MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me nu al een tijdje af naar welke smaak van een aantal jaren terug ik de Muscle Protect toch vind smaken (refreshing lemonade).

Volgens mij de oude Total Muscle Solution
Dat is op zich een heel mooi compliment Total Muscle Solution was een blend met veel ingrediënten wat een opvallende smaak had. Het was spieropbouwend namelijk een ontzettend goed product. Muscle Protect heb ik namelijk vast in mijn stack, de smaak orange xplosion :)
Vergeten pindakaas te bestellen zal voor volgende keer zijn helaas :(
Pindapasta hebben we ruimschoots voorradig. Bij je volgende bestelling hebben we het nog zeker :)

Ralf

verslaafd aan die smooze ijsjes :(

Beste B&F,
Wanneer komen de andere smaken van cellucor whey binnen?

Die pindakaas die in de promotie staat wat is de uiterste houdbaarheiddatum ? Misschien goed om bij de voeding te vermelden in de toekomst. :)

nvm

verslaafd aan die smooze ijsjes :(
Lekker zijn ze he :D
Beste B&F,
Wanneer komen de andere smaken van cellucor whey binnen?
Enkele smaken zijn niet bij onze leverancier. Als ze er zijn,kopen we ze weer in :)
Die pindakaas die in de promotie staat wat is de uiterste houdbaarheiddatum ? Misschien goed om bij de voeding te vermelden in de toekomst. :)
Ik heb geen pot zo bij de hand, maar zo uit mijn hoofd sowieso wel een jaar :)

Na openen adviseren we deze wel met 1-2 maand op te maken. Uiteraard kan het langer, maar het is vaak zo lekker dat ik drie maand niet haal.
Ja... ik eet graag ook eieren, kaas en noten en dan geraak ik er meestal wel goed met mijn vetten en tevens de half volle melk ook.

Ok 1-2 maanden lijkt me doenbaar. Zeg ik heb de laatste tijd vaak bij jullie besteld en nu ga ik nogs een bestelling plaatsen van rond de 75 euro. Kan er niet wat extra sampeltjes bij deze keer en liefst niet banana sensations zoals de laaste 3 keer. xD

Wellicht komt dat omdat ik in het laaste half jaar 3 maal besteld heb. :)

Laatst bewerkt:
@ B&F,
zal 'Bio-gro' van Isotori binnenkort verkrijgbaar zijn bij jullie?
Alvast bedankt.

Wanneer is PB2 weer leverbaar?

Ja... ik eet graag ook eieren, kaas en noten en dan geraak ik er meestal wel goed met mijn vetten en tevens de half volle melk ook.

Ok 1-2 maanden lijkt me doenbaar. Zeg ik heb de laatste tijd vaak bij jullie besteld en nu ga ik nogs een bestelling plaatsen van rond de 75 euro. Kan er niet wat extra sampeltjes bij deze keer en liefst niet banana sensations zoals de laaste 3 keer. xD

Wellicht komt dat omdat ik in het laaste half jaar 3 maal besteld heb. :)
Haha, Pindapasta uit de aanbieding MOET je gewoon eens proberen. Deze is enorm lekker en heel puur. Dat proef je. :) vaak is het zo dat we een smaak klaar hebbem liggen kwa samples, maar je krijgt wel extra eiwitten ;)
@ B&F,
zal 'Bio-gro' van Isotori binnenkort verkrijgbaar zijn bij jullie?
Alvast bedankt.
Durf ik op dit moment niet te zeggen. Ik ga dat morgen voor je navragen :)
Wanneer is PB2 weer leverbaar?
We hopen binnenkort een hele goede en lekkere van ons eigen merk te krijgen. Dat zal nog circa drie weken duren. Degene uit de VS gaat zeker nog 4-6 weken duren.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iron Pump
30 servings voor 17.50!

Iron CRE3
30 servings voor 14.00!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 1.99!

Carbrite Diet Bars
12 bars voor 14.15!

Clarinol® CLA
60 caps voor 4.45!
180 caps voor 12.90!
[/QUOTE]

Zo bestelling geplaatst: Ordernummer[/FONT]C2216697[/FONT]

N-Acetyl Cysteine (NAC) N-Acetyl Cysteine (NAC)
100 capsules
n.v.t € 14,90 € 14,90
Ultra Fine Oats Ultra Fine Oats
1000 gram
n.v.t € 1,99 € 5,97
Kokosolie extra virgin Kokosolie extra virgin
555 ml
n.v.t € 5,90 € 11,80
Pure Chiazaad Pure Chiazaad
500 gram
n.v.t € 6,49 € 6,49
Naturel Pindapasta Naturel Pindapasta
500 gram
n.v.t € 1,99 € 5,97
Pure Notenmix Pure Notenmix
500 gram
n.v.t € 6,99 € 6,99
Pure Cacao Nibs Pure Cacao Nibs
500 gram
n.v.t € 6,49 € 6,49
Superfood Muesli Superfood Muesli
500 gram
n.v.t € 2,99 € 2,99
Natural Molasses Natural Molasses
740 gram
n.v.t € 3,49 € 3,49
Pure Kelp Poeder Pure Kelp Poeder
500 gram
n.v.t € 7,95 € 7,95

had de neutrale smaak van de whey perfection besteld omdat ik die zoetigheid zo beu was, potverdomme wat is dit ranzig :roflol:

Kan ik sizeon en battlefuel (mp) tegelijk nemen? Of ontplof ik dan

Ik lees vrij veel over tarwegras en het feit dat het grijze haren kan doen omkeren. Wat is de ervaring hiermee met jullie product? Ik ben op korte tijd grijs geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven