AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bovenstaande pakket (wat donderdag 10 juli rond 22:15 is besteld) is nog steeds niet ontvangen. Het zou zaterdag komen maar door postNL vertraagd en op maandag gezet (bezorging tussen 08:30 en 22:00) maar gisteren is er niemand langs gekomen, nu staat het op vandaag. de tweede fout al van PostNL

het gaat om ordernummer C2152685
Ik ga je even een privébericht sturen om dit aan te pakken. Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan, ik ga mijn best doen om het weer te 'repareren':D

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Weekaanbiedingen geldig tot 18 juli!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Afslank Eiwit (Smart Protein)
2000 gram voor 32.50!

Isolaat Perfection
2000 gram voor 37.00!

Superfood en Notenmix
500 gram voor 4.99!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.69!
500 aram voor 6.49!

Natural Vitamine C
240 gram (2 maand) voor 6.99!

Maca capsules
180 caps (3-6 maand) voor 6.90!

Creakong
300 gram voor 9.90!

Pure Chiazaad
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.15!

Nieuw: Whey & Oats

Gaan we weer...9 uur besteld gisteren, en het is niet verzonden.

volgens mij hebben ze het van de site gehaald idd:roflol:

Bestellen bij Body & Fit is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Naast de supersnelle levering berekent Body & Fit vanaf € 20,- géén verzend- en of handelingskosten (bij bestellingen tot € 20,- wordt € 3,95 bijdrage in de verzendkosten berekend).

Waarom jij niet kan lees abi? :P

Bestellen bij Body & Fit is snel, eenvoudig, gratis en veilig! Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt! Naast de supersnelle levering berekent Body & Fit vanaf € 20,- géén verzend- en of handelingskosten (bij bestellingen tot € 20,- wordt € 3,95 bijdrage in de verzendkosten berekend).

Zie dat nergens staan lan, maar ja dan wil ik graag uitleg waarom het niet verzonden is.
C2163340

Zie dat nergens staan lan, maar ja dan wil ik graag uitleg waarom het niet verzonden is.
C2163340

Hi,

Je pakket is door onbekende reden vertraagd. Als je een privé bericht stuurt naar ons dan kunnen we je een kortingscode toesturen.

Groet Lily.

heey b&f bestelling is aangekomen maar klein probleemje, de doos van "Premium Superfruit mix 300 gram " was kapot en alles is uitgelopen in de verpakking. Zou er aub misschien een nieuwe kunnen opgestuurd worden?

alvast bedankt

Omdat. :p

heey b&f bestelling is aangekomen maar klein probleemje, de doos van "Premium Superfruit mix 300 gram " was kapot en alles is uitgelopen in de verpakking. Zou er aub misschien een nieuwe kunnen opgestuurd worden?

alvast bedankt

Hoi Majda,

Vervelend dat je bestelling niet heel is aangekomen bij je. Excuus hiervoor! Zou je in een privé-bericht een foto kunnen sturen van de verpakking en hoe je deze hebt aangetroffen. Op die manier kunnen we je tegemoet komen.
Graag hoor ik van je.

Groet Lily

Iedereen die deze maand een bestelling plaatst maakt kans om zijn of haar orderbedrag terug te winnen!

Meedoen doe je via: http://bodyenf.it/FB-winjegeldterug

Hoi b&f

Had een vraagje over de cla bij het product zelf staat 3 caps per dag. Hoeveel is 1caps in grammen?

klopt het dat de smart protein heel fijn is, het stuift helemaal?

is de appelpie ook in 1000 gram leverbaar? Zijn alle 14 smaken dat in principe?

Hoi b&f

Had een vraagje over de cla bij het product zelf staat 3 caps per dag. Hoeveel is 1caps in grammen?
Elke capsule is 1000mg CLA :)
klopt het dat de smart protein heel fijn is, het stuift helemaal?

is de appelpie ook in 1000 gram leverbaar? Zijn alle 14 smaken dat in principe?
Smart Protein heeft een hele fijne poederstructuur. Dit omdat de oplosbaarheid dan optimaal is :) We hebben eigenlijk altijd alle smaken voorradig in 2000 gram. De 1000 en 750 grams verpakking wisselen elkaar af op voorraad.

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

MusclePharm Specials
Assault
30 servings voor 19.90!

Recon
30 servings voor 27.50!

Amino 1
50 servings voor 22.25!

Creatine
300 gram (2 maanden) voor 15.90!

Nog steeds geen mail over de voorspelling..

Nog steeds geen mail over de voorspelling..
De mail is gisteren naar alle deelnemers die via de site hebben meegedaan gestuurd én de score goed ingevuld hebben. Wil je in een privébericht jouw emailadres sturen? Dan check ik het voor je of je deelname goed doorgekomen is.

Ralf

Net ook maar weer eens besteld. Wilde eigenlijk de whey isolaat crispy bestellen maar natuurlijk niet op voorraad. :(

Misschien een doos questbars als troost haha

C2168519 ;)

Net ook maar weer eens besteld. Wilde eigenlijk de whey isolaat crispy bestellen maar natuurlijk niet op voorraad. :(

Misschien een doos questbars als troost haha

C2168519 ;)
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :) De Whey Crispy Isolaat komt met circa twee weken weer.

Ralf

Ik ben op zoek naar een goede fatburner die zo lang mogelijk mijn honger redelijk onderdrukt (hoeft niet extreem.) Energie is evt. meegenomen
Kan ik hiervoor het beste Ripped gebruiken of 24HR fatburn? Of perfect burn..? Valt mij wel op dat 24HR fatburn ook meteen 2x zo duur is als de andere 2.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven