Het kan zijn wanneer een pre-workout langer staat, vrijgesteld wordt aan vocht, daglicht etc. Dit zijn factoren die de oplosbaarheid bepalen. Het is daarom altijd belangrijk voorzichtig met dit soort producten om te gaan. Wat ik adviseer is even flink het potje schudden, vaak zijn dan de meeste klontjes weg. Het gaat niet ten koste van de werking.Beste b&f,
Had de afgelopen 3/4 weken even zonder pwo getraind. Vandaag wilde ik weer unstoppable pakken maar ik zag dat de poeder geklonterd was. Toch maar proberen te mengen maar het bleven klonters. Andere pwo gepakt die ik voor dezelfde tijd niet gebruikt had en dit was gewoon nog poedervorm. Lijkt me niet de bedoeling dat het zo gauw gaat klonteren..
Vanadyl Sulfate zat helaas niet bij de laatste levering. We hopen deze met circa twee wekn wel te ontvangen uit de VSIk ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de vanadyl weer binnen komt.

De voedingswaarden heb ik zo niet direct bij de hand. Ik zal ze morgen op de site zettenHoi Ralf,
Wat zijn de voedingswaarde van de Oats en Whey?

Ralf

Je bestelling is weldegelijk goed gekomen en je hoort ook een orderbevestiging te krijgen direct na het bestellen. Deze worden normaal gesproken direct verzonden door de webserver van de website. Je pakketje zal vandaag opgehaald worden door postNL en morgen geleverd worden.