AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
thanks, maar is dat niet " te langzaam" ?
zie trouwens reaktie van B&F, misschien inderdaad maar gewoon dextrose doen... is natuurlijk wel de goedkoopste oplossing (naast de havermout) maar dat zou ik dan toch al om te beginnen deels voor de training moeten innemen toch? ik merk bij mijn eerste paar werksets al een tekort... of moet mijn lichaam gewoon er doorheen zien te komen? ik heb namelijk in het dagelijks leven weinig moeite met het low carb verhaal, doe het nu 2 weken. Ben begonnen tijdens vakantie, met alleen bodyweight training om bezig te blijven. dan gaat dat prima, maar zodra ik de gewichten pak merk ik nu dat ik sta te trillen op mn benen...

Als je low carb doet, dan moet je van dextrose wegblijven denk ik.
Je kunt beter voor je training een goede maaltijden nemen met aantal koolhydraten..(low carb is voor krachttraining niet erg slim)

Dextrose en havermout met wat whey preworkout dan meer heb je echt niet nodig

aangezien het toch altijd aftesten blijft : ik ga voor havermout door mijn whey van te voren, en neem dextrose mee voor indien nodig... dextrose is natuurlijk wel gewoon puur suiker, waar ik juist van aan het afkicken ben...

wat zijn Polyolen eigenlijk die in veel bars zitten?

aangezien het toch altijd aftesten blijft : ik ga voor havermout door mijn whey van te voren, en neem dextrose mee voor indien nodig... dextrose is natuurlijk wel gewoon puur suiker, waar ik juist van aan het afkicken ben...

Magnifcent?

Nr. 1 voor de training en Magnificent na de training is ook een veelgebruikte stack.

Voor tijdens het trainen zou je ook During-Workout kunnen gebruiken. Zitten ook snelle suikers in maar ook nog eiwitten en BCAA's om je spieren te beschermen.

Lily

En wat houd dat in? zijn dat ook te rekenen als suikers? of worden polyonen anders opgenomen?

Polyolen zijn zoetstoffen die even zoet zijn als suiker. Ze hebben de helft minder calorieën als suiker en hebben niet zo'n chemische nasmaak. Polyolen worden dus ook gerekend onder de koolhydraten.

Als je low carb doet, dan moet je van dextrose wegblijven denk ik.
Je kunt beter voor je training een goede maaltijden nemen met aantal koolhydraten..(low carb is voor krachttraining niet erg slim)

Ik zou met een lowcarb, de koolhydraten die je nog inneemt over de dag verdelen rondom je training en wellicht je ontbijt, bijvoorbeeld:

- 25% ontbijt
- 25% voor training
- 50% na de training

Bij alle andere maaltijden vermijd je dan al je carbs. Ik zou overigens altijd kiezen voor complexe carbs maar dat is persoonlijk.

Ik zou met een lowcarb, de koolhydraten die je nog inneemt over de dag verdelen rondom je training en wellicht je ontbijt, bijvoorbeeld: - 25% ontbijt - 25% voor training - 50% na de training Bij alle andere maaltijden vermijd je dan al je carbs. Ik zou overigens altijd kiezen voor complexe carbs maar dat is persoonlijk.

Bij het ontbijt en bij de training zijn koolhydraten inderdaad handig om te nemen. Zelf zou ik na de training minder koolhydraten nemen. Als je de koolhydraten voor het trainen neemt kun je die tijdens het trainen al verbranden. Na de training vul je hiermee wel je glycogeenvoorraden aan, maar wat teveel is word dan omgezet in vet.

Bij het ontbijt: 35%
Voor de training: 35%
Na de training: 30%

Op de dagen dat je niet traint kun je dan weer helemaal low carb gaan eten.

Lily

Mijn pakket is al sinds deze morgen in de afleverronde. Nu vraag ik me af tot hoelaat ze leveren in Belgi?

Mijn pakket is al sinds deze morgen in de afleverronde. Nu vraag ik me af tot hoelaat ze leveren in Belgi?

Goede vraag! Precies durf ik je dat niet te zeggen. En wellicht is het op zaterdag ook nog anders dan door de weeks. Ik geloof dat je zelfs tot 8 uur je pakket kunt verwachten.
Het kan ook zijn dat de bezorger er niet aan toe is gekomen en dat ze het pakket weer mee terug naar het depot nemen. Ik duim voor je dat de bezorger zometeen bij je op de stoep staat met je pakket.

Groet Lily

Ik hoop het ook aangezien ik er voor thuis gebleven ben.

Hebben jullie proteine shakes die lactose vrij zijn?

Laatste tijd veel last na drinken van whey-shake. Krampen,winderigheid en diaree. Even opgezocht en waarsch lactose intelorantie.

Hebben jullie proteine shakes die lactose vrij zijn?

Laatste tijd veel last na drinken van whey-shake. Krampen,winderigheid en diaree. Even opgezocht en waarsch lactose intelorantie.

Pak ze eerst eens met water. Dus schrap dr zuivel producten ;) mocjt je dan nog last hebben kan je andere whey zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven