Hiresh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
Ik denk ook grotendeels dex dus vandaar dat ik waxy erbij had gedaanGokje; 80/15/5 (dextrose, maltodextrine, palatinose).

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk ook grotendeels dex dus vandaar dat ik waxy erbij had gedaanGokje; 80/15/5 (dextrose, maltodextrine, palatinose).

Zou ik een antwoord kunnen krijgen op mijn eerder gestelde vraag ovwr de omega 3 van now foods?

Gister uit het werk langs B&F Hveen gereden, kom ik paar minuten over 6 binnen, kon ik niks meer meekrijgen want alles was al afgesloten, erg jammer. Vandaag nog maar een poging wagen dus.
Ik zie je graag vandaag verschijnen! 

Hey B&Fshop, ik kijk nog steeds uit naar de Mr.Hyde supplement. Maar nog steeds is die niet op voorraad. Hebben jullie een idee wanneer die zou binnenkomen, alsook de prijs hiervan?
Thx
Blijkbaar was ik de vorige keren toevallig net op tijd, heb er nooit bij stilgestaan namelijk. Tot straks.
---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------
Top service Bart (y)

Beste B&F,
Ik ben nu begonnen met 'VasoGrow' en 'Epic' te nemen.
Maar de VasoGrow moet je 2x per dag in nemen, 1x voor het ontbijt en 1x voor de training.
Maar als ik ze voor het ontbijt neem, wanneer kan ik dan mijn ontbijt nemen? Want er staat: 'nemen op nuchtere maag.'
En als ik nu bv. in de namiddag wil trainen, en ik heb om 12u30 lunch gehad, wanneer zou ik ze dan moeten nemen? Hoelaat NA het eten?
Mvg, Beatzz
Ik neem een half uurtje voordat ik ga ontbijten de VasoGrow. Op deze manier kan je lichaam de VasoGrow verwerken/opnemen, vóórdat het begint aan de verwerking van het ontbijt. 
Oké, ik heb een 45minuutjes gewacht.Beste Beatzz,
Zelf gebruik ik deze top producten ookIk neem een half uurtje voordat ik ga ontbijten de VasoGrow. Op deze manier kan je lichaam de VasoGrow verwerken/opnemen, vóórdat het begint aan de verwerking van het ontbijt.
Na de lunch wacht ik minstens een uur met het nemen van de tweede capsule VasoGrow, het liefst nog langer. Tussen 12u30 en namiddag zit (er vanuit gaande dat je rond 16;00-16;30 traint) ongeveer 3,5 uur. Je kunt dus prima je tweede capsule een half uur vóór je training nemen
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!
Bart

's morgens 5 voor het ontbijt, en dan 5 voor de training? Of heb ik dat nou verkeerd gelezen?Oké, ik heb een 45minuutjes gewacht.
Wat bedoel je eigenlijk met 2de capusele?
Je moet er toch 10nemen?'s morgens 5 voor het ontbijt, en dan 5 voor de training? Of heb ik dat nou verkeerd gelezen?
Mvg.
Het had inderdaad de 2de hoeveelheid capsules moeten zijn ipv 2de capsule. Scherp opgemerkt, excuus! 
Net m'n maandelijks bestelling weer gedaan: C2263999
Ook jullie aanbieding met de pindakaaspoeders, heb ze beide besteld om te proberen. Ben benieuwd![]()

Okay, dan doe ik het zo gewoon verder.Beste Beatzz,
45 minuten is prima!Het had inderdaad de 2de hoeveelheid capsules moeten zijn ipv 2de capsule. Scherp opgemerkt, excuus!
Bart
---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------
Bedankt voor je bestelling, je hebt het pakketje morgen in huis
Verstandig om de Pindakaas poeder eens uit te proberen, vooral nu je een kortingscode kan gebruiken!
Geniet ervan!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bart
Dacht meteen al: 'Eerste keer dat ik het neem, en ik neem meteen al een overdose!' 

Beste Jordi93,
Excuses, hier heb ik overheen gelezen
Beide producten zijn op dezelfde wijze geproduceerd, hier zit geen verschil in. Het verschil zit hem puur in de dosering.
Bart
Maar het is beide 1 gr visolie per capsule. In de een zit meer DHA/EPA dan in de ander, dan moet dit toch bereikt zijn door middel van chemische bewerking? 1 gr visolie=1 gr visolie