WillyW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een heel scherpe prijs voor de Kre-Alkalyn.
Goedkoper ben ik hem nog nergens tegengekomen.

hey, ik had de bestelling de dag erna al in huis, klasse! En er zaten ook samples bij. Helaas zijn jullie de shakebeker vergeten. Zouden jullie in jullie administratie kunnen zetten dat deze bij de volgende bestelling mee komt, aangezien degene die ik nu heb aardig begint te stinken ;-)
De shaker stuur ik morgen even na voor je...heey! Eerst even zeggen dat de vorige bestelling goed bevallen is.(tms) gebruik het vaak en wil nog een potje bestellen. Daarnaast wil ik een wheymix. Ik vroeg me af of de verhoudingen in Perfect Protein Matrix openbaar zijn? het is vast een goed product, maar als er bijvoorbeeld 90% concentraat is bestel ik liever caseine en whey apart.
Zo kun je zelf de verhouding bepalen.
De verhouding Whey-(Micellar) Casein is prima. Gaat ongeveer gelijk op..
Dit merk je ook aan de structuur van de eiwitten. Als je bv Matrix van Syntrax neemt dan is het Whey gehalte heel hoog. Je hebt dan een "fijnere" shake. Bij Perfect Protein Matrix zie je direct dat het gehalte aan Caseine veel hoger ligt..
Zal een potje bestellen binnenkort als isolaat op is!Oh en kun je nog iets aanraden qua eiwitten voor tijdens paar dagen londen? eem liever geen poeder mee. Misschien repen? Of vloeibare eiwitten?

Bedankt! Ik geloof je welZal een potje bestellen binnenkort als isolaat op is!
Oh en kun je nog iets aanraden qua eiwitten voor tijdens paar dagen londen? eem liever geen poeder mee. Misschien repen? Of vloeibare eiwitten?

Zag net de Anabolic WMS in de weekaanbieding.
Nu gebruik ik Whey perfection en Citrulline Malate, kan ik de WMS voor tijdens en na de training zonder probleem erbij nemen?

Juist! Snelle Carbs... alleen maar beter voor de opname.![]()
.Oke, morgen bestellen dan.
Waarom staat het trouwens in de aanbieding gaat het uit het assortiment of wordt het vervangen oid?
de Anabolic WMS was even uitverkocht. Zo weet iedereen dat we ze weer op voorraad hebben
rats vergeten! foto's staan nog op mn gsm! zal ze straks ff posten, vind mn sync kabeltje ni!

), toch vind ik het effect op de foto nog wat groter lijken dan ik in het echt heb gemerkt, zag wel duidelijk een kleurverschil maar ook niet dat ik ineens superbruin ofzo werd maar zal ook een beetje van de lichtinval afhangen
duurt een aantal uurtjes eer het product zijn volledige werking heeft (8u denk), dus s'avonds voor je kwarkje ff insmeren en goed laten opdrogen (opgepast voor vlekken op witte dingen) en dan word je s'ochtends met een leuk kleurtje wakker hehe
mn vriendin zei 'hm je ruikt anders dan anders' en ik 'hu? stink ik dan?' zij 'neenee, wel lekker maar gwn anders dan anders' en zij linkte de geur ook niet aan zelfbruiner, wat ook wel handig is, anders zegt iedereen die in je buurt is, wow jij bent bruin, wow jij stinkt, ... zelfbruinslet! haha maar dat was dus niet het geval 
ik raad iedereen dan wel aan om ff op voorhand te testen wat het juist geeft op je lichaam, dat je niet de dag zelf ineens merkt dat het toch wel veel donkerde is dan je had verwacht ofzo haha
gwn keertje op voorhand testen en dan weet je op 'de dag/avond' wat je ervan kan verwachten
hopelijk help ik de geïnteresseerden hiermee!hey, ik had de bestelling de dag erna al in huis, klasse! En er zaten ook samples bij. Helaas zijn jullie de shakebeker vergeten. Zouden jullie in jullie administratie kunnen zetten dat deze bij de volgende bestelling mee komt, aangezien degene die ik nu heb aardig begint te stinken ;-)

Afwassen pannekoek, niet even omspoelenx2. Maar ik vergat het eerst ook vaak. Nu elke keer even omspoelen na gebruik.
Ik snap wel dat ie begint te meuren dan, ik vond het in het begin te veel moeite om dat dopje eraf te draaien tijdens het afwassen, maar zelfs dat rook je al na 3 dagen
Maar wtf dat spul werkt best wel lekker! Die drive man, godsamme. Mn benen voelen wat drukkend dus volgens mij heb ik zowaar een pomp haha.
Echt... ! Awesome
Ook een partij gezweet overigens, godsamme.Net weer bestelling gedaan , die bankcontact functie is verrekt handig.
Ref nr 126451 , hopelijk kan Ilco zorgen voor wat sampletjesTHX !!!
De bestelling was al ingepakt maar ik heb het even nagevraagd.. er zitten samples bij
Dank jeDe bestelling was al ingepakt maar ik heb het even nagevraagd.. er zitten samples bij
![]()
Ìk zie al enige tijd op de site bij te verwachten produkten, Real (testo booster) staan. Wanneer gaat deze komen?
Grt!
De Real verwacht ik deze week. (misschien begin volgende week)