MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
you've got pm ivm met order nr c2337663

mvg:)

Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C2337952

:)

Je mag altijd je bestelnummer even in een privébericht doorsturen hoor. Dan maak ik van het teveel betaalde bedrag, gewoon een kortingscode voor je aan :) We snappen dat het op deze manier een teleurstelling is, dat moeten we niet hebben natuurlijk. Wat betreft de levering, graag gedaan. Dat is hoe we het doen :wl: Bedankt voor je bestelling.
PM met ordernr is verstuurd :D Als unstoppable meevalt zal ik nog wel enkele potten inslaan. Met deze prijs en dan mss nog een kortingscode is het al helemaal een feest :D Was weeral enkele weken geleden dat ik nog iets besteld had. Mijn thesis neemt veel tijd in beslag zodat ik niet kan gaan werken, geld was even op dus :p Nu terug volop aan de bak met Unstoppable en Magnificent in de stack :D

PM met ordernr is verstuurd :D Als unstoppable meevalt zal ik nog wel enkele potten inslaan. Met deze prijs en dan mss nog een kortingscode is het al helemaal een feest :D Was weeral enkele weken geleden dat ik nog iets besteld had. Mijn thesis neemt veel tijd in beslag zodat ik niet kan gaan werken, geld was even op dus :p Nu terug volop aan de bak met Unstoppable en Magnificent in de stack :D
Bedankt voor je bericht. Ik ga er zo snel mogelijk naar kijken. Dan heb je met enkele minuten wel een reactie van me :) Unstoppable en Magnificent is een hele goede stack, daar kun je lekker mee beuken en herstellen :wl:

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Unstoppable
abs6lz.png

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken zodat je hem morgen in huis hebt. Ik zal kijken of ik er iets extra's voor je bij kan stoppen:cool:

Ralf

Thanks Ralf! Het pakket is wederom goed en ruim op tijd aangekomen!

Ik vind de klachten af en toe over Body&FitShop maar vreemd. Ik heb inmiddels 10+ bestellingen geplaatst en deze zijn allemaal correct en op tijd bij mij aangekomen. Top bedrijf!

Krijgen jullie nog Syntha-6 Isolate van BSN op voorraad? Nu is hij niet op voorraad en er staan THT data onder de beschrijving. Ik heb wel mijn mail ingevuld voor als hij er weer is, maar ik vroeg het me toch af.

wat is de tht datum van de unstoppable? dan weet ik of 100 of 200 potjes ga halen :)

Het is dus vrijwel zeker dat unstoppable eruit gaat?

C2340546

C2340488

voor mij en mn maat maar gelijk een potje besteld dan...
ben erg benieuwd!

Net weer een flinke bestelling geplaatst C2340570
Kan niet wachten op de unstoppable

Net 45 blikken tonijn besteld lol, eerst 15 toen naa 30 toen naa 45. C2341084. Zie het morgen wel verschijnen! Inpakze!

(waarom post iedereen zijn bestelnummer hier?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven