Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stuur maar paar potten mijn richting op, mocht het uit de verkoop gaan :D

hoe kan het dat er toch weer illegale stoffen in voorkomen zonder dat dit op de label komt te staan?

hoe kan het dat er toch weer illegale stoffen in voorkomen zonder dat dit op de label komt te staan?

Het maken en niet op de label zetten? Logisch toch. Was te verwachte als je ziet hoe de recenties er over zijn. Jammer dat de miere neukers het weer moete verpesten.

Fix gewoon pure dmaa en mix je eigen pwo. Ik kn de komende 2,5-3j vooruit met me voorraadje dmaa die ik heb liggen.

Er zijn tal van reden voor waarom zoiets kan gebeuren. Dat is altijd gissen waarom dit niet gedeclareerd is. Daarop kan ik je helaas niet van een antwoord voorzien:rolleyes:
Ralf, ik wil die Whey HD proberen. Welke smaak raad je me aan?

En komt de Animal Gymbag weer terug?
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/tassen/universal-sportswear/animal-duffelbag/
De Whey-HD Vanilla Caramel vind ik zelf erg lekker :) Wat betreft d Gymbag, deze zal ik voor je navragen zodra mijn collega van de inkoop er is :) Dan laat ik het je direct weten!

Whey-HD BPI kenmerken:
- 5.5 gram BCAA per serving
- 25 gram eiwit per scoop!
- Enzymen verbeteren eiwitopname
- Mixt gemakkelijk
- Slecht 1 gram suiker
- Slechts 2 gram vet

Ralf

De Whey-HD Vanilla Caramel vind ik zelf erg lekker :) Wat betreft d Gymbag, deze zal ik voor je navragen zodra mijn collega van de inkoop er is :) Dan laat ik het je direct weten! Whey-HD BPI kenmerken: - 5.5 gram BCAA per serving - 25 gram eiwit per scoop! - Enzymen verbeteren eiwitopname - Mixt gemakkelijk - Slecht 1 gram suiker - Slechts 2 gram vet Ralf

Top, nou ik heb toch chocolat cookie besteld (Uw ordernummer is: C2282666), safe choice voor mij gezien ik altijd wel van chocolade hou!

Wordt smullen :D

Top, nou ik heb toch chocolat cookie besteld (Uw ordernummer is: C2282666), safe choice voor mij gezien ik altijd wel van chocolade hou! Wordt smullen :D

Goede keuze! Persoonlijk bestel ik ál mijn supplementen in chocolade-smaak (indien mogelijk natuurlijk) :D Chocolade blijft lekker :p

Bart

hebben/krijgen jullie nog andere smaken unstoppable dan orange? (aangezien dat ding met de NVWA)

Momenteel hebben we alleen de Unstoppable in Orange smaak. Wellicht dat we in de toekomst meerdere smaken gaan verkopen, maar ik kan niks beloven :D Ik zal het voorstellen aan mijn collega's van de Inkoopafdeling ;)

Momenteel loopt er een mooie actie dus wees erbij! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart

vraagje

hoi hoi ,

Die synta 6 bsn van de weekactie hoeveel procent eiwit , en carbs bevat die , zijn het simpele carbs?

mvg

Na een periode niets besteld te hebben ;-)

toch maar weer overstag gegaan.
C2285760

Nu maar eens kijken of de whey perfection in de smaak banaan me bevalt.

Jongens, weten jullie wanneer de overige smaken van muscle milk weer beschikbaar komen?

Na een periode niets besteld te hebben ;-)

toch maar weer overstag gegaan.
C2285760

Nu maar eens kijken of de whey perfection in de smaak banaan me bevalt.
Bedankt voor je bestelling :) Whey Perfection is altijd een goede keus. Die gaat je zeker bevallen:cool: Je bestelling is gisteren verstuurd en vandaag onderweg naar de Primera. Daar kan je het vandaag afhalen.
Jongens, weten jullie wanneer de overige smaken van muscle milk weer beschikbaar komen?
Dat ga ik zo even navragen bij mijn collega inkoop voor je :) IK zet het hier neer zodra ik het weet!

Ralf

Snap ik, hij is vet he! :D ---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Cellmass 2.0
Nu voor slechts 28,50!

Insane!
Nu voor slechts 16,50!

Ripped!
Nu voor slechts 11,50!

Syntha-6 2,27KG Vanilla actie
Nu voor slechts 32,50!

True Mass actie
Nu voor slechts 29,90!

Ultra Fine Oats
Nu voor slechts 2,25!

WEES ER SNEL BIJ! :)
Bart

Wanneer is de pure taurine (poedervorm) weer op voorraad? Had graag een bestelling geplaatst, merci

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven