MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij al klaar staat voor verzending :) Je kan er morgen op rekenen. Het lukt helaas niet om achteraf nog samples erbij te stoppen, maar PM me voor je volgende bestelling even. Dan ga ik kijken of ik voor een goede klant als jou, iets kan betekenen :)

Geen probleem & bedankt, top service ;)

Topper die Tonijn en goedkoper dan bij de appie :D

Op deze vraag heb ik nu helaas geen antwoord. Dat ga ik morgen navragen zodra mijn collega inkoop er is. Dan stuur ik je direct een privébericht als ik een antwoord heb!

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Nieuw: John West Tonijn!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben weer een aantal leuke producten in de SALE staan :)
Bekijk alle producten uit de SALE

27.6 gram eiwit p/100 gram

Best nice :eek:

Op deze vraag heb ik nu helaas geen antwoord. Dat ga ik morgen navragen zodra mijn collega inkoop er is. Dan stuur ik je direct een privébericht als ik een antwoord heb! Ralf ---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ---------- Nieuw: John West Tonijn! [Afbeelding niet meer beschikbaar] We hebben weer een aantal leuke producten in de SALE staan :) [Afbeelding niet meer beschikbaar] Bekijk alle producten uit de SALE
Whoot, 12 blikjes zijn onderweg! :rocknana:
Top actie dit

Die whey perfection watermeloen smaakt echt 1:1 naar watermeloen, ik ben positief verrast!

Oeh ik ben watermeloenfan!! Die zit bij mijn volgende bestelling :D

Watermeloen.. zeker nemen :zuip:

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Cellmass 2.0
Nu voor slechts 28,50!

Insane!
Nu voor slechts 16,50!

Ripped!
Nu voor slechts 11,50!

Syntha-6 2,27KG Vanilla actie
Nu voor slechts 32,50!

True Mass actie
Nu voor slechts 29,90!

Ultra Fine Oats
Nu voor slechts 2,25!

WEES ER SNEL BIJ NU HET NOG KAN! :)

Bart

Net weer bestelling geplaats waaronder 3 potten Pindapasta :o Zoooooo lekker he haha :D

Net weer bestelling geplaats waaronder 3 potten Pindapasta :o Zoooooo lekker he haha :D
De Pindapasta is verslavendddd lekker. Op elke afdeling binnen ons bedrijf staan wel enkele potten:eek: Het voordeel is dat het een 100% en ongebrand product is, dus hartstikke gezonde vetten en rijk aan eiwitten!
Ralf

Haha ja love de pindapasta ook, overal lekker bij en een goeie manier om wat extra binnen te krijgen Op brood, in kwark, op pannenkoek .. Alles jam [emoji1]

Inderdaad erg verslavend! :D Pindapasta in de kwark. Dat is nieuw voor mij :eek: Ben benieuwd, vanavond ga ik het direct proberen! :)

Bart

Mag ik Ralf(Bart) en wie er nog meer werkt aka B&F, vriendelijk bedanken voor me cadeautje van vanochtend,
echt top !! :D

TONIJN.jpg

Zal er vast wel een tray morgen(morgen weer het een en ander bestellen) besteld worden,
dit kan ik nooit genoeg hebben..

Nogmaals bedankt en tot zeer snel ;)
Groet, Ray...

Beste B&F

Heb net mijn pakket binnen alleen zonder de cadeau's. Mijn ordernr is : C2287904. Het maakt verder niet zoveel uit alleen een shakebeker is toch wel handig...haha

Voor de rest top!

Mag ik Ralf(Bart) en wie er nog meer werkt aka B&F, vriendelijk bedanken voor me cadeautje van vanochtend,
echt top !! :D

Zal er vast wel een tray morgen(morgen weer het een en ander bestellen) besteld worden,
dit kan ik nooit genoeg hebben..

Nogmaals bedankt en tot zeer snel ;)
Groet, Ray...
Graag gedaan! We hebben een heel groot team Ray en doen het allemaal samen. We zijn benieuwd naar je ervaring met de John West blikken :)
Beste B&F

Heb net mijn pakket binnen alleen zonder de cadeau's. Mijn ordernr is : C2287904. Het maakt verder niet zoveel uit alleen een shakebeker is toch wel handig...haha

Voor de rest top!
Graag gedaan en jij ook bedankt. Een beker hoort natuurlijk bij een shake, dat ga ik voor je regelen. Ik zal je de beker even nasturen. Daar kan je morgen op rekenen :)
Ik had exact tzelfde al gevraagd! Heb namelijk die pot Chocolat Cookie, en het is de gruwelijkste smaak ooit! INSLAAN! :D

Btw mijn tonijn is ook binnen, top prijs! Hoop dat ie zo blijft :D
mmd0nq.jpg
Cool dat je de John West ook neemt. Ik zie al meerdere trays staan bij de inpaktafels, dus absoluut een mooie aanwinst zie ik :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven