AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die 2-minute tan van Pro Tan werkt echt goed. Ben mooi bruin geworden na slechts 2x gebruik en geen enkele streep te bekennen; ook zijn mijn nagels niet verkleurd.

Vanavond heb ik photoshoot, zal kijken of ik de foto's hier kan posten (lees: als ik er tevreden mee ben :D).

doen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.827
Ziet er inderdaad erg leuk uit, misschien een optie voor in de toekomst :P

De Beta-Alanine en CEE Caps spreken voor zich. Op de Muscle & Pump Xtreme krijgen we steeds meer reacties(!) een product waarmee je een heerlijke pomp krijgt. Producten die zeer goed combineren waarmee je een zeer totale impuls krijgt Uithoudingsvermogen, explosieve kracht en een super pomp in de spieren. .. en niet te vergeten samen ook nog eens behoorlijk voordelig.

Explosive Mass Stack

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Haha kan ik wel doen voor de grap. Welke? Heb hier staan:

Micro Whey Protein Isolate
Protein Revolution
Micellar Casein Superior
Magic EAA
Anabolic Leucine
Anabolic ZMA (als ik die niet weggegooid heb, was op namelijk)

Mooi lijstje trouwens;)

Hoi, ik heb een vraagje over ZMA ik lees overal dat de testosteron gunstige werking ervan mindert als je het vlak voor of na het eten van kwark neemt, maar daarvoor heb ik het eigenlijk ook niet gekocht, meer voor de betere slaap, nu is mijn vraag vermindert het effect van een betere slaap ook als je je kwark vlak ervoor of erna inneemt?

Toch maar losse creatine besteld ipv zon muscle stack :+ Al die potten is me weer wat teveel van het goede. Heb er al 2 staan (Whey) en om er dan weer 3 naast te zetten ziet mijn vriendin niet echt zitten. Of ze moeten potten gaan maken die bij ons interieur passen :D

Referentienummer vd bestelling: 127722

Nu maar w8e op ontvangst :)

Hoi, ik heb een vraagje over ZMA ik lees overal dat de testosteron gunstige werking ervan mindert als je het vlak voor of na het eten van kwark neemt, maar daarvoor heb ik het eigenlijk ook niet gekocht, meer voor de betere slaap, nu is mijn vraag vermindert het effect van een betere slaap ook als je je kwark vlak ervoor of erna inneemt?

Moet eerlijk zeggen dat ik het niet zeker weet maar ik ga er wel vanuit dat dit zo is omdat het invloed heeft op de opname. Je kunt wel als je de kwark vlak voor slapen neemt de ZMA een uurtje eerder nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.833
Toch maar losse creatine besteld ipv zon muscle stack :+ Al die potten is me weer wat teveel van het goede. Heb er al 2 staan (Whey) en om er dan weer 3 naast te zetten ziet mijn vriendin niet echt zitten. Of ze moeten potten gaan maken die bij ons interieur passen :D

Is maar beter ook. Iedereen die zijn vriendin laat bepalen welke supps er op het kastje staan is niet man genoeg voor de Muscle Stack!

ARrrrgggg!!!! :D

Dank je:) Versturen we morgen direct voor je.

Is maar beter ook. Iedereen die zijn vriendin laat bepalen welke supps er op het kastje staan is niet man genoeg voor de Muscle Stack!

Hahaha :D ja heerlijke reactie moet het toegeven. Niet dat mijn vriendin bepaalt welke potten en hoeveel er komen. Maargoed vind zelf ook al die potten wat overdreven. Meeste is toch niet echt nodig.. Die Muscle stack komt er ook nog wel denk ik. Eerst maar even de WHEY en creatine opmaken :D

vandaag mijn bestelling ontvangen, 3 producten gekocht maar geen samples erbij gekregen. jammer

vandaag mijn bestelling ontvangen, 3 producten gekocht maar geen samples erbij gekregen. jammer

We hebben een kleine "sample crisis":D Die is morgen/overmorgen weer opgelost.

Zet bij een volgende bestelling bij "opmerkingen" maar even dit;
Extra samples - ilco

Dan komt het helemaal goed;)

Ach die samples.. wel leuk maar geen must! Vaak krijg ik bij jullie een WHEY sample en laat ik daar nu net 2 grote potten van hebben :+ dus mis ze niet echt ;)

Hahaha :D ja heerlijke reactie moet het toegeven. Niet dat mijn vriendin bepaalt welke potten en hoeveel er komen. Maargoed vind zelf ook al die potten wat overdreven. Meeste is toch niet echt nodig.. Die Muscle stack komt er ook nog wel denk ik. Eerst maar even de WHEY en creatine opmaken :D

je hebt mijn kastje nog niet gezien :eyebrow:
dan zie je direct wie er hier de broek draagt :eyebrow:
heb het schap boven de waspoeders opgeeist haha
dat schap geeft de taakverdeling weer in dit huis :roflol:

wat heb je nu eigenlijk besteld btw? creapure? result? CEE? ..

Laatst bewerkt:
je hebt mijn kastje nog niet gezien :eyebrow:
dan zie je direct wie er hier de broek draagt :eyebrow:
heb het schap boven de waspoeders opgeeist haha
dat schap geeft de taakverdeling weer in dit huis :roflol:
Haha. Woon op mezelf (gelukkig?:p). Op mn hele koelkast staan potten met pre- en post workout shakes en pilletje, naast mn koelkast 4 emmers proteine (verschillende smaakjes jwtz:D).

Echter wel besloten om eens een duidelijke lijn in supplemtatie te brengen want het is misschien toch net iets te onsamenhangend:p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven