Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha. Woon op mezelf (gelukkig?:p). Op mn hele koelkast staan potten met pre- en post workout shakes en pilletje, naast mn koelkast 4 emmers proteine (verschillende smaakjes jwtz:D).

Echter wel besloten om eens een duidelijke lijn in supplemtatie te brengen want het is misschien toch net iets te onsamenhangend:p

vind ik juist heerlijk :D

ik kies mn pre-wo, afwisselen is goed tegen gewenning
smaak van whey kiezen is ook zalig
af en toe een micellar casein ipv kwark is ook leuk
vandaag hadk zin in mass&msucle, lekker boekweitvlokke :)
tijdens training nogs TMS gepakt voor herstel te bevorderen
en dan nog wat multi-vits om af te wisselen :)
perfect :)
wat een heerlijk leven hebben wij bb'rs toch :D

vind ik juist heerlijk :D

ik kies mn pre-wo, afwisselen is goed tegen gewenning
smaak van whey kiezen is ook zalig
af en toe een micellar casein ipv kwark is ook leuk
vandaag hadk zin in mass&msucle, lekker boekweitvlokke :)
tijdens training nogs TMS gepakt voor herstel te bevorderen
en dan nog wat multi-vits om af te wisselen :)
perfect :)
wat een heerlijk leven hebben wij bb'rs toch :D
Haha, true. Maar heb vooral veel verschillende pillen waarvan sommige toch wel 'meh...' zijn. Toppers blijven uiteraard.

NO Shotgun V3, NOX Pump Xtreme en XPand Xtreme Pump hier voor afwisseling. Vaag trouwens, ivm voedingsschematoch besloten om geen 1,5 dosis maar 1 dosis NO Shotgun te nemen en het werkt opeens beter lijkt het wel??? Nu weet ik dat als je een booster over doseerd dat het een averechts effect kan hebben, maar dat is volgens mij gewoon een bepaalde drempel en niet een opbouwend effect.

Maar voor de rest wissel ik niet zo veel af eigenlijk, zit te vast in mn schema's:rolleyes: Qua eten echter is het wel awesome, 's avonds in het weekend geen zin om rijst met kip te koken, mkay, havermout met whey:p

lang geleden datk heb liggen lezen nja vakantiewerk :D en late ploeg geen goesting om te gaan traine of wel zin maar er gewoon weg niet uit geraken :) nu nog 2 weken. had gezien dieet eiwit,,, wat mogen we van de smaak verwachten? wil binnekort een eiwitdieet doen dus daarrom maar kmoet eerst nog ôp vakantie van 10 augustus tot 17 augustus :p en drm wil ik daarna beginnen zodat ik niet hoef te stoppen midden in maar hoe gaat deze smaken? zoals whey perfection? :p da zou anders té goed zijn :D

sorry voor den off-topic Ilco :o
welke van de drie vind jij het beste?

Technisch- qua samenstelling in totaal de Shotgun. Qua energie en focus de Nox Pump. Maar de XPand Xtreme Pump zit ook in de top. Het is maar net waar je op vergelijkt. Er is in ieder geval ruime keus!!:cool:

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

lang geleden datk heb liggen lezen nja vakantiewerk :D en late ploeg geen goesting om te gaan traine of wel zin maar er gewoon weg niet uit geraken :) nu nog 2 weken. had gezien dieet eiwit,,, wat mogen we van de smaak verwachten? wil binnekort een eiwitdieet doen dus daarrom maar kmoet eerst nog ôp vakantie van 10 augustus tot 17 augustus :p en drm wil ik daarna beginnen zodat ik niet hoef te stoppen midden in maar hoe gaat deze smaken? zoals whey perfection? :p da zou anders té goed zijn :D

Dieet Eiwit- is lekker in smaak! (wel anders als whey Perfection maar ook lekker

We verwachten deze donderdag te kunnen introduceren.:)

Geen van die 3 pre workout geprobeerd, maar ben wel nieuwsgierig naar die binnenkort uitkomt. Hell N.O dacht ik.

Nouja INFO dan daarover :P

waarom hebben jullie eigelijk geen training's shirtjes te koop van body en fitshop?

mvg,

Idd verschillende kleuren van tanktops van bf en bf handdoeken, koop ik ze gelijk!

Dat hebben ze ook hoor.

Alleen staan niet op de site omdat Ilco als ie 's morgens onder de kassa wakker wordt zelf geen kleding meer heeft:p

Voor de introductie geef ik uitgebreide uitleg en samples.
als eerste op DBB :)

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Shirtjes, Tank Tops ed... moeten we weer even snel mee aan de gang:rolleyes:

Hmm ik had me verkeken, vandaag is de shoot pas hehe.

ik ook niet hoor alle heb weln keer een paar van hun tanktops gekocht (5euro/stuk goedkoper vind ik ze niet tegen die kwaliteit) en ze zitten echt bangelijk goed!! maar met die FTW, bedoel ik "for the win" "for the world" => zouden ze 100% moeten opnemen in hun B&Flijn want zou ERG nice zijn én voor extra promo zorgen in alle gym's, ik ben al meermaals aangesproken geweest ivm mn tanktop :D

Hij geeft de volledige introductie zsm hier op het forum. Las ook dat er samples komen :D.
En een fitness lijn van b&f zou niet verkeerd wezen, t-shirts en handdoeken altijd goeie reclame :P.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.859
Hij geeft de volledige introductie zsm hier op het forum. Las ook dat er samples komen :D.
En een fitness lijn van b&f zou niet verkeerd wezen, t-shirts en handdoeken altijd goeie reclame :P.

Precies! En als ze mij nou nog een boxer geven dan heb je ook nog een leuke stijgingspercentage van de vrouwelijke klanten. :D

Hehe, nieuwe mode B&F style :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven