XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Mijn gebroken lijnzaad is er ver weer door, dus ga ik nog eens een bestelling plaatsen samen met wat andere shit.

Ik ben nu een 6 weken aant cutten terwijl ik stronglift volg. Kwa gewicht niet veel veranderd, maar wel kwa figuur ( 2 broeksmaten kleiner). Nu zou ik er een fatburner tegenaan willen gooien maar niets te extreem, ik heb hydroxycut vroeger eens getest maar daar liep ik zo fucked up van als iets. Jullie hebben een paar producten, maar allemaal met andere samenstellingen. Ripped / Afterburn / 24h burn etc. Wat kunnen jullie 'aanbevelen'?

ALvast bedankt

Wanneer is de pure taurine (poedervorm) weer op voorraad? Had graag een bestelling geplaatst, merci

Beste Tvains,

Deze verwacht ik eind volgende week weer op voorraad te hebben :)
Ik adviseer je om je mail achter te laten op onze website bij het desbetreffende product.
Op deze manier ben je direct op de hoogte als het product weer voorradig is :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Hoi, Mijn gebroken lijnzaad is er ver weer door, dus ga ik nog eens een bestelling plaatsen samen met wat andere shit. Ik ben nu een 6 weken aant cutten terwijl ik stronglift volg. Kwa gewicht niet veel veranderd, maar wel kwa figuur ( 2 broeksmaten kleiner). Nu zou ik er een fatburner tegenaan willen gooien maar niets te extreem, ik heb hydroxycut vroeger eens getest maar daar liep ik zo fucked up van als iets. Jullie hebben een paar producten, maar allemaal met andere samenstellingen. Ripped / Afterburn / 24h burn etc. Wat kunnen jullie 'aanbevelen'? ALvast bedankt

Beste Jordymin,

Zo te horen gaat je cut lekker :cool:
Ik jouw geval raad ik de 24hr Fatburn aan. Deze is niet, zoals jij het noemt, te extreem. Het zijn twee capsules, n voor de ochtend en n voor het slapen gaan. Op deze manier heb je een geleidelijke vetverbranding gedurende de 24 uur :)
Daarnaast gebruik ik zelf altijd aminozuren en BCAA's tijdens mijn cut. Dit om de spierafbraak tegen te gaan. Neem eens een kijkje op onze website (www.bodyenfitshop.nl) ;)

Heb je nog vragen en/of opmerkingen dan hoor ik dat graag!

Bart

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Nieuw: John West Tonijn!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De tonijn, is dit een blijvende prijs of een aanbieding?
Kan me nog herinneren dat het met Iforce Conquer ook een aanbieding zou zijn maar die prijs bleef.

Beste bodyenfit, ik heb vanmiddag een bestelling gedaan maar ben vergeten een magnesiumblok van 2.50 erbij te bestellen. Zouden jullie die alsnog voormij erbij kunnen doen? Mijn ordernummer is: C2287214

De tonijn, is dit een blijvende prijs of een aanbieding?
Kan me nog herinneren dat het met Iforce Conquer ook een aanbieding zou zijn maar die prijs bleef.
Het is een introductieprijs die we momenteel hanteren. John West biedt onze deze scherpe prijs aan zodat we het kunnen aanbieden en promoten. Zodra de afname voldoende is, dan kunnen wij deze prijs hanteren die we op dit moment doen :)
Beste bodyenfit, ik heb vanmiddag een bestelling gedaan maar ben vergeten een magnesiumblok van 2.50 erbij te bestellen. Zouden jullie die alsnog voormij erbij kunnen doen? Mijn ordernummer is: C2287214
Bedankt voor je bestelling. Deze is al verwerkt begin deze middag. Het pakket staat inmiddels klaar voor verzending. Je pakket zal morgen aangeboden worden. Ik kan er helaas niets meer bij stoppen voor je.

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

We hebben weer een aantal leuke producten in de SALE staan :)
Bekijk alle producten uit de SALE

Ralf

Zo te horen gaat je cut lekker :cool:
Ik jouw geval raad ik de 24hr Fatburn aan. Deze is niet, zoals jij het noemt, te extreem. Het zijn twee capsules, n voor de ochtend en n voor het slapen gaan. Op deze manier heb je een geleidelijke vetverbranding gedurende de 24 uur :)
Daarnaast gebruik ik zelf altijd aminozuren en BCAA's tijdens mijn cut. Dit om de spierafbraak tegen te gaan. Neem eens een kijkje op onze website (www.bodyenfitshop.nl) ;)

Heb je nog vragen en/of opmerkingen dan hoor ik dat graag!

Bart

Bart,
Thx voor de info! Ik zat met juist dezelfde vraag. Welke aminozuren en BCAA krijgen je voorkeur tijdens de cut-fase?

Thx!
Bart :cool:

Bart, Thx voor de info! Ik zat met juist dezelfde vraag. Welke aminozuren en BCAA krijgen je voorkeur tijdens de cut-fase? Thx! Bart :cool:

Persoonlijk ben ik erg fan van Purple Wraath (de smaak.. wauw :D). Met betrekking tot de BCAA's ga ik voor de BCAA Pro van Universal :)
Topkwaliteit voor een goede prijs! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Muscle protect of Scivation's Xtend

Ook dit zijn toppers inderdaad!

Muscle Protect

Xtend

:cool:

Bart

Fuackk!! Die chocolat cookie Whey van BPI is echt de bomb! :zuip:

2,2kg voor 3 tientjes. Moet er eigenlijk nog een paar inslaan :D

Wel jammer dat die blikjes tonijn stukken van 160 gram tonijn een uitlek gewicht hebben van 112 gram vis...

OrdernummerC2288665 kunnen jullie er iets leuks van maken:D

Fuackk!! Die chocolat cookie Whey van BPI is echt de bomb! :zuip:

2,2kg voor 3 tientjes. Moet er eigenlijk nog een paar inslaan :D
De Whey van BPI Sports is erggggg lekker he. Elke shake is opnieuw genieten :zuip: Zeker nu met de scherpe prijs is het absoluut de moeite waard om te gebruiken.

Whey-HD BPI kenmerken:
- 5.5 gram BCAA per serving
- 25 gram eiwit per scoop!
- Enzymen verbeteren eiwitopname
- Mixt gemakkelijk
- Slecht 1 gram suiker
- Slechts 2 gram vet

Wel jammer dat die blikjes tonijn stukken van 160 gram tonijn een uitlek gewicht hebben van 112 gram vis...
Dat snap ik. We konden via een buitenkansje de John West-producten die we nu aanbieden, tegen een betere prijs dan de supermarkt aanbieden. We vonden het zeker de moeite waard om deze aan te bieden :)
OrdernummerC2288665 kunnen jullie er iets leuks van maken:D
Bedankt voor je bestelling. Je bestelling staat klaar voor verzending en gaat vanavond opgehaald worden. Ik kan er helaas niets meer aan toevoegen. Morgen in huis!

Ralf

Bestelling van 130 euro gedaan, word steeds meer de laatste tijd :p
Zou het erg waarderen als je er wat samples bij kon steken, zie dat velen dat hier vragen. :)

Ordernummer C2288960

Dat snap ik. We konden via een buitenkansje de John West-producten die we nu aanbieden, tegen een betere prijs dan de supermarkt aanbieden. We vonden het zeker de moeite waard om deze aan te bieden :)
Ralf
Misschien is het dan wel handig om het uitlek gewicht erbij te zetten. Nu staat er bijvoorbeeld bij de tonijnstukken in water:
Een blikje bevat 160 gram premium wilde tonijn en maar liefst 43.2 gram hoogwaardig eiwit per blikje. Dat klopt dus niet.. er zit 112 gram tonijn in met 30,2 gram eiwitten.
Denk dat er anders misschien wel mensen zullen gaan klagen.

*Je pakket is verzonden* ... Helden!

Misschien is het dan wel handig om het uitlek gewicht erbij te zetten. Nu staat er bijvoorbeeld bij de tonijnstukken in water:
Een blikje bevat 160 gram premium wilde tonijn en maar liefst 43.2 gram hoogwaardig eiwit per blikje. Dat klopt dus niet.. er zit 112 gram tonijn in met 30,2 gram eiwitten.

Ja en dat klagen om onzin dingen zijn ze hier goed in op dbb! :D

Bestelling van 130 euro gedaan, word steeds meer de laatste tijd :p
Zou het erg waarderen als je er wat samples bij kon steken, zie dat velen dat hier vragen. :)

Ordernummer C2288960
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij al klaar staat voor verzending :) Je kan er morgen op rekenen. Het lukt helaas niet om achteraf nog samples erbij te stoppen, maar PM me voor je volgende bestelling even. Dan ga ik kijken of ik voor een goede klant als jou, iets kan betekenen :)
Heel goed dat je het aangeeft. Ik zal er morgen even kritisch naar kijken voor je. Zodat we dit ook juist op de site kunnen zetten. We willen niets liever dan de klant goed informeren.
*Je pakket is verzonden* ... Helden!
Yes sir! :shoot: Bedankt voor je bestelling!
Ja en dat klagen om onzin dingen zijn ze hier goed in op dbb! :D
Klagen, klagen, dat kan natuurlijk. Ik zie het als (positieve) feedback om Body & Fit alleen maar beter te maken. Dat is iets waar we dagelijks naar streven :thumbs:

Ralf

Gaan jullie boswellia extract nog terug op stock nemen?

Alvast bedankt

Gaan jullie boswellia extract nog terug op stock nemen?

Alvast bedankt
Op deze vraag heb ik nu helaas geen antwoord. Dat ga ik morgen navragen zodra mijn collega inkoop er is. Dan stuur ik je direct een privébericht als ik een antwoord heb!

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Nieuw: John West Tonijn!

We hebben weer een aantal leuke producten in de SALE staan :)
Bekijk alle producten uit de SALE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven