MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste b&f,
Had de afgelopen 3/4 weken even zonder pwo getraind. Vandaag wilde ik weer unstoppable pakken maar ik zag dat de poeder geklonterd was. Toch maar proberen te mengen maar het bleven klonters. Andere pwo gepakt die ik voor dezelfde tijd niet gebruikt had en dit was gewoon nog poedervorm. Lijkt me niet de bedoeling dat het zo gauw gaat klonteren..
Het kan zijn wanneer een pre-workout langer staat, vrijgesteld wordt aan vocht, daglicht etc. Dit zijn factoren die de oplosbaarheid bepalen. Het is daarom altijd belangrijk voorzichtig met dit soort producten om te gaan. Wat ik adviseer is even flink het potje schudden, vaak zijn dan de meeste klontjes weg. Het gaat niet ten koste van de werking.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de vanadyl weer binnen komt.
Vanadyl Sulfate zat helaas niet bij de laatste levering. We hopen deze met circa twee wekn wel te ontvangen uit de VS :)
Hoi Ralf,

Wat zijn de voedingswaarde van de Oats en Whey?
De voedingswaarden heb ik zo niet direct bij de hand. Ik zal ze morgen op de site zetten :)

Ralf

is Oats en Whey de opvolger of nieuwe naam van de oude Smart Shake?

Beste B&F,

2 vraagjes:

- ik meen me te herinneren dat jullie huismerk Clarinol (CLA) ook in grotere verpakking leverbaar is, echter vind ik deze nu nergens terug. Wat is hier de prijs van en wanneer is deze weer leverbaar? Is de huidige summersale aanbieding de betere deal? Ook bij 4 verpakkingen?

- vandaag heb ik rond 17u een bestelling geplaatst en ik krijg altijd vrijwel direct een bestelbevestiging via e-mail, echter blijft deze nu uit. Enig idee hoe dit komt? De bestelling is wel goed doorgekomen? (C2158626)

Thanks!

Beste B&F,

2 vraagjes:

- ik meen me te herinneren dat jullie huismerk Clarinol (CLA) ook in grotere verpakking leverbaar is, echter vind ik deze nu nergens terug. Wat is hier de prijs van en wanneer is deze weer leverbaar? Is de huidige summersale aanbieding de betere deal? Ook bij 4 verpakkingen?

- vandaag heb ik rond 17u een bestelling geplaatst en ik krijg altijd vrijwel direct een bestelbevestiging via e-mail, echter blijft deze nu uit. Enig idee hoe dit komt? De bestelling is wel goed doorgekomen? (C2158626)

Thanks!

Gast het is zondag take it easy... Mensen hebben steeds minder geduld hier, en je merkt een week van te voren al zeker als iets bijna opraakt. Dat sommige pas bestelle als het op is en dan bij b&f gaan klagen of het nog snel verstuurd kan worden...

Gast het is zondag take it easy... Mensen hebben steeds minder geduld hier, en je merkt een week van te voren al zeker als iets bijna opraakt. Dat sommige pas bestelle als het op is en dan bij b&f gaan klagen of het nog snel verstuurd kan worden...

Sorry, maar heb ik jou iets gevraagd?!
Waar staat dat ik hier direct antwoord op wil hebben?

Vandaag tijd om te bestellen, morgen druk met werk, vandaar dat ik het alvast neerleg.

Besteed je tijd nuttig en ga sporten ofzo, ipv je met andermans zaken te bemoeien...

is Oats en Whey de opvolger of nieuwe naam van de oude Smart Shake?
Nee, de Smart Shake was het broertje van de Mass Perfection. De Mass Perfection blijft nogsteeds en kun je prima gebruiken voor aankomen/afslanken. De Oats & Whey hebben we nieuw in ons assortiment voor mensen die liever alleen havermout + whey hebben. Handig bijv. bij het ontbijt. Vandaar we deze extra aanbieden.
Beste B&F,

2 vraagjes:

Thanks!
1. De CLA is momenteel in grote hoeveelheden uitverkocht, we hebben hier ook geen exacte datum voor wanneer deze weer terug komt. In dat geval is de CLA in kleinverpakking alsnog een goede keus.
2. Je bestelling is helemaal goed doorgekomen. Hier heb je als het goed is, ook een orderbevestiging van gehad. Op zondag werken we met een iets kleinere ploeg waardoor pakketten in het weekend wél verwerkt worden, maar dan ontvang je niet ontzettend snel een verzendbevestiging zoals je van ons gewend bent. Je bestelling zal morgen verstuurd worden en dinsdag geleverd :) Nogmaals bedankt voor je bestelling!

Ralf

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Weekaanbiedingen geldig tot 18 juli!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Afslank Eiwit (Smart Protein)
2000 gram voor 32.50!

Isolaat Perfection
2000 gram voor 37.00!

Superfood en Notenmix
500 gram voor 4.99!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.69!
500 aram voor 6.49!

Natural Vitamine C
240 gram (2 maand) voor 6.99!

Maca capsules
180 caps (3-6 maand) voor 6.90!

Creakong
300 gram voor 9.90!

Pure Chiazaad
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.15!

Nieuw: Whey & Oats

Laatst bewerkt:
Wanneer komt de marinol omega3 weer op voorraad? Heb m'n email opgegeven voor bericht wanneer het er weer is maar hebben jullie een ETA?

Hoelang kan ik dat groene poeder (green superfood blend) gebruiken na openen?

edit: orange triad van controlled labs ziet er anders uit dan voorheen, is er ook iets aan de samenstelling veranderd? heb zojuist even snel het label bekeken en het lijkt identiek

edit2: die nieuwe whey&oats, er staat 15g eiwitten per serving maar hoeveel kh is het? mss lees ik eroverheen maar ik kan het niet vinden

Laatst bewerkt:
OOOoo daar train ik meerdere malen per week mee.
Alleen dan combineer ik dat met 1MR vortex. Daar zit ook nog eens glycerin in, pomp + pomp :D
Oh, is dat
Wanneer komt de marinol omega3 weer op voorraad? Heb m'n email opgegeven voor bericht wanneer het er weer is maar hebben jullie een ETA?

edit: orange triad van controlled labs ziet er anders uit dan voorheen, is er ook iets aan de samenstelling veranderd? heb zojuist even snel het label bekeken en het lijkt identiek

edit2: die nieuwe whey&oats, er staat 15g eiwitten per serving maar hoeveel kh is het? mss lees ik eroverheen maar ik kan het niet vinden
1. De Marinol Omega-3 van ons eigen merk komt met 4-6 weken hopelijk weer voorradig. Het is reeds besteld, maar zit enige uitloop op.
2. Zojuist even gechecked en ook nagevraagd bij de inkoopafdeling voor je. De Orange Triad is exact hetzelfde als de vorige verpakking. :)
3. De voedingswaarden staan online onder het kopje "Ingrediënten" op de site :)

Ralf

Nee, de Smart Shake was het broertje van de Mass Perfection. De Mass Perfection blijft nogsteeds en kun je prima gebruiken voor aankomen/afslanken. De Oats & Whey hebben we nieuw in ons assortiment voor mensen die liever alleen havermout + whey hebben. Handig bijv. bij het ontbijt. Vandaar we deze extra aanbieden.

1. De CLA is momenteel in grote hoeveelheden uitverkocht, we hebben hier ook geen exacte datum voor wanneer deze weer terug komt. In dat geval is de CLA in kleinverpakking alsnog een goede keus.
2. Je bestelling is helemaal goed doorgekomen. Hier heb je als het goed is, ook een orderbevestiging van gehad. Op zondag werken we met een iets kleinere ploeg waardoor pakketten in het weekend wél verwerkt worden, maar dan ontvang je niet ontzettend snel een verzendbevestiging zoals je van ons gewend bent. Je bestelling zal morgen verstuurd worden en dinsdag geleverd :) Nogmaals bedankt voor je bestelling!

Ralf

Dankje Ralf,

Uiteraard verwacht ik op zondag ook geen verzendbevestiging, maar ik vond het opvallend dat ik niet direct een bestelbevestiging ontving, omdat deze als ik me niet vergis meteen na bestellen automatisch wordt verzonden.
Inmiddels heb ik vandaag ook de track&trace code ontvangen maar het overzicht vd bestelling (bestelbevestiging) is volledig uitgebleven, wellicht goed om te weten.

Groeten!

Uiteraard verwacht ik op zondag ook geen verzendbevestiging, maar ik vond het opvallend dat ik niet direct een bestelbevestiging ontving, omdat deze als ik me niet vergis meteen na bestellen automatisch wordt verzonden.
Inmiddels heb ik vandaag ook de track&trace code ontvangen maar het overzicht vd bestelling (bestelbevestiging) is volledig uitgebleven, wellicht goed om te weten.

Groeten!
Vragen is altijd goed, dit om misverstanden te voorkomen. :cool:Je bestelling is weldegelijk goed gekomen en je hoort ook een orderbevestiging te krijgen direct na het bestellen. Deze worden normaal gesproken direct verzonden door de webserver van de website. Je pakketje zal vandaag opgehaald worden door postNL en morgen geleverd worden.

Ralf

OOOoo daar train ik meerdere malen per week mee.
Alleen dan combineer ik dat met 1MR vortex. Daar zit ook nog eens glycerin in, pomp + pomp :D

Haha ja echt ziek he. Ik had het is een x genomen na 2 weken niet trainen (vakantie). Sws 1e x trainen na rustweken heb je al een zieke pomp, dan dat er nog is ff bij :')

Haha ja echt ziek he. Ik had het is een x genomen na 2 weken niet trainen (vakantie). Sws 1e x trainen na rustweken heb je al een zieke pomp, dan dat er nog is ff bij :')
Haha, Agmatine is een hot product. Veel mensen gebruiken het extra bij hun pre-workout om net iets meer pomp te krijgen. Aanradertje :)
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/biotine/natrol/biotin-10000mcg-maximum-strength/?sqr=biotin&

is dit effectief 10.000 of een foutje van de website?

Zo ja, is dit toch erg hoog gedoseerd?
Het product is daadwerkelijk 10.000mcg. Het is inderdaad vrij hoog gedoseerd, maar kan gerust. Alles wat je te veel binnen krijgt, scheid je namelijk uit via de urine.

Ralf

1. De Marinol Omega-3 van ons eigen merk komt met 4-6 weken hopelijk weer voorradig. Het is reeds besteld, maar zit enige uitloop op.
2. Zojuist even gechecked en ook nagevraagd bij de inkoopafdeling voor je. De Orange Triad is exact hetzelfde als de vorige verpakking. :)
3. De voedingswaarden staan online onder het kopje "Ingrediënten" op de site :)

Ralf

Ok, bedankt. Het kopje ingredienten was niet zichtbaar toen ik gisteren keek, had zelfs in de URL ingredienten ingetypt maar kreeg die pagina niet. En mijn vraag over de green superfood blend (vetgedrukt)?

Ok, bedankt. Het kopje ingredienten was niet zichtbaar toen ik gisteren keek, had zelfs in de URL ingredienten ingetypt maar kreeg die pagina niet. En mijn vraag over de green superfood blend (vetgedrukt)?
Mijn excuses, die vraag had ik gemist. Het is een maandverpakking, het mooist is om het na het openen binnen 1-2 maand op te maken. 3 maand levert verder ook geen problemen op :)

Ralf

Komt de creatine HCL (poeder) van Body en fit ooit nog terug?

Komt de creatine HCL (poeder) van Body en fit ooit nog terug?
Nee, op korte termijn zeker niet. De vraag naar dit product was niet voldoende, waardoor we besloten hebben deze uit het assortiment te halen. We willen altijd de beste producten tegen de scherpste prijzen aanbieden en dat lukte nu niet, waardoor het absoluut géén goede koop zou zijn. Dat willen we altijd met ons gehele assortiment :) In de Creatine Ultra of Creatine HCL capsules zit het wel.

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Direct bestellen

Ik wil graag jullie questbars maar ze zijn gewoon te duur :(

bestelling die vandaag binnen zou komen helaas vertraagd, ik denk dat het bij PostNL fout gaat

de laatste tijd hoor ik meer klachten over postNL bij bestellingen die te laat of ernstig beschadigt binnen komen, is er niet iets wat jullie daaraan kunnen doen of krijgen jullie dat vergoed van de postprutsers?

Het beste kun je wanneer je pakket beschadigd is, direct contact opnemen met ons. Dat kan hier of met onze klantenservice. Als je jouw ordernummer bij de hand houd, kijken we er direct naar!

bovenstaande pakket (wat donderdag 10 juli rond 22:15 is besteld) is nog steeds niet ontvangen. Het zou zaterdag komen maar door postNL vertraagd en op maandag gezet (bezorging tussen 08:30 en 22:00) maar gisteren is er niemand langs gekomen, nu staat het op vandaag. de tweede fout al van PostNL

het gaat om ordernummer C2152685

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven