MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.622
hoe zit het met Referentie nummer: 125434 , heb nog steeds niet ontvangen nochtans geld dinsdag overgeschreven

9 Juli hebben we de betaling ontvangen en de bestelling ook direct verzonden. Zal vandaag worden aangeboden:) (status via email)

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

B&F gaan jullie ook nog sporttassen of handdoeken verkopen met jullie initiaal erin?

We zijn momenteel enorm druk met nieuwe ontwikkelingen:cool: en producten.
Als het iets rustiger wordt dan wil ik hier best even naar kijken:)

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Voor de eerste keer Micellar Casein Superior besteld, ik ben benieuwd. :cool:

Trouwens, 2 x 1500 gram = 120 shakes.

"2x 1500 gram/60 shakes Introductie Deal!"

:mier:

Dank je, voor de bestelling:)

Ohhhh, vertel, vertel! Kun je misschien een tipje van de sluier oplichten? xD
tot dusver in dit topic gelezen:
- max gainer
- nieuwe isolaat met de lekkere smaak van whey perfection
of ze nog andere plannen hebben weet ik niet maar ben er ook wel nieuwsgierig naar :D

tot dusver in dit topic gelezen:
- max gainer
- nieuwe isolaat met de lekkere smaak van whey perfection
of ze nog andere plannen hebben weet ik niet maar ben er ook wel nieuwsgierig naar :D

:D Ja, ik mag er helaas niet al teveel over kwijt maar er komen nog een paar nieuwe producten..

Gebruik de Lipo-6x nu al een paar dagen, er is wel verschil naar beneden toe volgens de weegschaal en de vetmeter (schommelt altijd een klein beetje maar nu schommelt het een paar honderd gram/tienden lager) dus tot nu toe ben ik zeer tevreden :D

Ik merk overigens niet dat ik er energie van krijg, maar dat wisten we allemaal wel zo'n beetje voordat ik eraan begon hehe.

Gebruik de Lipo-6x nu al een paar dagen, er is wel verschil naar beneden toe volgens de weegschaal en de vetmeter (schommelt altijd een klein beetje maar nu schommelt het een paar honderd gram/tienden lager) dus tot nu toe ben ik zeer tevreden :D

Ik merk overigens niet dat ik er energie van krijg, maar dat wisten we allemaal wel zo'n beetje voordat ik eraan begon hehe.

haha ja zo goed als niets geeft jou echt een mega energie-boost :D wel positief dat je nu al iets merkt! naar het einde toe zal je een nog duidelijker resultaat kunnen posten, ben ik nieuwsgierig naar!

Kun je btw die foto nog posten van die bruiner? Ik heb 20 juli fotoshoot, dan kan ik die nog bestellen als het goed werkt hehe.

Niet erg gevoelig voor..:D

Mooi resultaat:) Hou ons maar op de hoogte;)

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

haha ja zo goed als niets geeft jou echt een mega energie-boost :D wel positief dat je nu al iets merkt! naar het einde toe zal je een nog duidelijker resultaat kunnen posten, ben ik nieuwsgierig naar!

sluit ik mij helemaal bij aan:D

Ik was zelf al tevreden met die 200-300g minder aangezien ik vastzat (en toch onder m'n onderhoud zat, blijkbaar dus niet maar wilde niet te laag gaan ivm spierverlies). Hopelijk kan ik tot 7-8% komen.

Waarom kan ik geen coconut smaak bestellen bij whey perfection?

Wou net caseine en whey combi bestellen met anabolic zma maar smaak zit er niet tussen:fuu:

Hey, ik heb zojuist een (voor mij grote) bestelling gedaan. Ik zou graag samples erbij ontvangen.

Referentie:125117

groeten

hey, ik had de bestelling de dag erna al in huis, klasse! En er zaten ook samples bij. Helaas zijn jullie de shakebeker vergeten. Zouden jullie in jullie administratie kunnen zetten dat deze bij de volgende bestelling mee komt, aangezien degene die ik nu heb aardig begint te stinken ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven