XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het niet een idee zijn dat jullie powerlift schoenen van adidas verkopen? De serie adipower, power perfect en powerlift. Deze zijn erg slecht te krijgen in terwijl ik toch aardig wat vraag naar is heb ik het idee.

Zou het niet een idee zijn dat jullie powerlift schoenen van adidas verkopen? De serie adipower, power perfect en powerlift. Deze zijn erg slecht te krijgen in terwijl ik toch aardig wat vraag naar is heb ik het idee.

Ziet er leuk uit en denk dat hier zeker animo naar naar is! Ik ga het voorleggen bij de Inkoop-afdeling :thumbs:

Uitstekend idee, moet zelfs niet uitsluitend van Adidas zijn :)
Ik gebruik deze schoenen zelf ook en zijn zeker een aanwinst. echter richten wij ons voornamelijk op supplementen, sportvoeding, superfoods etc. Aangezien deze schoenen, uit eigen ervaring, lastig te passen zijn (voor de goede maat) zullen we kijken naar de mogelijheden. Fijne avond!

Ralf

Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die creatine hierboven nemen i.p.v. dezelfde hoeveelheid maar dan puur monohydraat?

Elke week weer nieuwe producten bij Body&Fit! Neem eens een kijkje! [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] - MCT olie wordt gewonnen uit kokosolie - Perfect door je shake! - Neobee kwaliteitskeurmerk - Ideaal in aanvulling op je dieet [Afbeelding niet meer beschikbaar] - De 7 meest krachtige Creatines - Extreem snel resultaat - Geen oplaadfase - Pijlsnelle creatine opname Tim

Nog nooit van MCT olie gehoord, wat zijn de voordelen daarvan?

en wat is het verschil tussen die nieuwe creatine en bijv jullie CreaPure Creatine?

Nog nooit van MCT olie gehoord, wat zijn de voordelen daarvan?

en wat is het verschil tussen die nieuwe creatine en bijv jullie CreaPure Creatine?
MCT Olie is een vet wat onder andere in kokosolie zit. Het is een midde-snelle opneembaar vetzuur, vandaar de naam Medium Chain Triglycerides. Doordat MCT olie het lichaam langdurig van energie kan voorzien en ze staan bekend dat het minimaal tot geen vetopslag kan veroorzaken. Vandaar wij als sportshop het aanbieden ter aanvulling van je vetzuren :)

De Ultimate Creatine is een krachtige blend van meerdere soorten creatine. Doordat wij merken dat niet alle klanten Creapure even fijn vinden, hebben we besloten deze er bij te doen. Het heeft een heerlijke smaak en krachtige werking door de combinatie van meerdere soorten creatine :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

ER ZIJN WEER NIEUWE WEEKDEALS! :cool:

Cellmass 2.0

Nu voor slechts 28,50!

Insane!

Nu voor slechts 16,50!

Ripped!

Nu voor slechts 11,50!

Syntha-6 2,27KG Vanilla actie

Nu voor slechts 32,50!

True Mass actie

Nu voor slechts 29,90!

Ultra Fine Oats

Nu voor slechts 2,25!

WEES ER SNEL BIJ! :)

Bart

Vorige week waren de fine oats 1,99, nu met een weekdeal zijn ze 2,25. Een beetje vreemd of mis ik iets?

3x True Mass onderweg [emoji39]
Goede actie

Vorige week waren de fine oats 1,99, nu met een weekdeal zijn ze 2,25. Een beetje vreemd of mis ik iets?

Dit moet een fout van onze kant zijn geweest. Ik neem aan dat ik mijn excuses hier niet voor hoef aan te bieden :D Een gelukje voor jou! :)

Bart

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

3x True Mass onderweg [emoji39] Goede actie

Goed bezig! True Mass is een topproduct!:)
Je kunt je bestelling morgen in huis verwachten :cool:

Bart

Ah zo, ik zie dat ze normaal ook altijd duurder waren inderdaad. Een gelukje voor mij dan inderdaad :D

Ah zo, ik zie dat ze normaal ook altijd duurder waren inderdaad. Een gelukje voor mij dan inderdaad :D
Doorgaans kost een 1kg Oats meer. Wanneer je bijv. 5kg inééns krijgt, krijg je "hoe meer je koopt, hoe meer korting" je krijgt op het product. Dan is het standaard rond de 2 euro per kilo. Nu hebben we per losse kilo een extra scherpe prijs :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Goed bezig! True Mass is een topproduct!:)
Je kunt je bestelling morgen in huis verwachten :cool:

Bart

Wanneer komen de vitamine b5 weer op voorraad ?

Wanneer komen de vitamine b5 weer op voorraad ?
De Vitamine B5 komt eind deze week, begin volgende week weer ruimschoots voorradig. Je kan je altijd aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het product voorradig is. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwe voorraad! :)

Ralf

Nvm antwoord staat hierboven al :D

We bieden dit product nog steeds aan tot dat wij nadere instructies krijgen. De leverancier is druk in overleg met Dedicated. Zodra wij hier opheldering over krijgen, zullen we kijken wat dit betekend voor de verkoop. Tot die tijd, is Unstoppable gewoon verkrijgbaar.

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

ER ZIJN WEER NIEUWE WEEKDEALS! :cool:

Cellmass 2.0

Nu voor slechts 28,50!

Insane!

Nu voor slechts 16,50!

Ripped!

Nu voor slechts 11,50!

Syntha-6 2,27KG Vanilla actie