wat heb ik er dan aan om over paar dagen een PM te sturen?
Wat moet ik zeggen, je krijgt je cadeau over een paar dagen als ik B&F een PM heb gestuurd of PostNL meewerkt? Stuur gewoon nog een pakket met mijn bestelling en laat PostNL lekker voor de verzendkosten en retourkosten opdraaien ipv mij laten zitten zonder cadeau bestel gvd al jaren bij jullie!
Waarom bestel je dan zolaat? Er kan toch altijd iets verkeerd lopen? En nu de laatste dagen staat het topic vol door problemen met postnl..
Tja zoals gezegd heb ik zondag een verjaardag, wat heb ik er dan aan om over paar dagen een PM te sturen?
Wat moet ik zeggen, je krijgt je cadeau over een paar dagen als ik B&F een PM heb gestuurd of PostNL meewerkt? Stuur gewoon nog een pakket met mijn bestelling en laat PostNL lekker voor de verzendkosten en retourkosten opdraaien ipv mij laten zitten zonder cadeau bestel gvd al jaren bij jullie!
Waarom bestel je dan zolaat? Er kan toch altijd iets verkeerd lopen? En nu de laatste dagen staat het topic vol door problemen met postnl..