Verzin een leuke oneliner en WIN een gratis F.I.T Sportbalsem!
Amateur of professional, iedereen krijgt op een gegeven moment te maken met sportblessures. F.I.T. Sportbalsem brengt hier verandering in. F.I.T. is het resultaat van jarenlange studies en onderzoeken bij diverse vormen van sport. Het heeft een unieke structuur, kleur en geur en u ‘voelt’ de effectieve werking direct op de huid.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken van F.I.T Sportbalsem:
- Voor (top)sporters
- Preventief en repressief te gebruiken
- Handige knijptube
- Hulpmiddel bij fysiotherapie
Hoe doe ik mee aan deze actie?
Body&Fit bied je de exclusieve mogelijkheid om het product uit te proberen! Verzin een leuke oneliner, post deze op ons algemene forum en maak kans op een van de 5 gratis F.I.T Sportbalsems!
Voorbeeld:
#Blessure of lopen zo krom als een banaan, met de F.I.T Sportbalsem kan ik er gelijk weer tegenaan!
Meedoen kan t/m donderdag 23.59 a.s. Op vrijdag 8 Augustus maken wij de 5 winnaars bekend op het forum! De winnaars ontvangen een kortingscode ter waarde van het product(€13,75) Hiermee kun je de F.I.T Sportbalsem gratis bestellen.
Inschrijven Nieuwsbrief Like onze Facebook
Sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland. Met dagelijks spectaculaire aanbiedingen en nieuwe producten.
Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!
---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------
2de pakket niet gekregen. Heel raar.. Kon juist de foamroller gebruiken vandaag ;(
Zou je mij in een pm je ordernummer van het pakket wat je nog niet hebt ontvangen willen doorsturen. Dan ga ik het direct voor je uitzoeken bij post nl.

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------
Men pakketje weer keurig en correct ontvangen. Thnx bodyenfit voor de goede service
Zoals het moet

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------
Beste body en fit shop ik heb gister bij jullie een nieuw pakketje besteld, maar nu hadden jullie een bepaald product niet.
Er was toen beloofd dat jullie de volgende dag contact met mij zouden opnemen.. helaas is dit nog niet gebeurd.
Nou is mijn vraag waneer nou mijn pakketje geleverd gaat worden ik wacht er namelijk al 2 dagen op.
Ik vind dit erg jammer want vind het normaal erg fijn om bij jullie te bestellen.
Mvg Milan.
Ordernummer: C2233175
Klantnummer: C130736
Hey Milan,
Erg vervelend om te horen, dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Check je pm dan gaan we het direct goed voor je oplossen.