AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik een antwoord kunnen krijgen op mijn eerder gestelde vraag ovwr de omega 3 van now foods?

Wie heeft nu zo'n tube fit gewonnen xD? Niemand ?

Beste Uncle Outlaw,

De winnaars hebben per PM bericht gekregen :)

Bart

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Zou ik een antwoord kunnen krijgen op mijn eerder gestelde vraag ovwr de omega 3 van now foods?

Beste Jordi93,

Excuses, hier heb ik overheen gelezen :D
Beide producten zijn op dezelfde wijze geproduceerd, hier zit geen verschil in. Het verschil zit hem puur in de dosering. ;)

Bart

Gister uit het werk langs B&F Hveen gereden, kom ik paar minuten over 6 binnen, kon ik niks meer meekrijgen want alles was al afgesloten, erg jammer. Vandaag nog maar een poging wagen dus.

Gister uit het werk langs B&F Hveen gereden, kom ik paar minuten over 6 binnen, kon ik niks meer meekrijgen want alles was al afgesloten, erg jammer. Vandaag nog maar een poging wagen dus.

Beste MarceldeV,

Dit is inderdaad erg spijtig. Om 18;00 uur sluiten wij ons betalingssysteem, vandaar dat er dan niet meer betaald kan worden ;) Ik zie je graag vandaag verschijnen! :)

Bart

Blijkbaar was ik de vorige keren toevallig net op tijd, heb er nooit bij stilgestaan namelijk. Tot straks.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Top service Bart (y)

25% korting op PB2 Producten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voer de kortingscode 25PB2 in als je de winkelwagen opent :)

Tim

Wat is nu de beste fatburner op dit moment?

Wat is nu de beste fatburner op dit moment?

Dit is afhankelijk hoe je reageert op Fatburners. Wij kunnen wat dat betreft alleen afgaan op doseringen en ervaringen van klanten: Afslank Toppers

Qua Fatburner zou ik op dit moment gaan kijken naar:

Perfect Burn
24hr Fatburn (iets milder, wel een dag en nachtpil)
Lipo 6x (Unlimited/Black)
Black Burn

Tim

Laatst bewerkt:
Hey B&Fshop, ik kijk nog steeds uit naar de Mr.Hyde supplement. Maar nog steeds is die niet op voorraad. Hebben jullie een idee wanneer die zou binnenkomen, alsook de prijs hiervan?

Thx

Hey B&Fshop, ik kijk nog steeds uit naar de Mr.Hyde supplement. Maar nog steeds is die niet op voorraad. Hebben jullie een idee wanneer die zou binnenkomen, alsook de prijs hiervan?

Thx

De MrHyde staat weer in bestelling maar is lastig leverbaar. De verwachting is dat wij hem over 5 á 6 weken weer binnen zullen krijgen.

Tim

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Blijkbaar was ik de vorige keren toevallig net op tijd, heb er nooit bij stilgestaan namelijk. Tot straks.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Top service Bart (y)

Graag gedaan MarceldeV! :)

Bart

Beste B&F,
Ik ben nu begonnen met 'VasoGrow' en 'Epic' te nemen.
Maar de VasoGrow moet je 2x per dag in nemen, 1x voor het ontbijt en 1x voor de training.
Maar als ik ze voor het ontbijt neem, wanneer kan ik dan mijn ontbijt nemen? Want er staat: 'nemen op nuchtere maag.'
En als ik nu bv. in de namiddag wil trainen, en ik heb om 12u30 lunch gehad, wanneer zou ik ze dan moeten nemen? Hoelaat NA het eten?

Mvg, Beatzz

Beste B&F,
Ik ben nu begonnen met 'VasoGrow' en 'Epic' te nemen.
Maar de VasoGrow moet je 2x per dag in nemen, 1x voor het ontbijt en 1x voor de training.
Maar als ik ze voor het ontbijt neem, wanneer kan ik dan mijn ontbijt nemen? Want er staat: 'nemen op nuchtere maag.'
En als ik nu bv. in de namiddag wil trainen, en ik heb om 12u30 lunch gehad, wanneer zou ik ze dan moeten nemen? Hoelaat NA het eten?

Mvg, Beatzz

Beste Beatzz,

Zelf gebruik ik deze top producten ook :D Ik neem een half uurtje voordat ik ga ontbijten de VasoGrow. Op deze manier kan je lichaam de VasoGrow verwerken/opnemen, vóórdat het begint aan de verwerking van het ontbijt.
Na de lunch wacht ik minstens een uur met het nemen van de tweede capsule VasoGrow, het liefst nog langer. Tussen 12u30 en namiddag zit (er vanuit gaande dat je rond 16;00-16;30 traint) ongeveer 3,5 uur. Je kunt dus prima je tweede capsule een half uur vóór je training nemen :)
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Bart

kreeg een rare fout melding heb jullie bericht op Facebook!

Beste Beatzz,

Zelf gebruik ik deze top producten ook :D Ik neem een half uurtje voordat ik ga ontbijten de VasoGrow. Op deze manier kan je lichaam de VasoGrow verwerken/opnemen, vóórdat het begint aan de verwerking van het ontbijt.
Na de lunch wacht ik minstens een uur met het nemen van de tweede capsule VasoGrow, het liefst nog langer. Tussen 12u30 en namiddag zit (er vanuit gaande dat je rond 16;00-16;30 traint) ongeveer 3,5 uur. Je kunt dus prima je tweede capsule een half uur vóór je training nemen :)
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Bart
Oké, ik heb een 45minuutjes gewacht. :D
Wat bedoel je eigenlijk met 2de capusele?
Je moet er toch 10nemen? ??? 's morgens 5 voor het ontbijt, en dan 5 voor de training? Of heb ik dat nou verkeerd gelezen?

Mvg.

Net m'n maandelijks bestelling weer gedaan: C2263999

Ook jullie aanbieding met de pindakaaspoeders, heb ze beide besteld om te proberen. Ben benieuwd :)

Oké, ik heb een 45minuutjes gewacht. :D
Wat bedoel je eigenlijk met 2de capusele?
Je moet er toch 10nemen? ??? 's morgens 5 voor het ontbijt, en dan 5 voor de training? Of heb ik dat nou verkeerd gelezen?

Mvg.

Beste Beatzz,

45 minuten is prima! :) Het had inderdaad de 2de hoeveelheid capsules moeten zijn ipv 2de capsule. Scherp opgemerkt, excuus! :D

Bart

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Net m'n maandelijks bestelling weer gedaan: C2263999

Ook jullie aanbieding met de pindakaaspoeders, heb ze beide besteld om te proberen. Ben benieuwd :)

Bedankt voor je bestelling, je hebt het pakketje morgen in huis :cool:
Verstandig om de Pindakaas poeder eens uit te proberen, vooral nu je een kortingscode kan gebruiken! :)
Geniet ervan!

Bart

Beste Beatzz,

45 minuten is prima! :) Het had inderdaad de 2de hoeveelheid capsules moeten zijn ipv 2de capsule. Scherp opgemerkt, excuus! :D

Bart

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Bedankt voor je bestelling, je hebt het pakketje morgen in huis :cool:
Verstandig om de Pindakaas poeder eens uit te proberen, vooral nu je een kortingscode kan gebruiken! :)
Geniet ervan!

Bart
Okay, dan doe ik het zo gewoon verder.
Bedankt voor de snelle reacties trouwens. Zo weet ik meteen of ik goed bezig ben.
Haha, jaa ik dacht al 2de capsule. ??? Dacht meteen al: 'Eerste keer dat ik het neem, en ik neem meteen al een overdose!' :D:D

Beatzz

Beste Jordi93,

Excuses, hier heb ik overheen gelezen :D
Beide producten zijn op dezelfde wijze geproduceerd, hier zit geen verschil in. Het verschil zit hem puur in de dosering. ;)

Bart

Maar het is beide 1 gr visolie per capsule. In de een zit meer DHA/EPA dan in de ander, dan moet dit toch bereikt zijn door middel van chemische bewerking? 1 gr visolie=1 gr visolie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven