AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Ralf, kunnen jullie misschien iets doen aan het winkelwagen-systeem op jullie site? Als ik er namelijk iets inzet en niet meteen bestel, is die meteen weer leeg (lees, na een paar uur). Bij bol.com (bijvoorbeeld) kan je iets in de winkelwagen leggen en maanden later liggen de producten er nog in (ik koop daar praktisch nooit, haha).

Huh bij mik blijft het er echt dagenlang inzitten

Perfection bars, variety packs binnen voor de vakantie. Volgende week whey perfection + creatine pack + dextrose bestellen :D

EDIT: @Rhinoceros volgens mij is dat zo omdat als je een product in de wagen legt, het als het ware klaar ligt voor je, dit betekent dat je t zou kunnen reserveren, maanden van te voren.

De weekaanbiedingen geldig tot 11 juli
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creatine Capsules
300 capsules voor 9.90!

Pure Krill Oil
30 capsules voor 6.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 11.90!

Cocktail
2000 gram (40 shakes) voor 29.90!

Mutant Whey
2270 gram voor 34.50!

Beta Aline Pure
300 gram (2-3 maand) voor 7.50!

BCAA Pro
100 capsules voor 7.90!

C4 Extreme Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Hi Ralf, kunnen jullie misschien iets doen aan het winkelwagen-systeem op jullie site? Als ik er namelijk iets inzet en niet meteen bestel, is die meteen weer leeg (lees, na een paar uur). Bij bol.com (bijvoorbeeld) kan je iets in de winkelwagen leggen en maanden later liggen de producten er nog in (ik koop daar praktisch nooit, haha).
Ik ga je feedback doorgeven. Zelf ben ik niet heel kundig met de technologie achter webshops, maar volgens mij kan elk webwinkel instellen betreft de producten in de winkelwagentje. Dit heeft oa ook te maken met cookies meende ik.
Perfection bars, variety packs binnen voor de vakantie. Volgende week whey perfection + creatine pack + dextrose bestellen :D
Die zijn ideaal voor op vakantie :) Om op een lekkere en gemakkelijke manier toch aan je eiwitten te komen lukt heel goed met de Perfection Bars. Fijne vakantie :)
Ralf

Hai B&F! Ik heb vandaag een bestelling geplaatst en ik kreeg net alweer een emailtje dat het is verzonden ! :thumbsup:

Vraagje: kunnen jullie alsjeblieft meer smaken toevoegen aan de smart-proteine of heeft de leverancier niet meer dan wat jullie aanbieden op de site?. Ik vind de smaak en consistentie echt te gek van deze milkshakes. Geen idee waardoor dit komt mischien de miscelar casein?

En horen goji-bessen heel droog te zijn en een beetje te ruiken naar zee-voedsel. Of moet ik ze eerst nog even wellen in water ofzo?

En hoe zit het met de creapure-creatine. Is dit de creatine waar sommigen een pafferig gezicht van kunnen krijgen (er zijn verschillende soorten en weet niet welke ik het beste kan nemen)?
Dank!

Hai B&F! Ik heb vandaag een bestelling geplaatst en ik kreeg net alweer een emailtje dat het is verzonden ! :thumbsup:

Vraagje: kunnen jullie alsjeblieft meer smaken toevoegen aan de smart-proteine of heeft de leverancier niet meer dan wat jullie aanbieden op de site?. Ik vind de smaak en consistentie echt te gek van deze milkshakes. Geen idee waardoor dit komt mischien de miscelar casein?

En horen goji-bessen heel droog te zijn en een beetje te ruiken naar zee-voedsel. Of moet ik ze eerst nog even wellen in water ofzo?

En hoe zit het met de creapure-creatine. Is dit de creatine waar sommigen een pafferig gezicht van kunnen krijgen (er zijn verschillende soorten en weet niet welke ik het beste kan nemen)?
Dank!
Graag gedaan en jij ook bedankt voor je bestelling :thumbs: We werken eraan zoveel mogelijk smaken voorradig te houden van de Smart Protein (Afslank Eiwit). Echter zijn niet alle grondstoffen voorradig. We hopen dat dit met enige tijd weer geheel voorradig is :) Door de Micellar Casein heb je een dikkere structuur en een veel vollere smaak. Wat de Smart Protein weer uniek maakt :)

Wat betreft de Creapure, creapure creatine is een monohydraat. Deze staat er om bekend dat het vocht kan vasthouden. Dit is per persoon verschillend, maar de meeste zullen een minimale vochtretentie hebben. Dit ook omdat de Creapure Creatine zeer zuiver is.

Ralf

Helaas niets meer van je vernomen, de bestelling is trouwens al binnen.

Wanneer is de mass perfection mango peach 2200 erwwer [emoji1]?
En had iemand eigenlijk 0-0 voorspeld gister? Wat n saaie wedstryd!!

Helaas niets meer van je vernomen, de bestelling is trouwens al binnen.
Goed om te horen dat je bestelling al binnen is. Ik denk dat ik je PM of bericht hier gemist heb, anders laat ik zeker wat van me horen. Stuur me nog even een PM, dan kijk ik erna wat nu nog mogelijk is ;)
Wanneer is de mass perfection mango peach 2200 erwwer [emoji1]?
En had iemand eigenlijk 0-0 voorspeld gister? Wat n saaie wedstryd!!
De Mass Perfection 2200 grams verpakkingen hopen we allemaal met uiterlijk 3 weken weer te hebben. Wat betreft de uitslag, daar gaan we maandag direct mee aan de slag! Dan krijgen alle winnaars weer een mail!

Ralf

Heb voor het eerst de pancakes besteld, ben benieuwd :)

C2137598

Weer een bestelling geplaatst :), als er nog wat leuke samples liggen mogen die erbij.

Niet direct. We hebben wel dezelfde Creapure onder eigen label. Ook nog voor een betere prijs:)

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

beste b&f, ik heb mijn oog laten vallen op http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/micellar-caseine/revolutions/revolutions-micellar-casein/ wegens de prijs/kwaliteit verhouding.
Volgens de beschrijving is één portie 30gr. en vanonder staat er '5LB (60 shakes)'.
Maar 5 lb = 2,25 kg en is dus 75 shakes voor 44.5 euro.
Is de pot nu 2250 gr of 1800 gr voor die prijs?

Onze Micellar Casein Perfection bevat 2000 gram (80 shakes):)

Body&Fit support team, ik heb jeukende en rode huid na het gebruiken van de nieuwe formule assault van muscle pharm..... Lees op DBB al meer klachten, weten jullie de reden voor deze jeuk? Misschien een allergie voor een ingrediënt?

Body&Fit support team, ik heb jeukende en rode huid na het gebruiken van de nieuwe formule assault van muscle pharm..... Lees op DBB al meer klachten, weten jullie de reden voor deze jeuk? Misschien een allergie voor een ingrediënt?

Ik heb je post doorgezet naar de importeur net. Ik denk dat je gevoelig bent voor de hogere dosering Beta Alanine maar ik vraag na of MP zelf wil reageren. Durf het zo zelf niet meteen te zeggen. Kom er dus snel op terug voor je.:)

De chocolate cookie smaak bij de Micellar Casein perfection is al een tijdje op bij de 2000 gr. Wanneer is deze weer voorradig? Mijn pot is bijna leeg dus wil snel weer bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven