XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, volgens mijn account om 21.47. Nu ontvang ik precies op het moment dat ik dit wilde typen hier een verzendbevestiging. Volgens mij heeft mijn bestelling 1 dag vertraging opgelopen? Zou je dit eens kunnen controleren? Krijg hem ook niet getraceerd.

C2240339

Het is overigens toch voor 22u bestellen, de volgende dag in huis? Of heb ik het mis?

smeer F.I.T. op je piemol, das pas lol!:)

Haha Skinnie, mooie oneliner! ik ga hem noteren:thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

nou lekker dan... gisteren bestelling gedaan, vrouw gisteren ook bestelling gedaan, allebei voor 21.00h ... is er pas vanmorgen verzonden...
kan ik dus niet vanavond mn nieuwe ab wheel gaan gebruiken :(
waar is de tijd gebleven dat je bij b&f gewoon gegarandeerd de volgende dag je spul binnen had...

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, volgens mijn account om 21.47. Nu ontvang ik precies op het moment dat ik dit wilde typen hier een verzendbevestiging. Volgens mij heeft mijn bestelling 1 dag vertraging opgelopen? Zou je dit eens kunnen controleren? Krijg hem ook niet getraceerd.

C2240339

Het is overigens toch voor 22u bestellen, de volgende dag in huis? Of heb ik het mis?

Vervelend te horen dat jullie pakketjes vertraging op lijken te lopen! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ga het zo snel mogelijk even voor jullie uitzoeken. Ik laat zo snel mogelijk meer weten!

Tim

C2240339

Ik had precies hetzelfde, gisteravond voor 22.00 besteld, krijg ik net een bevestiging dat hij is verstuurd en er morgen pas is. Mooie k.. want ga vandaag op vakantie.. Is nu al de zoveelste keer dat dit gebeurd bij B&F.

C2239656 + C2239559

verzendbevestigingen van vanmorgen, gisteren alleen bevestiging van bestelling ontvangen

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Ik had precies hetzelfde, gisteravond voor 22.00 besteld, krijg ik net een bevestiging dat hij is verstuurd en er morgen pas is. Mooie k.. want ga vandaag op vakantie.. Is nu al de zoveelste keer dat dit gebeurd bij B&F.
daar lijkt het wel op ja... iemand heeft gisteren zijn werk niet afgemaakt?

Heb maandag een bestelling gedaan, heb ook meteen verzendbevestiging gekregen maar gisteren heb ik niets aangekregen. Bij de track & trace staat er bij bezorgdatum "datum onbekend" terwijl er gisteren stond dat het die dag geleverd werd.

C2231580

Haha Skinnie, mooie oneliner! ik ga hem noteren:thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Vervelend te horen dat jullie pakketjes vertraging op lijken te lopen! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ga het zo snel mogelijk even voor jullie uitzoeken. Ik laat zo snel mogelijk meer weten!

Tim

Wanneer komt de 500 gram potten weer voorradig ? http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/peptopro/body-fit-sportsnutrition/peptopro/?sqr=peptorpo&

Is de smart protein ook goedkoper geworden met deze actie de (2000gr)?

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Een betaling is meestal niet op 15 minuten binnen via het internet. En daar wachten ze meestal eerst op de betaling en dan pakken ze de order in. En wrs vertrekt de zending om 22.00 uur dus 15 min voor bestelling binnen te komen + te verpakken is wel weinig. Ze zouden daarom hun verwerkingstijd kunnen vermelden om dit te voorkomen?

Net ontvangen thx!

helaas was alleen van 1 pindakaas pot t deksel gebroken (mja pot gelukkig heel) - gebruik ik t andere deksel als de andere pot op is om t goed aftesluiten

en zat er geen sample bij... nja kan gebeuren.. tis alleen altijd wel leuk om wat nieuws te testen :P

Na 6jaar gestopt te zijn op de fitness, ben ik 6maanden terug toch weer begonnen. Na de eerste 6maanden zonder supplementen gesport te hebben, nu toch besloten om weer met supplementen te beginnen. Veel keuzes qua webshops voor supplementen. Keuze is op body en fit gevallen. Dus nu voor het eerst bij hen besteld. Ordernr: C2241814

Morgen alles in huis?

Same here. De tijd dat ze gegarandeerd goed en compleet uitleverden is allang voorbij. Ik was een groot besteller maar een bloemlezing van wat ik allemaal heb meegemaakt de voorbije maanden:

- bestellen in de middag maar in ieder geval voor 22.00 uur en van de laatste 20 bestellingen aantoonbaar 19 niet de volgende dag in huis en nee dat lag niet aan Postnl;
- bestellingen die niet compleet geleverd worden;
- bestellingen ontvangen die producten bevatten die beschadigd zijn voor of tijdens transport (lekkere smeerboel geeft dat dan);
- bestellingen die verkeerde producten bevatten;
- bestellingen ontvangen met producten die over datum zijn (aantoonbaar).

Dan volgt als je hier 'klaagt' vaak een damagecontrol middels een PB van 'Ralf' of andere medewerkers waarin van alles wordt toegezegd. En soms wordt dit dan ook inderdaad uitgevoerd maar ook vaak niet.

Natuurlijk worden overal waar mensen werken fouten gemaakt en natuurlijk wordt het vaak ook wel opgelost doch dit moet 100% opgelost worden en niet 'vaak'. Daarnaast is de foutrate enorm opgelopen kortom intern gaat wat mis (vermoedelijk door de groei). Bij rechtstreekse contacten met Heerenveen is het overigens niet veel beter. Ik sta nu nog op terugbetalingen en eerdere toegezegde kortingen te wachten.

De 'mooiste' heb ik net voor het weekend meegemaakt; Ik kreeg een kortingscode toegezonden voor de eerst volgende bestelling omdat de laatst geleverde bestelling weer dagen vertraging had opgelopen door schuld van Bodyenfit. Op zich een leuke geste als je dan 5% korting krijgt en ach kom laat ik het maar weer eens proberen bij die gasten misschien hebben ze de zaken inmiddels beter op orde. Kortom ik direct bestellen.

Vervolgens duurt de levering weer enkele dagen maar vervelender is het als je dan ziet dat de dag na je bestelling iedereen 10% korting krijgt........... Natuurlijk wist B&F echt wel toen ze mij de dag ervoor 5% korting verleenden dat ze de dag daarna een 10% kortingsactie gingen houden.

Tja je voelt je dan natuurlijk wel behoorlijk in je zak gescheten......

Ik haal nu al mijn producten inmiddels dan ook elders.

Paar maanden geleden was de MP Combat Powder in de aanbieding in de smaak Triple Berry, mede omdat de verval datum snel dichterbij kwam. Ik zou de smaak nooit hebben gekocht als hij niet in de aanbieding geweest was.
Ik heb echter enorm genoten van die smaak, maar heb hem niet meer in voorraad zien komen. Vroeg me af of Triple Berry ooit nog terugkeerd of ik het moet doen met de smaken van combat powder die jullie nu hebben?

nou lekker dan... gisteren bestelling gedaan, vrouw gisteren ook bestelling gedaan, allebei voor 21.00h ... is er pas vanmorgen verzonden...
kan ik dus niet vanavond mn nieuwe ab wheel gaan gebruiken :(
waar is de tijd gebleven dat je bij b&f gewoon gegarandeerd de volgende dag je spul binnen had...

C2240339

C2239656 + C2239559

verzendbevestigingen van vanmorgen, gisteren alleen bevestiging van bestelling ontvangen

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

daar lijkt het wel op ja... iemand heeft gisteren zijn werk niet afgemaakt?

Heb maandag een bestelling gedaan, heb ook meteen verzendbevestiging gekregen maar gisteren heb ik niets aangekregen. Bij de track & trace staat er bij bezorgdatum "datum onbekend" terwijl er gisteren stond dat het die dag geleverd werd.

C2231580

Same here. De tijd dat ze gegarandeerd goed en compleet uitleverden is allang voorbij. Ik was een groot besteller maar een bloemlezing van wat ik allemaal heb meegemaakt de voorbije maanden:

- bestellen in de middag maar in ieder geval voor 22.00 uur en van de laatste 20 bestellingen aantoonbaar 19 niet de volgende dag in huis en nee dat lag niet aan Postnl;
- bestellingen ontvangen die producten bevatten die beschadigd zijn voor of tijdens transport (lekkere smeerboel geeft dat dan);

Dan volgt als je hier 'klaagt' vaak een damagecontrol middels een PB van 'Ralf' of andere medewerkers waarin van alles wordt toegezegd. En soms wordt dit dan ook inderdaad uitgevoerd maar ook vaak niet.

Natuurlijk worden overal waar mensen werken fouten gemaakt en natuurlijk wordt het vaak ook wel opgelost doch dit moet 100% opgelost worden en niet 'vaak'. Daarnaast is de foutrate enorm opgelopen kortom intern gaat wat mis (vermoedelijk door de groei). Bij rechtstreekse contacten met Heerenveen is het overigens niet veel beter. Ik sta nu nog op terugbetalingen en eerdere toegezegde kortingen te wachten.

De 'mooiste' heb ik net voor het weekend meegemaakt; Ik kreeg een kortingscode toegezonden voor de eerst volgende bestelling omdat de laatst geleverde bestelling weer dagen vertraging had opgelopen door schuld van Bodyenfit. Op zich een leuke geste als je dan 5% korting krijgt en ach kom laat ik het maar weer eens proberen bij die gasten misschien hebben ze de zaken inmiddels beter op orde. Kortom ik direct bestellen.

Vervolgens duurt de levering weer enkele dagen maar vervelender is het als je dan ziet dat de dag na je bestelling iedereen 10% korting krijgt........... Natuurlijk wist B&F echt wel toen ze mij de dag ervoor 5% korting verleenden dat ze de dag daarna een 10% kortingsactie gingen houden.

Dbb-ers,

Zoals afgesproken zou ik even terugkomen op jullie vraag betreffende de levering van de bestelde pakketten.

Zoals jullie weten hebben wij de afgelopen twee dagen de 10% zomerkortingsactie gehad. Dit was dan ook een overdonderend succes! Echter heeft dit voor ons ook een keerzijde gehad en door deze overweldigende drukte zijn helaas niet alle bestellingen op tijd bij het PostNL sorteercentrum aangekomen. Het kan dus voorkomen dat de bestelling niet vandaag, maar donderdag geleverd zal worden. Ik raad je aan om je Track & Trace goed in de gaten te houden. De juiste datum en aflevertijd staan hierbij vermeld. Excuses voor het ongemak!

Mochten jullie hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag van jullie. Stuur me even een PM. Zoals jullie weten staan wij altijd voor je klaar om verder te helpen.

Tim

Bestellingen van gisteren en maandag avond zojuist geleverd. Had een mail gekregen over de drukte door de zomerkorting dus al rekening gehouden met een dag vertraging van het eerste pakket. Alles weer tiptop in orde, dank :D

Ik gebruik op traininsdagen na het sporten magnificent en op rustdagen pak ik mijn creapure tasty tabs. Kan ik dit altijd blijven doen? Aangezien veel zeggen dat je na 6 weken een pauze moet nem met creatine?

Denk niet dat het product je prestaties gaat verbeteren. Wel een toffe slogan, maar onrealistisch.

Haha! Slogans zijn toch zelden realistisch, of geloof jij alles wat de adverteerders je melden?

Maar vooruit:

"Met blessures toch presteren? F.I.T. smeren!"

Haha! Slogans zijn toch zelden realistisch, of geloof jij alles wat de adverteerders je melden?

Maar vooruit:

"Met blessures toch presteren? F.I.T. smeren!"
Denk dat je maar 1 keer mag proberen. Anders zou het makkelijk zijn eh.

Slogans die realistischer lijken slagen beter aan. ;) In een goede slogan gaat het er net om dat het resultaat voelbaar is.

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Is de smart protein ook goedkoper geworden met deze actie de (2000gr)?

heb hier nog geen antwoord op gekregen... mss over het hoofd gezien. :)

Bestellingen van gisteren en maandag avond zojuist geleverd. Had een mail gekregen over de drukte door de zomerkorting dus al rekening gehouden met een dag vertraging van het eerste pakket. Alles weer tiptop in orde, dank :D

Fijn om te horen dat je bestelling in goede orde is ontvangen! Bedankt voor het compliment! :D

Waar haal jij nu je spullen?

Ik begrijp dat ik echt niet de enige klant ben maar als je op je site adveert met "Voor 22.00 uur besteld morgen in huis" dien je dit waar te maken ook als je onverwacht veel bestellingen binnen krijgt.
Baal enorm omdat ik bewust bij B&F besteld heb omdat ik hem dan vandaag voor mijn vakantie nog zou hebben... Niet dus!

Daarnaast ook al eerder gehad dat in 1 bestelling zowel een pot Whey als Magnificent stuk waren en al het poeder in de doos lag(door elkaar gemixt). Oftewel niet meer te gebruiken, toch bijna 60 euro aan handel. Ik gebeld, wordt er doodleuk gezegd "Dat is dan bij PostNL gebeurd, daar kunnen wij niks aan doen".

Als ze met iedereen rekening moeten houden die kortingen heeft dan zou men nooit 10% korting kunnen geven...

Trouwens wees blij dat ze het doen, jouw post lijkt me gewoon een reactie van de concurrentie in mijn ogen en wie weet trap ik de bal er niet ver naast. Want jij 'besteld' er wel veel precies en elke keer iets mis. Kan je je klantennummer eens geven ? ;) ;) ;)

Dan kunnen we direct nazien welke van deze feiten je 'bewezen' hebt. Pot een paar maanden laten staan en dan een fototje nemen ;).

Idonno maar ik gis maar wat. En stel dat dit waar is dan is het niet het bedrijf dat de schuld heeft maar vaak werknemers, pakjesbezorger. Dan is het mooi dat ze de 'fouten' herstellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven