MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
de citrulline,komt die nog weer terug?

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

maar even wat anders: is unstoppable de nieuwe pindakaas op de buik van DBB, of is dit echt wel de shit?
De Citrulline Melate komt zeker weer terug. Ik kan je helaas geen datum geven, want het is reeds besteld. Dit kan 2 weken zijn, maar ook 4 weken.
Niet negatief bedoeld Ralf maar een van de redenen dat ik nu bij jullie bestel is dat de site een oase van rust is ivm andere site(s) Hoop gewoon niet dat t die kant op gaat maar we zullen zien, ben ook benieuwd ie geval.
Bedankt voor je complimenten. Dan weet ik zeker dat de nieuwe site je niet tegen gaat vallen :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ANABOLIC ZMA
Voor slechts 7,50!

Crazy Pre-workout
Voor slechts 11,25!

Creapure Tasty Tabs
Voor slechts 9,90!

Muscle Protect
Voor slechts 17,25!

Smart Protein Variety Pack
Voor slechts 7,25!

Whey Perfection single serving variety pack
Voor slechts 7,25!

Nee, nog geen nieuwe ontwikkeling. De afdeling inkoop heeft erna gekeken, maar kunnen het inkooptechnisch niet direct rond krijgen. Meer kan ik er helaas nog niet over vertellen. Of het komt, kunnen we helaas niet zeggen.

Ralf

Muscle Protect in de aanbieding haha :heart:

Muscle Protect in de aanbieding haha :heart:
Muscle Protect is deze week weer extra scherp geprijsd:D
Muscle Protect heeft geen geheimen, de exacte samenstelling;
- 7000 mg BCAAs in de ideale 2:1:1 ratio (Leucine:Isoleucine:Valine)
- 3500 mg Leucine
- 2500 mg Glutamine Peptiden
- 1000 mg Citrulline Malate
- 250 mg Beta alanine
- 100 mg HICA
- 100 mg HMB
- 1300 mg Electrolytes (Trisodium Citrate, Potassium Phosphate, Sodium Chloride)
- 650 mcg of Vitamin B6

Wanneer is de bodybuilding vitamin weer in voorraad? Moet een bestelling plaatsen lol

Thanks, hij kwam inderdaad ruim op tijd aan :). Here we go again, C2332839. Nu kan ik er weer een tijd tegenaan ;).
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken zodat je hem morgen in huis hebt. Ik zal kijken of ik er iets extra's voor je bij kan stoppen:cool:
Wanneer is de bodybuilding vitamin weer in voorraad? Moet een bestelling plaatsen lol
Mijn collega van de inkoop zit momenteel niet op zijn plek. Ik heb hem een mail gestuurd, zodra ik een antwoord heb, stuur ik je een privébericht :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken zodat je hem morgen in huis hebt. Ik zal kijken of ik er iets extra's voor je bij kan stoppen:cool:

Mijn collega van de inkoop zit momenteel niet op zijn plek. Ik heb hem een mail gestuurd, zodra ik een antwoord heb, stuur ik je een privébericht :)

Ralf

Oké, bedankt!

Bedankt voor je complimenten. Dan weet ik zeker dat de nieuwe site je niet tegen gaat vallen :thumbs:

Ralf

Hopelijk ook een review systeem, zoals bij bodybuilding.com, waarbij je per smaak een score op 10 krijgt te zien? :zuip:

Nee, nog geen nieuwe ontwikkeling. De afdeling inkoop heeft erna gekeken, maar kunnen het inkooptechnisch niet direct rond krijgen. Meer kan ik er helaas nog niet over vertellen. Of het komt, kunnen we helaas niet zeggen.

Ralf

Jammer, maar toch bedankt! :)

Hopelijk wordt het notificatie systeem ook wat ge-upgrade zodat je dit bijvoorbeeld per smaak kan aangeven.

Hopelijk wordt het notificatie systeem ook wat ge-upgrade zodat je dit bijvoorbeeld per smaak kan aangeven.
Ik ga het morgen eens testen en anders voorstellen. Ik heb dit ook wel eens in de ideenbus van de huidige site gedaan, maar dat was helaas niet mogelijk. Dit is een hele mooie en belangrijke feature :) Als er verder nog wensen of tips zijn, roep ze gerust.

Ralf

Gisteren om 10 uur s'morgens een bestelling geplaatst en vanmorgen om 9:30 al in huis!
Wederom een top service :D

Goeie weekaanbiedingen deze keer!

Ik ga het morgen eens testen en anders voorstellen. Ik heb dit ook wel eens in de ideenbus van de huidige site gedaan, maar dat was helaas niet mogelijk. Dit is een hele mooie en belangrijke feature :) Als er verder nog wensen of tips zijn, roep ze gerust.

Ralf

Niet teveel veranderen want jullie site is top! Heerlijk overxichtelijk.
Wat wel beter kan is t review systeem.
Wat een goeie verandering zou zijn is om als iemand bijv een review schijft van whey perfection.. Hij verplicht moet aanklikken welke smaak.. Als je dan bij de reviews zou kijken (hoeft niet gesorteerd op smaak perse) weet je tenminste waar mensen t over hebben! Nu reviews als "goeie smaak" schiet je weinig mee op, ja welke dan !! ;)

Niet teveel veranderen want jullie site is top! Heerlijk overxichtelijk. Wat wel beter kan is t review systeem. Wat een goeie verandering zou zijn is om als iemand bijv een review schijft van whey perfection.. Hij verplicht moet aanklikken welke smaak.. Als je dan bij de reviews zou kijken (hoeft niet gesorteerd op smaak perse) weet je tenminste waar mensen t over hebben! Nu reviews als "goeie smaak" schiet je weinig mee op, ja welke dan !! ;)

Never change a winning team inderdaad! :D
Maar er zijn natuurlijk altijd verbeteringen mogelijk! Ik zal alle tips voorleggen aan mijn collega's :)

Bart

Unstoppable aan 50 korting? Daaaaaaamn, snel inslaan zouk zeggen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven