Beste b&f
ik zou nog een kortings code ontvangen.. helaas nog steeds niet gehad.
Check je PM

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste b&f
ik zou nog een kortings code ontvangen.. helaas nog steeds niet gehad.

verzenden julie vandaag wel weer gewoon? bestelling C2269360 en C2269373... hoop het wel!!
Mass bars zijn lekkerWat is jullie lekkerste eiwitreep? Perfection bars en FortifX ken ik al wil nu eens andere..
Iets wat mij opvalt de laatste paar dagen is dat mijn shake met ultra fine oats en whey na 1 uur al niet meer te drinken/zuur is..?
Hoe komt dit, zou het aan de oats kunnen liggen? Heb het nog nooit eerder gehad eigenlijk, tenzij ik echt een halve dag laat liggen oid.
Wat is jullie lekkerste eiwitreep? Perfection bars en FortifX ken ik al wil nu eens andere..

True Mass actie
Wat zijn de waarden K/E/V in deze pot, staat niet op de website.

ok en die andere pot?Dit kan inderdaad voorkomen. Mijn advies is om direct na het klaarmaken de shake op te drinken. De meest eenvoudige manier om rare geurtjes en smaakjes te voorkomen![]()
Bart
---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------
Smaken verschillen. Persoonlijk vind ik de Mass Bar erg lekker![]()
Neem eens een kijkje op onze website (www.bodyenfitshop.nl) voor álle eiwitrepen! We hebben ze in vrijwel alle soorten, smaken en formaten! Let wel op de verschillende voedingswaarden, zodat de eiwitreep goed aansluit op je eetpatroon
Bart
---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------
Beste Uncle Outlaw,
Per servering (165 gram) bestaat de True mass uit de volgende waarden;
81,3 gram koolhydraten
45 gram eiwitten
18,5 gram eiwitten
Bart

IddWelke andere pot bedoel je precies? De Syntha-6?
Bart

Goeie maaltijdvervanger!Uncle Outlaw,
De waarden per scoop (47 gram) van de Syntha-6 zijn als volgt;
Koolhydraten 10 gram
Eiwitten 22 gram
Vet 6 gram
Topproduct!
Bart
Goh... vind het inhoudelijk dan aan deze prijs niet interessant. Blijf ik wel bij de perfection met havermout zitten.Uncle Outlaw,
De waarden per scoop (47 gram) van de Syntha-6 zijn als volgt;
Koolhydraten 10 gram
Eiwitten 22 gram
Vet 6 gram
Topproduct!
Bart
Goh... vind het inhoudelijk dan aan deze prijs niet interessant. Blijf ik wel bij de perfection met havermout zitten.

Vandaag bestellen wordt er dan morgen geleverd in België?
Geen feestdag in Nederland denk ik vandaag ..?
Krijg maar geen kortingscode toegestuurd na een review.
Al enkele dagen maar krijg geen mail ..![]()

Dat is ook een prima keuze!
Bart
---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------
Check je PM
Bart