- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Premium Superfood Mix is een poeder. Dat is niet heel zoet, dit omdat er Superfoods in zitten en "puur" is. Geen toegevoegde suikers etc. Zeker de moeite waard om te gebruiken
Bedankt voor je bestelling. Zoals je wellicht gezien hebt in je emailbox, is je pakket helaas een dag vertraagd. Deze is vandaag verstuurd (reeds onderweg) en wordt morgen bij je aangeboden.Ordernr: C2140871
Gisteravond besteld, en staat sindsdien dat het nog bij afzender ligt, maar wel dat het pakket vandaag tussen 08:30-21:30 afgeleverd word.. beetje vreemd. Hoe zit het hiermee?
Indien het nog niet verzonden is, kan ik er dan nog iets bij bestellen?
Super, mooi om te horen dat je bestelling weer goed aangekomen is. Veel plezier ermee én, geniet van de studentenhaver. Die is zo lekker en heb je zomaar opVandaag de Creapure in tropical smaak, C4 en studentenhaver binnen jammie![]()

Bedankt voor je bestelling. Deze gaat vandaag de deur uit, morgen in huisNet ook weer besteld! Hoop dat het er morgen is, heb geen whey meer
C2144493

Veel plezier ermee én, geniet van de studentenhaver. Die is zo lekker en heb je zomaar op
Ralf

Haha
Kan beideNog een laatste vraag over die superfood mix, heb je daar een shakebeker voor nodig of kan het gewoon in een glas?
Het ligt waarschijnlijk 'gewoon' aan de stimulanten. Ik zou de dosering iets verlagen of eerder op de dag nemen. Dan heb je veel betere nachtrustIk heb bij Assault van MP dat ik soms moeilijk in slaap kan vallen. Dacht dat dit door de aangepaste caffeine kwam maar merk het bij Iron Pump ook, enig idee aan welk ingrediënt het dan kan liggen?
Iemand trouwens ervaringen met Iron Dream?

We hadden nog een klein stapeltje gevonden en deze weer online gezet. Ons excuses dat je net te laat bent hiervoor. Ik ga vragen of ze voortaan hier wat tactvoller mee om willen gaan, dit om een teleurstelling te voorkomen. Wat betreft het alternatief, deze vind je allemaal hier. Persoonlijk zou ik voor de goedkoopste gaan. Deze dus. Vaak komen alle powerstraps uit dezelfde fabriek, soms komt het voor dat de lengte iets verschillend is. Zo weet ik dat die van ons met opzet al wat langer is op aanvraag voor ons. De meeste krachtsporters vinden dat erg fijn om een optimale grip te hebben.
Graag gedaan BJV! Jij ook bedankt!

Het ligt waarschijnlijk 'gewoon' aan de stimulanten. Ik zou de dosering iets verlagen of eerder op de dag nemen. Dan heb je veel betere nachtrust
RAlf
Graag gedaan. Het blijft altijd een blend van ingrediënten die stimulerende werking hebben. Het is daarom heel lastig een specifiek ingrediënt aan te wijzen.Betwijfel het. Die van MP zijn de enige waar ik het merk. Kan Unstoppable, Insane, 1MR Vortex, Conquer en nog vele anderen zonder problemen nemen.
Thanks anyway

De bestelling is onder vooruitbetaling geplaatst. Hiervan hebben wij de betaling tot op heden nog niet ontvangen. Het beste kun je even contact opnemen met onze klantenservice, ze kunnen dat direct voor je uitzoeken ook met de betaling. Zorg dan dat je alle betaalgegevens goed bij de hand hebben, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.ordernr C2131392 besteld op Vrijdag 4 Juli. Vandaag Woe 9 Juli => nog steeds niets ontvangen?![]()
Graag checken aub
Kan prima.Komende zaterdag ga ik op vakantie naar Rhodos. Ik vlieg vanaf Bremen. Is het toegestaan whey poeder mee te nemen? Zo ja, hoe moet dit dan worden verpakt? Groeten Bas
Komende zaterdag ga ik op vakantie naar Rhodos. Ik vlieg vanaf Bremen. Is het toegestaan whey poeder mee te nemen? Zo ja, hoe moet dit dan worden verpakt? Groeten Bas

Komende zaterdag ga ik op vakantie naar Rhodos. Ik vlieg vanaf Bremen. Is het toegestaan whey poeder mee te nemen? Zo ja, hoe moet dit dan worden verpakt? Groeten Bas