MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, beta-alanine is binnen, meteen mee getrained. Top spul :D

Nu me superfruit mix door me kwark. Helemaal top ook :)
Niet zoet, puur fruit inderdaad.

2jb1wtu.jpg

Beta-alanine + agmatine voor het trainen is pas lekker

Weekaanbiedingen geldig tot 18 juli![/B]
[/COLOR][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Afslank Eiwit (Smart Protein)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2000 gram voor 32.50!

Isolaat Perfection
2000 gram voor 37.00!

Superfood en Notenmix
500 gram voor 4.99!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.69!
500 aram voor 6.49!

Natural Vitamine C
240 gram (2 maand) voor 6.99!

Maca capsules
180 caps (3-6 maand) voor 6.90!

Creakong
300 gram voor 9.90!

Pure Chiazaad
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.15!

Nieuw: Whey & Oats

C2154335 ordertje vanwege de weekdeal:)
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :) De weekdeals zijn deze week zeer goed. Van eiwitten, tot creatine en superfoods. Er zit voor iedereen wat bij en dat merken we. Het is mega druk!:eek:
Waar is dat voor/wat voor voordelen geeft het?
Citrulline zorgt dat naast //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////

Echt een fantastische lijn met smaken in jullie whey's!! Ik ben al vanaf het begin dat ik whey gebruik trouwe klant voor whey perfection en cassein perfection! Werkelijk perfect! Maar ik mis #!$##Verd0mme!#% één belangrijke smaak en dat is ''peanut butter'' :D

Enig idee of die er ooit nog eens komt?

Waar is dat voor/wat voor voordelen geeft het?
Het zorgt voor een betere doorbloeding vd spieren. Dus meer pomp en uithoudingsvermogen.
////////////////////////////////////////////////////////////
Ongelukje. Problemen met mijn toetsenbord. Ik ben het nu aan het oplossen haha.
Echt een fantastische lijn met smaken in jullie whey's!! Ik ben al vanaf het begin dat ik whey gebruik trouwe klant voor whey perfection en cassein perfection! Werkelijk perfect! Maar ik mis #!$##Verd0mme!#% één belangrijke smaak en dat is ''peanut butter'' :D

Enig idee of die er ooit nog eens komt?
Wat een enorm mooi compliment. Smaken krijgen voor een eiwit is altijd heel lastig. Zo is Peanut Butter een smaak die je zelden voorkomt. We hebben al tal van samples getest, maar nooit dé peanutbutter smaak gezien. Hij staat namelijk zeker op ons lijstje :)

Wat een enorm mooi compliment. Smaken krijgen voor een eiwit is altijd heel lastig. Zo is Peanut Butter een smaak die je zelden voorkomt. We hebben al tal van samples getest, maar nooit dé peanutbutter smaak gezien. Hij staat namelijk zeker op ons lijstje :)

Super! Ondertussen vermaak ik me prima met de speculaas, ice coffee en natuurlijk de chocolate milkshake! Hopelijk komt daar t.z.t nog eens een pot peanut butter bij :D

bestelling die vandaag binnen zou komen helaas vertraagd, ik denk dat het bij PostNL fout gaat

de laatste tijd hoor ik meer klachten over postNL bij bestellingen die te laat of ernstig beschadigt binnen komen, is er niet iets wat jullie daaraan kunnen doen of krijgen jullie dat vergoed van de postprutsers?

Thanks voor de snelle verzending!!

dacht ik vanmorgen even

IMG_2900_1.jpg

Shit!

Belde net de postbode aan :)

Super, fijn weekend :)

Hehe eindelijk een keer goed se uitslag voorspelt, wanneer ontvang je een mail?

Super! Ondertussen vermaak ik me prima met de speculaas, ice coffee en natuurlijk de chocolate milkshake! Hopelijk komt daar t.z.t nog eens een pot peanut butter bij :D
:zuip:
bestelling die vandaag binnen zou komen helaas vertraagd, ik denk dat het bij PostNL fout gaat

de laatste tijd hoor ik meer klachten over postNL bij bestellingen die te laat of ernstig beschadigt binnen komen, is er niet iets wat jullie daaraan kunnen doen of krijgen jullie dat vergoed van de postprutsers?
Het beste kun je wanneer je pakket beschadigd is, direct contact opnemen met ons. Dat kan hier of met onze klantenservice. Als je jouw ordernummer bij de hand houd, kijken we er direct naar!
Thanks voor de snelle verzending!!

dacht ik vanmorgen even

Shit!

Belde net de postbode aan :)

Super, fijn weekend :)
Graag gedaan Casper :) Fijne dag!
Zag dit toevallig op de site, is nieuw blijkbaar.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/whey-oats/
Maar waar zijn de voedingswaarden? Hoe kan je iets verkopen zonder dat mensen niet eens weten wat erin zit?
We zijn nog druk bezig met het etiket klaar te maken voor de website. Deze dient net als een etiket op een product, te voldoen aan bepaalde wetgeving. Ik verwacht dat deze met enkele dagen (maandag of dinsdag) er wel op staat :)
Hehe eindelijk een keer goed se uitslag voorspelt, wanneer ontvang je een mail?
Waarschijnlijk maandag of dinsdag. Mijn collega's die dat doen, zijn nu namelijk vrij :)
Ik ben van plan om The System (http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/the-system/) te bestellen. Maar moet ik hier dan nog eiwitten, in de vorm van whey, aan toevoegen of niet?
Nee hoor, The System is een compleet pakket met alles wat je nodig hebt. Eiwitten extra zijn dan zeker niet meer nodig!
Net met Unstoppable getraind, en damm wat een super PWO is dit. Heb vandaag borst gedaan, en mijn borst heerlijk kunnen volpompen.
:wl: Unstoppable, dé pre-workout op dit moment. Ik heb hem zelf ook in mijn kastje staan!

Ralf

Beste b&f,
Had de afgelopen 3/4 weken even zonder pwo getraind. Vandaag wilde ik weer unstoppable pakken maar ik zag dat de poeder geklonterd was. Toch maar proberen te mengen maar het bleven klonters. Andere pwo gepakt die ik voor dezelfde tijd niet gebruikt had en dit was gewoon nog poedervorm. Lijkt me niet de bedoeling dat het zo gauw gaat klonteren..

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de vanadyl weer binnen komt.

Hoi Ralf,

Wat zijn de voedingswaarde van de Oats en Whey?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven