XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je weer onrust aan het stoken?

Vrij normale vraag, hier een stukje toelichting:

Het is volkomen normaal dat een olie niet voor 100% uit EPA en DHA bestaat. Dat kan namelijk niet. Het hoogst haalbare is zo’n 80%. En dat kan alleen door de olie chemisch te bewerken.

Even een uitleg: Olie bestaat uit een glycerol molecuul met daaraan 3 vetzuren. Die vetzuren kunnen EPA en DHA zijn, maar ook allerlei andere vetzuren. Er bestaan ook vrije vetzuursupplementen. Daarin is de olie niet gebonden aan glycerol. De concentratie EPA en DHA kan hierdoor nog hoger worden (theoretisch 100%). Deze supplementen zijn instabiel en je lichaam kan er minder goed mee overweg. In sommige landen zijn ze verboden. Dan zijn er nog ethylesters van vetzuren. Die zijn ook niet natuurlijk en niet aan te bevelen.

In de race om steeds hogere percentages visolie zijn er heel veel bedrijven die de vetzuren chemisch losknippen van het glycerolmolecuul en later alleen het EPA en DHA ‘terugplakken’. Ook hier kunnen fouten ontstaan. DHA zit van nature op de middelste positie van het glycerol. Vanaf die positie kan onze vertering het DHA vetzuur ook het beste opnemen. Helaas lukt het niet altijd even goed om de vetzuren correct terug te plakken. Dat betekent dat ook dit supplement niet natuurlijk is en niet zonder problemen wordt verteerd.

Okay, dan doe ik het zo gewoon verder.
Bedankt voor de snelle reacties trouwens. Zo weet ik meteen of ik goed bezig ben.
Haha, jaa ik dacht al 2de capsule. ??? Dacht meteen al: 'Eerste keer dat ik het neem, en ik neem meteen al een overdose!' :D:D

Beatzz

Geen dank! :D Keep up the good work!

Bart

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Maar het is beide 1 gr visolie per capsule. In de een zit meer DHA/EPA dan in de ander, dan moet dit toch bereikt zijn door middel van chemische bewerking? 1 gr visolie=1 gr visolie

Check je PM :cool:

Bart

B&F, donderdagmorgend doe ik een bestelling en betaal met Mister Cash/Bancontact. (is dus normaal onmiddellijk betaald). Ik kreeg geen track&trace mail.
s'Avonds vertel ik dat hier op het forum, jullie zeggen dat het is verwerkt en vrijdag bij me toekomt.
Vrijdag niets ontvangen, jullie zeggen me dat het niet betaald is en dat ik mail naar klantendienst moet sturen met bewijs van betaling.
Ik heb dat gedaan, en nu zeggen jullie dat het 48u duurt voor dat het bedrag is overgeschreven op jullie rekening !!
Hoe kan een pakketje dan binnen 24u geleverd worden als het geld 48u onderweg is !!! :suicide:
Voor alle duidelijkheid, ik heb betaald met Mister Cash/Bancontact en niet met een gewone overschrijving.

C2245188

:(

is hier al nieuws over? het pakketje staat daar al een week te wachten en mijn geld is blijkbaar foetsie.

Net mn pakketje in huis, maar Muscle protect mist hier in.
Kunnen jullie mij verder helpen?
C2261477

B&F:Hebbie nog leuke samples over? Ordernr: C2265459

Net mn pakketje in huis, maar Muscle protect mist hier in.
Kunnen jullie mij verder helpen?
C2261477

Ik heb je een PM gestuurd :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

B&F:Hebbie nog leuke samples over? Ordernr: C2265459

Beste JDonkers,

Ik ga m'n best doen maar kan je niks beloven :D We verwerken onze orders namelijk real time.

Bart

Ik heb je een PM gestuurd :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Beste JDonkers,

Ik ga m'n best doen maar kan je niks beloven :D We verwerken onze orders namelijk real time.

Bart

I know daarom poste ik het ook zo snel mogelijk haha. Snelle service van jullie ook!

Heb net de C4 besteld, en ook eens beide smaken van de PB2 besteld (met kortingscode), ben benieuwd :)

Hallo B&F

Een vraagje:
Wanneer is de cookies smaak weer ter bestellen van de total protein 4,5 kg?
Want die zie ik alleen maar bij de 2kg staan.

Groetjes,

Daniel

Heb net de C4 besteld, en ook eens beide smaken van de PB2 besteld (met kortingscode), ben benieuwd :)

Beste Flippo,

Veel plezier met je bestelling :) Ik garandeer je, het gaat niet tegenvallen! :D

Bart

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Hallo B&F

Een vraagje:
Wanneer is de cookies smaak weer ter bestellen van de total protein 4,5 kg?
Want die zie ik alleen maar bij de 2kg staan.

Groetjes,

Daniel

Daniel,

Momenteel is de Total Protein 4540 gram Cookies helaas niet leverbaar. Ik verwacht deze binnen 14 dagen weer binnen te krijgen :) Houd onze website (www.bodyenfitshop.nl) in de gaten :cool:

Bart

Alles weer mooi en optijd binnen gekregen :D Top service!

Offtopic: Is Ralf weer op vakantie haha?

Hoi B&F,

Hebben jullie zelf ook Ei-eiwit poeder (egg albumen)?
Heb enkel maar de "MHP Paleo Protein", "Dymatize Elite Egg Protein" en "ON 100% instant egg protein" gevonden.

Hoi B&F,

Hebben jullie zelf ook Ei-eiwit poeder (egg albumen)?
Heb enkel maar de "MHP Paleo Protein", "Dymatize Elite Egg Protein" en "ON 100% instant egg protein" gevonden.

Hoi Spippo,

Van ons eigen Body&Fit-merk hebben we geen Ei-eiwit poeder. De drie die je noemt zijn uitstekende producten van vooraanstaande merken :) Ik zal het idee van een eigen merk Ei-eiwit voorleggen aan mijn collega's. Wellicht iets voor in de (nabije) toekomst! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

DE WEEKDEALS! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

24hr Fatburn
Nu voor slechts 15,50!

Anabolic ZMA
Nu voor slechts 7,50!

Crazy!

Nu voor slechts 11,75!

Fusion Pro
Nu voor slechts 34,50!

Kokosolie extra virgin
Nu voor slechts 5,50!

Premium Superfood Blend
Nu voor slechts 8,50!

Pure Quinoa
Nu voor slechts 4,75!

Pure Rice Powder
Nu voor slechts 1,99!

Wees er snel bij! :cool:

Bart

Als ik een bestelling doe, en ik verstuur het naar het postkantoor.Vervolgens druk ik op betalen aan de postbode, kan ik dan gewoon op het postkantoor betalen?

Beste b&f

ik zou nog een kortings code ontvangen.. helaas nog steeds niet gehad.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven