Volentibus
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok dus dan doe ik het zo ripped in de ochtend en voor en rond de middag L-cara.Dit klopt, dit is een foutje in ons systeem geweest. Excuses voor de verwarring. Het zal nog zo een 3 a 4 weken duren voordat wij hem weer op voorraad zullen hebben helaas! Als alternatief zou je in de tussentijd prima de Krill Oil kunnen nemen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wanneer je eenmaal een bestelling geplaatst en betaald heb is het helaas niet meer mogelijk iets toe te voegen aan de bestelling. Dit is systeemtechnisch helaas niet mogelijk
Ja hoor het is geen probleem de Carnitine en Ripped samen te nemen. Neem de Ripped dan in de ochtend en vervolgens in de loop van de middag de CarnitineHaha graag gedaan Uncle!
Niets aan toe te voegen!
Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!
Tim
---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
Verzin een leuke oneliner en WIN een gratis F.I.T Sportbalsem!
Amateur of professional, iedereen krijgt op een gegeven moment te maken met sportblessures. F.I.T. Sportbalsem brengt hier verandering in. F.I.T. is het resultaat van jarenlange studies en onderzoeken bij diverse vormen van sport. Het heeft een unieke structuur, kleur en geur en u ‘voelt’ de effectieve werking direct op de huid.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken van F.I.T Sportbalsem:[/FONT]
- Voor (top)sporters
- Preventief en repressief te gebruiken
- Handige knijptube
- Hulpmiddel bij fysiotherapie
Hoe doe ik mee aan deze actie?
Body&Fit bied je de exclusieve mogelijkheid om het product uit te proberen! Verzin een leuke oneliner, post deze op ons algemene forum en maak kans op een van de 5 gratis F.I.T Sportbalsems!
Voorbeeld:
#Blessure of lopen zo krom als een banaan, met de F.I.T Sportbalsem kan ik er gelijk weer tegenaan!
Meedoen kan t/m donderdag 23.59 a.s. Op vrijdag 8 Augustus maken wij de 5 winnaars bekend op het forum! De winnaars ontvangen een kortingscode ter waarde van het product(€13,75) Hiermee kun je de F.I.T Sportbalsem gratis bestellen.
BPI whey is hier aangekomen. Benieuwd naar de smaak, was een goede deal nu!

Hey,
Kan je even nakijken waarom mijn zending nog steeds onderweg is? Kan ik deze nog verwachten vandaag?
C2230729
C2230580
Bedankt!

Je gaat er geen spijt van krijgen! Zeker een goede deal!
---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------
Door de superdeals en grote kortingen is het momenteel erg druk. We hopen en verwachten alle orders vandaag de deur uit te krijgen, zodat iedereen morgen zijn of haar bestelling binnen heeft!
Bart
De pindapasta bevalt prima, alleen kon in de laatste halve cm weggooien. Dit was keihard.
Totaal niet het smeuïge/stroperige zoals de rest van de pindapasta was.
Is dit normaal?
@B&F: Komt deze ooit nog in jullie assortiment?
http://www.vitacost.com/Images/Prod...Calorie-Free-Syrup-Blueberry-072457880672.jpg

Kut postnl.. zaterdag besteld. Woensdag bezorgen hier![]()

oh dus op andere dagen hoef je het niet te gebruiken?Vind je legday ook zo'n hel? FIT Sportbalsem helpt je wel!![]()