Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe zit het met Referentie nummer: 125434 , heb nog steeds niet ontvangen nochtans geld dinsdag overgeschreven
(status via email)B&F gaan jullie ook nog sporttassen of handdoeken verkopen met jullie initiaal erin?
en producten.
Voor de eerste keer Micellar Casein Superior besteld, ik ben benieuwd.
Trouwens, 2 x 1500 gram = 120 shakes.
"2x 1500 gram/60 shakes Introductie Deal!"
![]()

We zijn momenteel enorm druk met nieuwe ontwikkelingen en producten.
tot dusver in dit topic gelezen:Ohhhh, vertel, vertel! Kun je misschien een tipje van de sluier oplichten? xD

tot dusver in dit topic gelezen:
- max gainer
- nieuwe isolaat met de lekkere smaak van whey perfection
of ze nog andere plannen hebben weet ik niet maar ben er ook wel nieuwsgierig naar![]()
Ja, ik mag er helaas niet al teveel over kwijt maar er komen nog een paar nieuwe producten..Ja, ik mag er helaas niet al teveel over kwijt maar er komen nog een paar nieuwe producten..

Gebruik de Lipo-6x nu al een paar dagen, er is wel verschil naar beneden toe volgens de weegschaal en de vetmeter (schommelt altijd een klein beetje maar nu schommelt het een paar honderd gram/tienden lager) dus tot nu toe ben ik zeer tevreden
Ik merk overigens niet dat ik er energie van krijg, maar dat wisten we allemaal wel zo'n beetje voordat ik eraan begon hehe.
wel positief dat je nu al iets merkt! naar het einde toe zal je een nog duidelijker resultaat kunnen posten, ben ik nieuwsgierig naar!Kun je btw die foto nog posten van die bruiner? Ik heb 20 juli fotoshoot, dan kan ik die nog bestellen als het goed werkt hehe.

Gebruik de Lipo-6x nu al een paar dagen, er is wel verschil naar beneden toe volgens de weegschaal en de vetmeter (schommelt altijd een klein beetje maar nu schommelt het een paar honderd gram/tienden lager) dus tot nu toe ben ik zeer tevreden
Ik merk overigens niet dat ik er energie van krijg, maar dat wisten we allemaal wel zo'n beetje voordat ik eraan begon hehe.

Hou ons maar op de hoogte
haha ja zo goed als niets geeft jou echt een mega energie-boostwel positief dat je nu al iets merkt! naar het einde toe zal je een nog duidelijker resultaat kunnen posten, ben ik nieuwsgierig naar!

Waarom kan ik geen coconut smaak bestellen bij whey perfection?
Kun je btw die foto nog posten van die bruiner? Ik heb 20 juli fotoshoot, dan kan ik die nog bestellen als het goed werkt hehe.
Waarom kan ik geen coconut smaak bestellen bij whey perfection?

Wou net caseine en whey combi bestellen met anabolic zma maar smaak zit er niet tussen![]()
morgen in huis
Hey, ik heb zojuist een (voor mij grote) bestelling gedaan. Ik zou graag samples erbij ontvangen.
Referentie:125117
groeten