AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een heel scherpe prijs voor de Kre-Alkalyn.:thumbs:
Goedkoper ben ik hem nog nergens tegengekomen.

Een heel scherpe prijs voor de Kre-Alkalyn.:thumbs:
Goedkoper ben ik hem nog nergens tegengekomen.

We hebben vaak leuke prijsjes voor de weekaanbiedingen :D

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

hey, ik had de bestelling de dag erna al in huis, klasse! En er zaten ook samples bij. Helaas zijn jullie de shakebeker vergeten. Zouden jullie in jullie administratie kunnen zetten dat deze bij de volgende bestelling mee komt, aangezien degene die ik nu heb aardig begint te stinken ;-)

Dank je!:) De shaker stuur ik morgen even na voor je...

heey! Eerst even zeggen dat de vorige bestelling goed bevallen is.(tms) gebruik het vaak en wil nog een potje bestellen. Daarnaast wil ik een wheymix. Ik vroeg me af of de verhoudingen in Perfect Protein Matrix openbaar zijn? het is vast een goed product, maar als er bijvoorbeeld 90% concentraat is bestel ik liever caseine en whey apart.

heey! Eerst even zeggen dat de vorige bestelling goed bevallen is.(tms) gebruik het vaak en wil nog een potje bestellen. Daarnaast wil ik een wheymix. Ik vroeg me af of de verhoudingen in Perfect Protein Matrix openbaar zijn? het is vast een goed product, maar als er bijvoorbeeld 90% concentraat is bestel ik liever caseine en whey apart.

De verhouding Whey-(Micellar) Casein is prima. Gaat ongeveer gelijk op..
Dit merk je ook aan de structuur van de eiwitten. Als je bv Matrix van Syntrax neemt dan is het Whey gehalte heel hoog. Je hebt dan een "fijnere" shake. Bij Perfect Protein Matrix zie je direct dat het gehalte aan Caseine veel hoger ligt..

Maar we hebben ook weer een leuke aanbieding met de Whey Perfection en Micellar samen:) Zo kun je zelf de verhouding bepalen.:cool:

Laatst bewerkt:
De verhouding Whey-(Micellar) Casein is prima. Gaat ongeveer gelijk op..
Dit merk je ook aan de structuur van de eiwitten. Als je bv Matrix van Syntrax neemt dan is het Whey gehalte heel hoog. Je hebt dan een "fijnere" shake. Bij Perfect Protein Matrix zie je direct dat het gehalte aan Caseine veel hoger ligt..

Bedankt! Ik geloof je wel;) Zal een potje bestellen binnenkort als isolaat op is!

Oh en kun je nog iets aanraden qua eiwitten voor tijdens paar dagen londen? eem liever geen poeder mee. Misschien repen? Of vloeibare eiwitten?

Laatst bewerkt:
Oh en kun je nog iets aanraden qua eiwitten voor tijdens paar dagen londen? eem liever geen poeder mee. Misschien repen? Of vloeibare eiwitten?

Repen zijn vatbaar voor hitte (mee opletten deze dagen:D
Vloeibaar is ook lastig vind ik, of je moet losse ampullen doen..

Ik zou denk ik gaan voor een goed Aminozuur product in tabletvorm.
Makkelijk om mee te nemen en aan te vullen op momenten dat je tekort zit.:)

Goeie reis!

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Bedankt! Ik geloof je wel;) Zal een potje bestellen binnenkort als isolaat op is!

Merk je meteen aan de structuur - shake:)

Zag net de Anabolic WMS in de weekaanbieding.
Nu gebruik ik Whey perfection en Citrulline Malate, kan ik de WMS voor tijdens en na de training zonder probleem erbij nemen?

rats vergeten! foto's staan nog op mn gsm! zal ze straks ff posten, vind mn sync kabeltje ni!

voila :)

1ql7vm.jpg

je kan duidelijk zien waar de bruiner zijn werk heeft gedaan (express zo gedaan hoor :D), toch vind ik het effect op de foto nog wat groter lijken dan ik in het echt heb gemerkt, zag wel duidelijk een kleurverschil maar ook niet dat ik ineens superbruin ofzo werd maar zal ook een beetje van de lichtinval afhangen :) duurt een aantal uurtjes eer het product zijn volledige werking heeft (8u denk), dus s'avonds voor je kwarkje ff insmeren en goed laten opdrogen (opgepast voor vlekken op witte dingen) en dan word je s'ochtends met een leuk kleurtje wakker hehe
ook een pluspunt is de geur vind ik, vaak stinken zelfbruiners hard, deze had ook een geurtje maar een aangenamer vond ik :) mn vriendin zei 'hm je ruikt anders dan anders' en ik 'hu? stink ik dan?' zij 'neenee, wel lekker maar gwn anders dan anders' en zij linkte de geur ook niet aan zelfbruiner, wat ook wel handig is, anders zegt iedereen die in je buurt is, wow jij bent bruin, wow jij stinkt, ... zelfbruinslet! haha maar dat was dus niet het geval :rolleyes:
overall gwn een leuk product voor een shoot of bvb voor een feestje ofzo, voor contest niet, daarvoor moet je veel bruiner zien (lees: negerbruin) dit is gwn een tintje bruiner maar zou zoiets zeker niet elke dag gaan smeren om een mooi kleurtje te hebben maar voor een gelegenheid waarvoor je er wat beter uit wil zien, toch wel denk ik :) ik raad iedereen dan wel aan om ff op voorhand te testen wat het juist geeft op je lichaam, dat je niet de dag zelf ineens merkt dat het toch wel veel donkerde is dan je had verwacht ofzo haha :roflol: gwn keertje op voorhand testen en dan weet je op 'de dag/avond' wat je ervan kan verwachten :) hopelijk help ik de geïnteresseerden hiermee!

Net weer bestelling gedaan , die bankcontact functie is verrekt handig.
Ref nr 126451 , hopelijk kan Ilco zorgen voor wat sampletjes ;) THX !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.653
Steven, wat is dat precies voor bruining?

hey, ik had de bestelling de dag erna al in huis, klasse! En er zaten ook samples bij. Helaas zijn jullie de shakebeker vergeten. Zouden jullie in jullie administratie kunnen zetten dat deze bij de volgende bestelling mee komt, aangezien degene die ik nu heb aardig begint te stinken ;-)

Je moet die beker wel eens uitwassen he :D

x2. Maar ik vergat het eerst ook vaak. Nu elke keer even omspoelen na gebruik.
Afwassen pannekoek, niet even omspoelen:eek: Ik snap wel dat ie begint te meuren dan, ik vond het in het begin te veel moeite om dat dopje eraf te draaien tijdens het afwassen, maar zelfs dat rook je al na 3 dagen:o

Net even training gedaan met Xpand Xtreme Pump van Dymatize. Toen ik het bij het water deed kreeg het meteen zo'n rode kleur en een zoete geur kwam me al tegemoet. Ik voelde de typische niet werkende NO Xplode NT/Superpump250 bui al hangen, ook altijd leuke kleurtjes en duidelijke smaken maar werkte voor geen meter. En dan zit je dan met 800gr:eek: Maar wtf dat spul werkt best wel lekker! Die drive man, godsamme. Mn benen voelen wat drukkend dus volgens mij heb ik zowaar een pomp haha.

Maar ik zal nog een training met dat spul doen om te kijken wat het dan doet. Mn kaken staan ook redelijk aangespannen. ****n awesome, gewoon yarrrrr:eyebrow: Echt... ! Awesome:D Ook een partij gezweet overigens, godsamme.

Net weer bestelling gedaan , die bankcontact functie is verrekt handig.
Ref nr 126451 , hopelijk kan Ilco zorgen voor wat sampletjes ;) THX !!!

Dank je:) De bestelling was al ingepakt maar ik heb het even nagevraagd.. er zitten samples bij:D

Real!

Ìk zie al enige tijd op de site bij te verwachten produkten, Real (testo booster) staan. Wanneer gaat deze komen?

Grt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven