MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb interesse om L-Tryptofaan aan m'n standaardpakket toe te voegen, maar wat is de gebruikelijke hoeveelheid capsules om per keer te gebruiken? Of zijn producten zoals ZMA of GABA geschikter, puur alleen voor een betere slaap?

Thx!

Reken maar uit :) hoeveel caps zitter er in een pot , de rest weet je zelf wel?
"muscle pump" ik lees dat je 8 caps op rustdagen moet nemen,

maar weet niet zeker of ik de juiste heb , heb je een link naar het product ?

Ja klopt maar zit ff via mn iphone en heb niet zin om alles op mn werk weer uit te rekenen ;) dus dacht vraag het ff maybe post iemand de uitkomst ;)

dit is de link

http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/explosive-mass-stack

Grtz

Ik ben wel geinteresseerd in de Explosive Mass Stack van body en fit.. Maar hoelang doe ik ongeveer met zon stack? Ik train 4x in de week dus zou dan aardag wat van die caps etc weg moeten tikken :P Verder is die extreme muscle pump ofzo die erbij zit wel nice maar neem je dat ook op rustdagen ja? Is toch hetzelfde principe als No Shotgun ofzo en dat neem ik ook niet op rustdagen!

Grtz

De "Nitric Oxide" werking heeft altijd effect, ook voor je herstel. Er zijn inderdaad ook mensen die het puur om de training houden.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Ilco,

Beschik je al over de PAM spray? zoja dan ga ik maandag de overschrijving doen zodat ik al niet teveel hoef te wachten :D

Ik hoop woensdag maar ik kan geen 100% geven. We hebben wel de PAM Olive versie..

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Heb interesse om L-Tryptofaan aan m'n standaardpakket toe te voegen, maar wat is de gebruikelijke hoeveelheid capsules om per keer te gebruiken? Of zijn producten zoals ZMA of GABA geschikter, puur alleen voor een betere slaap?

Thx!

Puur voor een betere slaap; L-Tryptofaan. ZMA hoor ik puur voor de slaap wisselende bereichten over. GABA heb ik persoonlijk geen ervaring mee maar ik weet dat niet iedereen er even prettig op reageert. Tryptofaan zou ik zeker proberen.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.605
GABA is fijn mits je geen problemen hebt met kort ademigheid.

Combineren met Niacin B3, anders komt de GABA niet door het membraan heen.

Komt er een fysieke shop in België ?

Kan iemand mij vertellen waarom nox pump van ultra life zo duur is en zo **** vies?

Had een sample genomen en ik zweer het je ik deed een kwartier over om het te kunnen drinken zonder te kotsen.

Pomp/energie ging wel maar niet zo erg, crack! was nog te drinken en was er mee pomp en energie.

Ik ben wel geinteresseerd in de Explosive Mass Stack van body en fit.. Maar hoelang doe ik ongeveer met zon stack? Ik train 4x in de week dus zou dan aardag wat van die caps etc weg moeten tikken :P Verder is die extreme muscle pump ofzo die erbij zit wel nice maar neem je dat ook op rustdagen ja? Is toch hetzelfde principe als No Shotgun ofzo en dat neem ik ook niet op rustdagen!

Grtz
Muscle & Pump Xtreme zorgt ervoor dat er meer getransporteerd wordt naar je spieren, ook op rustdagen. Dus meer voedingsstoffen en dergelijke voor beter en sneller herstel. En daarbij zijn adertjes cool jwtz:p

hoe zit het met Referentie nummer: 125434 , heb nog steeds niet ontvangen nochtans geld dinsdag overgeschreven

B&F gaan jullie ook nog sporttassen of handdoeken verkopen met jullie initiaal erin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven