Bedankt voor je bericht én natuurlijk je bestelling. Ik denk dat ik ze morgen maar eens ga opbellen en verdieping hierna ga vragen. Het is inderdaad tegenstrijdig met het antwoord wat ik je gegeven heb. Zodra ik een antwoord heb, zet ik het hier neer! We gaan er net zo lang achter aan, tot dat het je helemaal duidelijk is!Vorige week heb ik van jullie per PB een antwoord gekregen op mijn vraag over de lijmresten bij de afdekfolie op de pindapasta. De leverancier melde dat deze niet verlijmd zit. Vandaag heb ik een nieuwe pot opengemaakt en ook hier zitten weer witte, lijmachtige resten. Ik heb er foto’s van gemaakt.
Zoals je op de foto’s ziet wordt er wel degelijk “iets” gebruikt om de folie op de pot te houden.
Waarom ik geen PM heb teruggestuurd? Ik denk dat meer mensen willen weten wat er op de rand zit.
alvast bedankt voor jullie reactie
Ralf
---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------
SUPERSALE bij BODY&FIT!

Ralf zal ongetwijfeld een andere favoriet hebben. Ik heb in ieder geval nog nooit klachten gehad over de smaken