Predatorz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben Unstoppable nog in voorraad staan, je mag ze altijd vrij zijn ze af te nemenStuur maar paar potten mijn richting op, mocht het uit de verkoop gaan![]()

hoe kan het dat er toch weer illegale stoffen in voorkomen zonder dat dit op de label komt te staan?
In ieder geval geen cookies&milk, die heb ik nu bahRalf, ik wil die Whey HD proberen. Welke smaak raad je me aan?
En komt de Animal Gymbag weer terug?
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/tassen/universal-sportswear/animal-duffelbag/
Er zijn tal van reden voor waarom zoiets kan gebeuren. Dat is altijd gissen waarom dit niet gedeclareerd is. Daarop kan ik je helaas niet van een antwoord voorzienhoe kan het dat er toch weer illegale stoffen in voorkomen zonder dat dit op de label komt te staan?

De Whey-HD Vanilla Caramel vind ik zelf erg lekkerRalf, ik wil die Whey HD proberen. Welke smaak raad je me aan?
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/tassen/universal-sportswear/animal-duffelbag/
Wat betreft d Gymbag, deze zal ik voor je navragen zodra mijn collega van de inkoop er is
Dan laat ik het je direct weten!De Whey-HD Vanilla Caramel vind ik zelf erg lekkerWat betreft d Gymbag, deze zal ik voor je navragen zodra mijn collega van de inkoop er is
Dan laat ik het je direct weten! Whey-HD BPI kenmerken: - 5.5 gram BCAA per serving - 25 gram eiwit per scoop! - Enzymen verbeteren eiwitopname - Mixt gemakkelijk - Slecht 1 gram suiker - Slechts 2 gram vet Ralf

Top, nou ik heb toch chocolat cookie besteld (Uw ordernummer is: C2282666), safe choice voor mij gezien ik altijd wel van chocolade hou! Wordt smullen![]()
Chocolade blijft lekker 
We hebben Unstoppable nog in voorraad staan, je mag ze altijd vrij zijn ze af te nemen![]()
hebben/krijgen jullie nog andere smaken unstoppable dan orange? (aangezien dat ding met de NVWA)
Ik zal het voorstellen aan mijn collega's van de Inkoopafdeling 

Kijk eens, voedingswaarden van de Syntha 6-Actie:hoi hoi ,
Die synta 6 bsn van de weekactie hoeveel procent eiwit , en carbs bevat die , zijn het simpele carbs?
mvg
hoi hoi ,
Die synta 6 bsn van de weekactie hoeveel procent eiwit , en carbs bevat die , zijn het simpele carbs?
mvg
Bedankt voor je bestellingNa een periode niets besteld te hebben ;-)
toch maar weer overstag gegaan.
C2285760
Nu maar eens kijken of de whey perfection in de smaak banaan me bevalt.
Whey Perfection is altijd een goede keus. Die gaat je zeker bevallen
Je bestelling is gisteren verstuurd en vandaag onderweg naar de Primera. Daar kan je het vandaag afhalen.Dat ga ik zo even navragen bij mijn collega inkoop voor jeJongens, weten jullie wanneer de overige smaken van muscle milk weer beschikbaar komen?
IK zet het hier neer zodra ik het weet!Ralf, ik wil die Whey HD proberen. Welke smaak raad je me aan?

Snap ik, hij is vet he!
---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------
Bart