XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik drink ze hu ook met amandel, hazelnoot of kokosmelk van alpro. Geen zuivel en minder kcal dan magere melk en geeft leuke smaak. Havermout + hazelnootmelk + vanille çsolaat is ook aanrader als ontbijt.

Hebben jullie proteine shakes die lactose vrij zijn?

Laatste tijd veel last na drinken van whey-shake. Krampen,winderigheid en diaree. Even opgezocht en waarsch lactose intelorantie.
probeer eerst eens de isolaat. Daar zit minimaal lactose in. Als dat niet lukt kan je nog eens kijken naar lactose vrij zoals iso-100, syntrax nectar oid.. maar die zijn wel heel erg duur. Je kan ook kijken naar egg protein, sojaproteine of pea protein.

Hebben jullie proteine shakes die lactose vrij zijn?

Laatste tijd veel last na drinken van whey-shake. Krampen,winderigheid en diaree. Even opgezocht en waarsch lactose intelorantie.
Pak ze eerst eens met water. Dus schrap dr zuivel producten ;) mocjt je dan nog last hebben kan je andere whey zoeken.
probeer eerst eens de isolaat. Daar zit minimaal lactose in. Als dat niet lukt kan je nog eens kijken naar lactose vrij zoals iso-100, syntrax nectar oid.. maar die zijn wel heel erg duur. Je kan ook kijken naar egg protein, sojaproteine of pea protein.
Goede tips! :) Wanneer je last hebt van winderigheid, kun je ook altijd kijken naar bijvoorbeeld een Isolaat eiwit. Deze zuiver dan Whey. Deze heeft daarom ook een hoger eiwitgehalte en lager koolhydraat- en vetgehalte. Anders kun je ook gaan voor welke Marina1975 aangeeft. Dat zijn prima vervangers :)

Ralf

@B&F:
Gaan jullie ook via PostNL op zondag bezorgen?

@B&F:
Gaan jullie ook via PostNL op zondag bezorgen?
Ik heb het inderdaad ook gezien dat Coolblue dat ook al doet. Als je bij ons in het weekend (ongeveer) 15.00 uur besteld, heb je het wel op maandag in huis. Dat is natuurlijk al een mooie service. Voor leveringen op zondag, gaat op korte termijn nog niet komen.

Ralf

Hebben jullie er wel eens aan gedacht om een mobile site te ontwikkelen? De huidige is nogal ruk op smartphones namelijk..

Hebben jullie er wel eens aan gedacht om een mobile site te ontwikkelen? De huidige is nogal ruk op smartphones namelijk..
Ja en nee! Momenteel zijn we achter de schermen druk bezig met een redesign van onze huidige site. Daarin hebben we mobiele apperatuur uiteraard ook meegenomen. Er komt geen mobiele site van de huidige versie maar een site die zich aan de resolutie van het scherm aanpast. De website komt dan altijd het beste uit zijn voeten op elk schermformaat. Net zoals Tweakers.net zegmaar :)

Ralf

Nice, hoop alleen niet dat het redesign de site veranderd in zo'n schreeuwerige met popups verziekte rommelbende. Anders ben ik snel weg ie geval.

Ja en nee! Momenteel zijn we achter de schermen druk bezig met een redesign van onze huidige site. Daarin hebben we mobiele apperatuur uiteraard ook meegenomen. Er komt geen mobiele site van de huidige versie maar een site die zich aan de resolutie van het scherm aanpast. De website komt dan altijd het beste uit zijn voeten op elk schermformaat. Net zoals Tweakers.net zegmaar :)

Ralf
Responsive webdesign :)

Weten jullie al wanneer de Premium superfruit mix weer voorradig gaat zijn?

Net weer een bestelling geplaatst: C2330112
Na lange tijd nog eens een pwo genomen, unstoppable. Hoop dat deze echt zo goed is zoals ze zeggen :D

BBQ original van Walden. Moet overgeven van de geur alleen al :-P! Beetje een miskoop, hopelijk valt die chocoladesaus wat beter mee! Extreme milk chocolate is dan weer goddelijk lekker!

Nice, hoop alleen niet dat het redesign de site veranderd in zo'n schreeuwerige met popups verziekte rommelbende. Anders ben ik snel weg ie geval.
Thanks, dat bedoel ik Stefanovic! Dat klinkt wel heel nagatief inVorm en gaat het zeker niet worden. :cool:Het gaat een hele mooie, duidelijke en overzichtelijk site worden. Er worden veel dingen veranderd en gemakkelijker gemaakt. Het word zeker een stuk mooier.
Net weer een bestelling geplaatst: C2330112
Na lange tijd nog eens een pwo genomen, unstoppable. Hoop dat deze echt zo goed is zoals ze zeggen :D
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en zorgen dat je hem dinsdag ontvangt. Ik heb doorgegeven dat mijn collega's er wat extra's bij moeten stoppen. Ik reken erop dat dat lukt :) Unstoppable is een hele goede pre-workout, die gaat je zeker bevallen!

Ralf

de citrulline,komt die nog weer terug?

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

maar even wat anders: is unstoppable de nieuwe pindakaas op de buik van DBB, of is dit echt wel de shit?

Niet negatief bedoeld Ralf maar een van de redenen dat ik nu bij jullie bestel is dat de site een oase van rust is ivm andere site(s) Hoop gewoon niet dat t die kant op gaat maar we zullen zien, ben ook benieuwd ie geval.

de citrulline,komt die nog weer terug?

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

maar even wat anders: is unstoppable de nieuwe pindakaas op de buik van DBB, of is dit echt wel de shit?

Unstoppable komt zijn beloftes na.

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Niet negatief bedoeld Ralf maar een van de redenen dat ik nu bij jullie bestel is dat de site een oase van rust is ivm andere site(s) Hoop gewoon niet dat t die kant op gaat maar we zullen zien, ben ook benieuwd ie geval.

Mee eens idd.

BBQ original van Walden. Moet overgeven van de geur alleen al :-P! Beetje een miskoop, hopelijk valt die chocoladesaus wat beter mee! Extreme milk chocolate is dan weer goddelijk lekker!
Aarbei siroop en pancake syrup zijn de shit van Walden Farm!

Ralf

zoveel moeite is het imo niet om een mobiele versie te maken, die gewoon simpel en snel is waarin je ff wat kan opzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven