MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een bestelling geplaatst (C2141143) :) Het zou tof zijn als ik de isolaat sachet in vanille variant kan ontvangen!

De chocolate cookie smaak bij de Micellar Casein perfection is al een tijdje op bij de 2000 gr. Wanneer is deze weer voorradig? Mijn pot is bijna leeg dus wil snel weer bestellen.
We hebben alle smaken besteld en zijn reeds in productie. Ik kan helaas geen exacte leverdatum zeggen, maar verwacht dat dit niet meer lang gaat duren:cool:
Weer een bestelling geplaatst (C2141143) :) Het zou tof zijn als ik de isolaat sachet in vanille variant kan ontvangen!
Bedankt voor je bestelling :) We gaan hem verwerken en morgen in huis! Ik ga je wens doorgeven, maar ik weet niet welke sachets voorradig zijn bij de Isolaat Perfection. Dus het blijft een verrassing;)

Ralf

Gisteravond heb ik binnen gekregen dat de powerstraps weer binnen waren, Deze wilde ik bestellen maar zijn nu alweer uitverkocht! goed bezig! Welke raden jullie aan als vervanger, Want ik grijp nu al een tijdje mis..

Gisteravond heb ik binnen gekregen dat de powerstraps weer binnen waren, Deze wilde ik bestellen maar zijn nu alweer uitverkocht! goed bezig! Welke raden jullie aan als vervanger, Want ik grijp nu al een tijdje mis..
We hadden nog een klein stapeltje gevonden en deze weer online gezet. Ons excuses dat je net te laat bent hiervoor. Ik ga vragen of ze voortaan hier wat tactvoller mee om willen gaan, dit om een teleurstelling te voorkomen. Wat betreft het alternatief, deze vind je allemaal hier. Persoonlijk zou ik voor de goedkoopste gaan. Deze dus. Vaak komen alle powerstraps uit dezelfde fabriek, soms komt het voor dat de lengte iets verschillend is. Zo weet ik dat die van ons met opzet al wat langer is op aanvraag voor ons. De meeste krachtsporters vinden dat erg fijn om een optimale grip te hebben.

Vandaag wilde ik een nieuwe pot kokosolie pakken maar zag dat het vet volledig vloeibaar is geworden. Kan niet de bedoeling zijn lijkt mij? Nog houdbaar tot 03-2016.

Vandaag wilde ik een nieuwe pot kokosolie pakken maar zag dat het vet volledig vloeibaar is geworden. Kan niet de bedoeling zijn lijkt mij? Nog houdbaar tot 03-2016.
Waarschijnlijk door de temperatuur.
Het spul wordt redelijk snel vloeibaar, stolt het weer in de koelkast?

Gisteren besteld, maar tot op heden nog geen verzendbevestiging ontvangen (bezorging staat ook niet in site/app PostNL, normaal gesproken wel). Zou je ff kunnen kijken wat er aan de hand is met C2141235?

Kokosolie wordt altijd vloeibaar bij een tempratuur van 23-25 graden geloof ik. Dat is een hele normale, maar ook gezonde eigenschap. Wanneer je bijv. "olie" hebt, wat hard wordt, betekend dat het vaak meer verzadigde vetzuren. Zie het als hout: Als het op een hoop ligt, kun je het gemakkelijk omdieuwen of omvallen. Is het netjes opgestapeld, ligt het over het algemeen zeer stevig. Dat is moeilijker af te breken. Dat is ook zo met verzadigde en onverzadigde vetzuren en daarbij kan je een vetproduct heel goed onderscheiden op deze manier :)
Gisteren besteld, maar tot op heden nog geen verzendbevestiging ontvangen (bezorging staat ook niet in site/app PostNL, normaal gesproken wel). Zou je ff kunnen kijken wat er aan de hand is met C2141235?
We hebben gisterenavond last gehad van een storing bij onze ABN-Amro-bank waarbij bestellingen, in dit geval de betalingen, die na 21.00 uur geplaatst werden, veel later binnen kwamen omdat de betaalbevestiging later naar ons is "gestuurd". Hierdoor kregen wij de bevestiging van de betaling later en in sommige gevallen te laat binnen. Sommigen zelfs na tien uur, waardoor niet alle order goed verwerkt zijn. Ik zie dat jouw pakket daar ook tussen zit, hierdoor is deze pas vanochtend verstuurd. Ons excuses hiervoor. :rolleyes:
Altyd in koelkast bewaren staat er volgens mij ook op
Hoeft niet, kan wel als je het niet vloeibaar wilt hebben :)

Kokosolie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kokosolie extra virgin kenmerken:
- Geen bewerkingen of toevoegingen
- Alle gezonde stoffen zijn behouden
- Minder calorieën, goed voor de slanke lijn
- Geeft energie
- Bevat alleen goede vetten
- bevat 50% laurinezuur
- Verbeterd de opname van onder andere calcium en magnesium
- Verhoogt cholesterol niet

Ralf

We hebben gisterenavond last gehad van een storing bij onze ABN-Amro-bank waarbij bestellingen, in dit geval de betalingen, die na 21.00 uur geplaatst werden, veel later binnen kwamen omdat de betaalbevestiging later naar ons is "gestuurd". Hierdoor kregen wij de bevestiging van de betaling later en in sommige gevallen te laat binnen. Sommigen zelfs na tien uur, waardoor niet alle order goed verwerkt zijn. Ik zie dat jouw pakket daar ook tussen zit, hierdoor is deze pas vanochtend verstuurd. Ons excuses hiervoor. :rolleyes:

Ralf

Bedankt voor je antwoord Ralf! Heb ondertussen inderdaad een bevestiging gehad. Ook wel goed dat jullie ook nog (automatisch) een email na sturen dat de bestelling vertraagd ik en excuses. Weet niet of dat nieuw is, maar ik vind het wel een goede implementatie.

Bedankt voor je antwoord Ralf! Heb ondertussen inderdaad een bevestiging gehad. Ook wel goed dat jullie ook nog (automatisch) een email na sturen dat de bestelling vertraagd ik en excuses. Weet niet of dat nieuw is, maar ik vind het wel een goede implementatie.
Bedankt voor je begrip.:) Het is zo dat we dit allemaal handmatig doen. Het is niet een feature op onze site/ingebouwd dat pakketten die voor "22.00 uur besteld" hebben geen verzendbevestiging hebben gekregen deze mail krijgen. Echter hebben we nu een goed systeem achter onze webshop hangen waardoor we dit redelijk snel kunnen realiseren en daarmee onze klanten beter kunnen informeren. Het is immers zo, dat we een belofte niet nagekomen en wij buitengewoon vervelend vinden. We hopen iedereen op deze manier alsnog tegemoet te komen. Nogmaals ons excuses voor het ongemak:rolleyes:

Waarschijnlijk door de temperatuur.
Het spul wordt redelijk snel vloeibaar, stolt het weer in de koelkast?
Inmiddels is het weer hard geworden, heb het gewoon laten staan op de tafel. Zal wel komen omdat het vandaag wat kouder is dan gisteren.

Kokosolie wordt altijd vloeibaar bij een tempratuur van 23-25 graden geloof ik. Dat is een hele normale, maar ook gezonde eigenschap. Wanneer je bijv. "olie" hebt, wat hard wordt, betekend dat het vaak meer verzadigde vetzuren. Zie het als hout: Als het op een hoop ligt, kun je het gemakkelijk omdieuwen of omvallen. Is het netjes opgestapeld, ligt het over het algemeen zeer stevig. Dat is moeilijker af te breken. Dat is ook zo met verzadigde en onverzadigde vetzuren en daarbij kan je een vetproduct heel goed onderscheiden op deze manier :)
Ok duidelijk!

Enig idee wanneer de Pullup Revolution van SKLZ weer beschikbaar is? Ik sta (een aantal weken) ingeschreven voor de melding.

Inmiddels is het weer hard geworden, heb het gewoon laten staan op de tafel. Zal wel komen omdat het vandaag wat kouder is dan gisteren.

Ok duidelijk!
Graag gedaan. We kunnen immers wat van elkaar leren :)
Enig idee wanneer de Pullup Revolution van SKLZ weer beschikbaar is? Ik sta (een aantal weken) ingeschreven voor de melding.
SKLZ is momenteel lastig leverbaar en we hebben helaas geen exacte datum wanneer wij deze weer voorradig verwachten. Dit kan met een week zijn, maar ook zomaar een paar weken. :rolleyes:

Ralf

Wat is de kcal waarde van de nieuwe sumerfruit mix?

Wilde net zeggen, dat spul lijkt me heeerlijk door me kwark of muesly!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven