Ik had precies hetzelfde, gisteravond voor 22.00 besteld, krijg ik net een bevestiging dat hij is verstuurd en er morgen pas is. Mooie k.. want ga vandaag op vakantie.. Is nu al de zoveelste keer dat dit gebeurd bij B&F.
Same here. De tijd dat ze gegarandeerd goed en compleet uitleverden is allang voorbij. Ik was een groot besteller maar een bloemlezing van wat ik allemaal heb meegemaakt de voorbije maanden:
- bestellen in de middag maar in ieder geval voor 22.00 uur en van de laatste 20 bestellingen aantoonbaar 19 niet de volgende dag in huis en nee dat lag niet aan Postnl;
- bestellingen die niet compleet geleverd worden;
- bestellingen ontvangen die producten bevatten die beschadigd zijn voor of tijdens transport (lekkere smeerboel geeft dat dan);
- bestellingen die verkeerde producten bevatten;
- bestellingen ontvangen met producten die over datum zijn (aantoonbaar).
Dan volgt als je hier 'klaagt' vaak een damagecontrol middels een PB van 'Ralf' of andere medewerkers waarin van alles wordt toegezegd. En soms wordt dit dan ook inderdaad uitgevoerd maar ook vaak niet.
Natuurlijk worden overal waar mensen werken fouten gemaakt en natuurlijk wordt het vaak ook wel opgelost doch dit moet 100% opgelost worden en niet 'vaak'. Daarnaast is de foutrate enorm opgelopen kortom intern gaat wat mis (vermoedelijk door de groei). Bij rechtstreekse contacten met Heerenveen is het overigens niet veel beter. Ik sta nu nog op terugbetalingen en eerdere toegezegde kortingen te wachten.
De 'mooiste' heb ik net voor het weekend meegemaakt; Ik kreeg een kortingscode toegezonden voor de eerst volgende bestelling omdat de laatst geleverde bestelling weer dagen vertraging had opgelopen door schuld van Bodyenfit. Op zich een leuke geste als je dan 5% korting krijgt en ach kom laat ik het maar weer eens proberen bij die gasten misschien hebben ze de zaken inmiddels beter op orde. Kortom ik direct bestellen.
Vervolgens duurt de levering weer enkele dagen maar vervelender is het als je dan ziet dat de dag na je bestelling iedereen 10% korting krijgt........... Natuurlijk wist B&F echt wel toen ze mij de dag ervoor 5% korting verleenden dat ze de dag daarna een 10% kortingsactie gingen houden.
Tja je voelt je dan natuurlijk wel behoorlijk in je zak gescheten......
Ik haal nu al mijn producten inmiddels dan ook elders.