Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week heb ik van jullie per PB een antwoord gekregen op mijn vraag over de lijmresten bij de afdekfolie op de pindapasta. De leverancier melde dat deze niet verlijmd zit. Vandaag heb ik een nieuwe pot opengemaakt en ook hier zitten weer witte, lijmachtige resten. Ik heb er foto’s van gemaakt.
Zoals je op de foto’s ziet wordt er wel degelijk “iets” gebruikt om de folie op de pot te houden.

Waarom ik geen PM heb teruggestuurd? Ik denk dat meer mensen willen weten wat er op de rand zit.

alvast bedankt voor jullie reactie
Bedankt voor je bericht én natuurlijk je bestelling. Ik denk dat ik ze morgen maar eens ga opbellen en verdieping hierna ga vragen. Het is inderdaad tegenstrijdig met het antwoord wat ik je gegeven heb. Zodra ik een antwoord heb, zet ik het hier neer! We gaan er net zo lang achter aan, tot dat het je helemaal duidelijk is!

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

SUPERSALE bij BODY&FIT!
2e1xcso.jpg

Wacht nu al een paar weken totdat de marinol omega 3 weer op voorraad is.. Al bekend wanneer dit zal zijn?

Wacht nu al een paar weken totdat de marinol omega 3 weer op voorraad is.. Al bekend wanneer dit zal zijn?
Maarten, de Marinol is momenteel onderweg vanuit de leverancier naar ons. Ze hebben hun laatste tussenstop gehad dus alles zit nu in potjes. We hopen met uiterlijk twee weken de Marinol Omega-3 weer voorradig te hebben. Heb je je al aangemeld op het product? Dan krijg je een mail wanneer het voorradig is :)

Ral

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

NIEUWE WEEKDEALS! :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ANABOLIC ZMA
Voor slechts 7,50!

Crazy Pre-workout
Voor slechts 11,25!

Creapure Tasty Tabs
Voor slechts 9,90!

Muscle Protect
Voor slechts 17,25!

Smart Protein Variety Pack
Voor slechts 7,25!

Whey Perfection single serving variety pack
Voor slechts 7,25!

PROFITEER NU! :lick:

Bart

Mooie weekdeals!!!

C2323334

mochten jullie nog een leuk sampletje extra hebben liggen ofzo, altijd leuk om wat nieuws te proberen:)

en vraagje over de ''beroemde'' quest bars...
Passen die in een clean voedingsschema, of zijn die meer voor ''extra'' als lekker voor een keertje?

ik heb een vraagje: bij de Perfection bars staat een ingredientenlijst op de website. Bij de Smart Bars niet.
Waarom staat dat niet bij de Smart Bars? En is die lijst wel verkrijgbaar?

grt

Mooie weekdeals!!!

C2323334

mochten jullie nog een leuk sampletje extra hebben liggen ofzo, altijd leuk om wat nieuws te proberen:)

en vraagje over de ''beroemde'' quest bars...
Passen die in een clean voedingsschema, of zijn die meer voor ''extra'' als lekker voor een keertje?
Bedankt voor je bestelling Casper, morgen in huis. Ik ga je wens doorgeven, maar je pakket zit al behoorlijk ver in het verwerkingsproces. Kan het dus niet beloven. Je bedoeld die lekkere en goede Quest Bars? Deze passen in ieder voedingsschema, mits je het toelaat. De voedingswaarden kun je bekijken en afstemmen of het past in jouw voedingsschema. Kwa ingrediënten en eiwitten is het een heel goed product. Prima om in te nemen dus.
ik heb een vraagje: bij de Perfection bars staat een ingredientenlijst op de website. Bij de Smart Bars niet.
Waarom staat dat niet bij de Smart Bars? En is die lijst wel verkrijgbaar?

grt
De Smart Bars hebben uiteraard ook ingrediënten. Ik begrijp dat je ze wil, ik zal er achteraan en ze zo snel mogelijk online krijgen :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling Casper, morgen in huis. Ik ga je wens doorgeven, maar je pakket zit al behoorlijk ver in het verwerkingsproces. Kan het dus niet beloven. Je bedoeld die lekkere en goede Quest Bars? Deze passen in ieder voedingsschema, mits je het toelaat. De voedingswaarden kun je bekijken en afstemmen of het past in jouw voedingsschema. Kwa ingrediënten en eiwitten is het een heel goed product. Prima om in te nemen dus.

De Smart Bars hebben uiteraard ook ingrediënten. Ik begrijp dat je ze wil, ik zal er achteraan en ze zo snel mogelijk online krijgen :)

Ralf

Ok super thx, ja die quest bars! Veel over gehoord, jammer dat er geem doos is met alle smaken 1 ;)
Welke smaken zijn echte aanraders?

Ok super thx, ja die quest bars! Veel over gehoord, jammer dat er geem doos is met alle smaken 1 ;) Welke smaken zijn echte aanraders?

Aangezien ik een echte chocolade liefhebber ben, is Double Chocolate Chuck mijn favoriet, maar smaken verschillen :p Ralf zal ongetwijfeld een andere favoriet hebben. Ik heb in ieder geval nog nooit klachten gehad over de smaken :)
Give it a shot, het zal zeker niet tegenvallen :cool:

Bart

Weet iemand toevallig of de SuperSale aanbiedingen ook morgen nog geldig zijn / tot wanneer deze geldig zijn?

Ok super thx, ja die quest bars! Veel over gehoord, jammer dat er geem doos is met alle smaken 1 ;)
Welke smaken zijn echte aanraders?

Mocht je de Perfection Bars van het huismerk lekker vinden dan raad ik je alles Amerikaans af, overwegend toffee achtige troep die erg op elkaar lijkt. :mad:

Weet iemand toevallig of de SuperSale aanbiedingen ook morgen nog geldig zijn / tot wanneer deze geldig zijn?
De Supersale loopt in principe een week. IN dit geval tot woensdag aanstaande :)
Mocht je de Perfection Bars van het huismerk lekker vinden dan raad ik je alles Amerikaans af, overwegend toffee achtige troep die erg op elkaar lijkt. :mad:
De Perfection Bars zijn bij elke hap opnieuw genieten... Vergeleken met Amerikaanse merken, heb je absoluut met onze reep een hele goede keus. Zowel kwa smaak, structuur en prijs.

Ralf

Maarten, de Marinol is momenteel onderweg vanuit de leverancier naar ons. Ze hebben hun laatste tussenstop gehad dus alles zit nu in potjes. We hopen met uiterlijk twee weken de Marinol Omega-3 weer voorradig te hebben. Heb je je al aangemeld op het product? Dan krijg je een mail wanneer het voorradig is :)

Thnx. Dan bestel ik voor nu maar even een ander merk. Ja dat heb ik gedaan maar heb inmiddels al twee keer een foute melding van gehad dat het alweer voorradig zou zijn.

Thnx. Dan bestel ik voor nu maar even een ander merk. Ja dat heb ik gedaan maar heb inmiddels al twee keer een foute melding van gehad dat het alweer voorradig zou zijn.

Het meldings-systeem heeft af en toe wat kuren inderdaad. We zijn er mee bezig dit op te lossen. Desondanks is het wel een lijdraad. Het systeem zit er nooit ver naast. Het is nu een kwestie van perfectioneren :)

Bart

Bedankt voor je bericht én natuurlijk je bestelling. Ik denk dat ik ze morgen maar eens ga opbellen en verdieping hierna ga vragen. Het is inderdaad tegenstrijdig met het antwoord wat ik je gegeven heb. Zodra ik een antwoord heb, zet ik het hier neer! We gaan er net zo lang achter aan, tot dat het je helemaal duidelijk is!

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

SUPERSALE bij BODY&FIT!

Thanx!
Mijn vraag was overigens niet als kritiek bedoeld. Er wordt hier de laatste tijd veel afgegeven op B&F, maar dat was niet mijn intentie. Ik stoor mezelf mateloos aan al die kritiek op B&F en XXL (beide prima bedrijven).
Ik ben tot op heden altijd dik tevreden geweest over de producten en service.

even een adviesvraagje:
ik ben bewust laag in mijn koolhydraten gaan zitten, en hoog in de eiwitten.
Ik merk nu echter dat ik kapot ga met squatten en benchen, mijn lijf lijkt het gewoon echt niet aan te kunnen zonder carbs. Nu denk ik dat op te kunnen lossen met een weightgainer voor de training, dus juist dan wel even koolhydraten pakken om zwaar te kunnen gaan... welke gainer kunnen jullie daarbij adviseren?

even een adviesvraagje:
Ik merk nu echter dat ik kapot ga met squatten en benchen, mijn lijf lijkt het gewoon echt niet aan te kunnen zonder carbs. Nu denk ik dat op te kunnen lossen met een weightgainer voor de training, dus juist dan wel even koolhydraten pakken om zwaar te kunnen gaan... welke gainer kunnen jullie daarbij adviseren?

Kunt ook gewoon wat havermout/brinta oid door je whey gooien. Geen weightgainer nodig

even een adviesvraagje:
Ik gebruik nu zelf vitargo tijdens het trainen. Is een carbloader en dat merk je direct aan je energie. Die kickt bij mij bij de tweede oefening van mijn training echt in.

Top, ik heb net een bestelling geplaatst (C2325179). Over een aantal dagen volgt er nog een waarschijnlijk. Maak er iets leuks van ;)
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag. Je kan er op rekenen dat het morgen aangeboden wordt. :)
Thanx!
Mijn vraag was overigens niet als kritiek bedoeld. Er wordt hier de laatste tijd veel afgegeven op B&F, maar dat was niet mijn intentie. Ik stoor mezelf mateloos aan al die kritiek op B&F en XXL (beide prima bedrijven).
Ik ben tot op heden altijd dik tevreden geweest over de producten en service.
Super, bedankt en natuurlijk geen probleem. Dat hoort ook bij onze service. Een kritische consument is immers ook niets mis mee ;)
even een adviesvraagje:
Persoonlijk zou ik altijd Mass Perfection aanraden. Dit is een hoogwaardige kwaliteit gainer met havermout, rijst, whey en micellar casein. Deze is een perfecte toevoeging aan je schema. Uiteraard kun je ook eens kijken naar bijv. Iets van dextrose tijdens de training. Deze voorzien je lichaam snel van energie :)

Ralf

Kunt ook gewoon wat havermout/brinta oid door je whey gooien. Geen weightgainer nodig
thanks, maar is dat niet " te langzaam" ?
zie trouwens reaktie van B&F, misschien inderdaad maar gewoon dextrose doen... is natuurlijk wel de goedkoopste oplossing (naast de havermout) maar dat zou ik dan toch al om te beginnen deels voor de training moeten innemen toch? ik merk bij mijn eerste paar werksets al een tekort... of moet mijn lichaam gewoon er doorheen zien te komen? ik heb namelijk in het dagelijks leven weinig moeite met het low carb verhaal, doe het nu 2 weken. Ben begonnen tijdens vakantie, met alleen bodyweight training om bezig te blijven. dan gaat dat prima, maar zodra ik de gewichten pak merk ik nu dat ik sta te trillen op mn benen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven