Kan prima zoals je leest.Komende zaterdag ga ik op vakantie naar Rhodos. Ik vlieg vanaf Bremen. Is het toegestaan whey poeder mee te nemen? Zo ja, hoe moet dit dan worden verpakt? Groeten Bas
Fijne vakantie!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan prima zoals je leest.Komende zaterdag ga ik op vakantie naar Rhodos. Ik vlieg vanaf Bremen. Is het toegestaan whey poeder mee te nemen? Zo ja, hoe moet dit dan worden verpakt? Groeten Bas
Fijne vakantie!
De bestelling is onder vooruitbetaling geplaatst. Hiervan hebben wij de betaling tot op heden nog niet ontvangen. Het beste kun je even contact opnemen met onze klantenservice, ze kunnen dat direct voor je uitzoeken ook met de betaling. Zorg dan dat je alle betaalgegevens goed bij de hand hebben, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Ralf
ffff

Graag gedaan. Heb je onze nieuwe Premium Superfruit al gehad?Complimenten voor de noten, ik haal ze normaal altijd bij de Lidl maar ik deze van jullie zijn een stuk lekkerder/verser!
Top![]()
Ons excuses hiervoor. Ik ga voor het ongemak wat extras erbij doen. Het zal t wachten waard zijn!bedrag is vrijdag wel degelijk van mijn rekening afgegaan. Met jullie klantendienst gebeld, en ligt aan jullie Belgische bankffff
![]()
zal wel nog wat duren dan, tegen dat ik pakketje heb![]()

We <3 Fortissimus!
nee, wij bieden geen Liquid Egg eiwit aan.
Net besteld, hopelijk morgen in huis
Ref. C2148925; mogen altijd wat extraatje(s) bij![]()
Gulle geverB&F Kortingscode voor €5,- op een bestelling. Let op, alleen vandaag geldig!
Ook slecht eenmalig geldig, dus wie het eerst komt....
SOFGNEI7
Dat is altijd leuk!Altijd goed
De Q10 Strong van ons eigen merk komt op korte termijn niet weer voorradig.

Toppie. Een goede oplossingHeb gistere avond inderdaad nog met Olivier (oprichter) gepraat, 'k ga ze daar kopen![]()
Ons excuses hiervoor. Ik ga voor het ongemak wat extras erbij doen. Het zal t wachten waard zijn!
---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------
QUOTE]
super!thx
dan zal ik al beginnen kijken voor een volgende bestelling bij jullie![]()
Altijd goed. Zulke dingen zijn altijd heel vervelend en overmacht voor ons. Naast de kortingscode die je ontvangen hebt, heb ik er wat extra's bij gedaan. Ons excuses voor het ongemak.Ons excuses hiervoor. Ik ga voor het ongemak wat extras erbij doen. Het zal t wachten waard zijn!
---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------
QUOTE]
super!thx
dan zal ik al beginnen kijken voor een volgende bestelling bij jullie![]()
Ralf
Bedankt voor je bestelling. Unstoppable is een hele goede pre-workout. Ik ben benieuwd naar je ervaringVandaag maar is Unstoppable besteld om uit te proberen als PWO.