AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jou bestelling zijn gister inderdaad met post nl mee gegaan. Het tweede pakket is volgens post nl vanmiddag bij je geleverd en het eerste pakket is nog onderweg, deze zou tot half 10 geleverd kunnen worden. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons dan direct weten! We gaan er dan natuurlijk direct voor je achteraan. ;)

De pindapasta bevalt prima, alleen kon in de laatste halve cm weggooien. Dit was keihard.
Totaal niet het smeuïge/stroperige zoals de rest van de pindapasta was.

Is dit normaal?

Super om te horen dat de naturel-pindapasta je zo goed bevalt. :D
Wij willen je adviseren bij het openen van de pot de pot het goed door te roeren en het onder een kamer temperatuur te bewaren. Dan zou dit probleem niet mogen voorkomen.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Voor wat hoort wat vandaar dat ik even deze post, mede omdat B&F zo'n geweldige zaak is.

Mijn arsenaal aan sups. :)

Super en bedankt voor je bestelling! Ziet er goed uit.
Keep the good work up!:cool:

Zojuist nog maar een bestelling geplaatst en gisteravond ook, morgen dus de gelukkige ontvanger van 2 pakketten :D

Net maar weer wat gainers besteld, serious mass eens proberen en mass perfection zoals altijd in mijn stack zit ook besteld.
Wil die andere smaken mass perfection ook wel eens proberen maar kan bij samples helaas geen smaak aangeven.
C2239569

Laatst bewerkt:

Wow ik ben scheel thnx :D

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Wij willen je adviseren bij het openen van de pot de pot het goed door te roeren en het onder een kamer temperatuur te bewaren. Dan zou dit probleem niet mogen voorkomen.

Ik vind dat onderste wat er hard in zit juist altijd lekker om uit te lepelen :p

Sportbalsem van FIT helpt je ook af van spit!

"Fit sportbalsem bij al je kwalen, zodat je snel weer kan streven naar je idealen"

Smeer de F.I.T. Sportbalsem op je pijnlijke plek, en dan sta je zo weer als een beest in het squatrek.

zoo weer ff een kleine order gedaan: C2240208. Kan de Magnificent Sample de smaak Fruit Sensation of Lemonde zijn? Tropical ken ik al en de Orange ook.

Zojuist nog maar een bestelling geplaatst en gisteravond ook, morgen dus de gelukkige ontvanger van 2 pakketten :D

Net maar weer wat gainers besteld, serious mass eens proberen en mass perfection zoals altijd in mijn stack zit ook besteld.
Wil die andere smaken mass perfection ook wel eens proberen maar kan bij samples helaas geen smaak aangeven.
C2239569

zoo weer ff een kleine order gedaan: C2240208. Kan de Magnificent Sample de smaak Fruit Sensation of Lemonde zijn? Tropical ken ik al en de Orange ook.

Bedankt voor jullie bestellingen, indien ik de orders nog kan onderscheppen ga ik proberen er wat extra smaken voor jullie bij te doen qua samples. Kan alleen helaas niks beloven, omdat we bijna altijd real time verwerken. :cool:

Gebruik je Fit, dan ben je hip, net zoals Body&Fit

Jou bestelling zijn gister inderdaad met post nl mee gegaan. Het tweede pakket is volgens post nl vanmiddag bij je geleverd en het eerste pakket is nog onderweg, deze zou tot half 10 geleverd kunnen worden. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons dan direct weten! We gaan er dan natuurlijk direct voor je achteraan. ;)

2de pakket niet gekregen. Heel raar.. Kon juist de foamroller gebruiken vandaag ;(

Beste body en fit shop ik heb gister bij jullie een nieuw pakketje besteld, maar nu hadden jullie een bepaald product niet.
Er was toen beloofd dat jullie de volgende dag contact met mij zouden opnemen.. helaas is dit nog niet gebeurd.
Nou is mijn vraag waneer nou mijn pakketje geleverd gaat worden ik wacht er namelijk al 2 dagen op.
Ik vind dit erg jammer want vind het normaal erg fijn om bij jullie te bestellen.

Mvg Milan.
Ordernummer: C2233175
Klantnummer: C130736

"Beter presteren? F.I.T. smeren!"

Men pakketje weer keurig en correct ontvangen. Thnx bodyenfit voor de goede service

Verzin een leuke oneliner en WIN een gratis F.I.T Sportbalsem!

Amateur of professional, iedereen krijgt op een gegeven moment te maken met sportblessures. F.I.T. Sportbalsem brengt hier verandering in. F.I.T. is het resultaat van jarenlange studies en onderzoeken bij diverse vormen van sport. Het heeft een unieke structuur, kleur en geur en u ‘voelt’ de effectieve werking direct op de huid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken van F.I.T Sportbalsem:
- Voor (top)sporters
- Preventief en repressief te gebruiken
- Handige knijptube
- Hulpmiddel bij fysiotherapie

Hoe doe ik mee aan deze actie?

Body&Fit bied je de exclusieve mogelijkheid om het product uit te proberen! Verzin een leuke oneliner, post deze op ons algemene forum en maak kans op een van de 5 gratis F.I.T Sportbalsems!

Voorbeeld:
#Blessure of lopen zo krom als een banaan, met de F.I.T Sportbalsem kan ik er gelijk weer tegenaan!

Meedoen kan t/m donderdag 23.59 a.s. Op vrijdag 8 Augustus maken wij de 5 winnaars bekend op het forum! De winnaars ontvangen een kortingscode ter waarde van het product(€13,75) Hiermee kun je de F.I.T Sportbalsem gratis bestellen.

NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!

Ontvang altijd als eerste de nieuwste acties en kortingen!

Inschrijven Nieuwsbrief Like onze Facebook

Sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland. Met dagelijks spectaculaire aanbiedingen en nieuwe producten.
Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

2de pakket niet gekregen. Heel raar.. Kon juist de foamroller gebruiken vandaag ;(

Zou je mij in een pm je ordernummer van het pakket wat je nog niet hebt ontvangen willen doorsturen. Dan ga ik het direct voor je uitzoeken bij post nl. :)

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Men pakketje weer keurig en correct ontvangen. Thnx bodyenfit voor de goede service

Zoals het moet :cool:

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Beste body en fit shop ik heb gister bij jullie een nieuw pakketje besteld, maar nu hadden jullie een bepaald product niet.
Er was toen beloofd dat jullie de volgende dag contact met mij zouden opnemen.. helaas is dit nog niet gebeurd.
Nou is mijn vraag waneer nou mijn pakketje geleverd gaat worden ik wacht er namelijk al 2 dagen op.
Ik vind dit erg jammer want vind het normaal erg fijn om bij jullie te bestellen.

Mvg Milan.
Ordernummer: C2233175
Klantnummer: C130736

Hey Milan,

Erg vervelend om te horen, dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Check je pm dan gaan we het direct goed voor je oplossen. :)

smeer F.I.T. op je piemol, das pas lol!:)

nou lekker dan... gisteren bestelling gedaan, vrouw gisteren ook bestelling gedaan, allebei voor 21.00h ... is er pas vanmorgen verzonden...
kan ik dus niet vanavond mn nieuwe ab wheel gaan gebruiken :(
waar is de tijd gebleven dat je bij b&f gewoon gegarandeerd de volgende dag je spul binnen had...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven