AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt er vandaag nog wel verzonden??

Thanks Ralf! Het pakket is wederom goed en ruim op tijd aangekomen!

Ik vind de klachten af en toe over Body&FitShop maar vreemd. Ik heb inmiddels 10+ bestellingen geplaatst en deze zijn allemaal correct en op tijd bij mij aangekomen. Top bedrijf!
Graag gedaan en leuk om te horen dat je al je bestellingen zo aangekomen zijn. Dat beloven we immers ook :) Tot de volgende keer!
Krijgen jullie nog Syntha-6 Isolate van BSN op voorraad? Nu is hij niet op voorraad en er staan THT data onder de beschrijving. Ik heb wel mijn mail ingevuld voor als hij er weer is, maar ik vroeg het me toch af.
We hebben de Syntha-6 Isolate Actie nog wel voorradig. De overige smaken, wil je dat ik dat voor je na ga vragen? Dan spreek ik morgenochtend direct mijn collega aan.
wat is de tht datum van de unstoppable? dan weet ik of 100 of 200 potjes ga halen :)
Ik zet alvast een pallet voor je aan de kant, want de THT van Unstoppable is THT is 10-2016 :)
Het is dus vrijwel zeker dat unstoppable eruit gaat?
Ja, de Unstoppable gaat er zeer waarschijnlijk uit. Hierdoor heeft Dedicated Nutrition aangegeven alles onder de adviesprijs weg mag, vandaar wij nu een mooie stuntactie hebben ermee :)
C2340546

C2340488

voor mij en mn maat maar gelijk een potje besteld dan...
ben erg benieuwd!
Bedankt voor je bestelling. We gaan er direct mee aan de slag :)
Net weer een flinke bestelling geplaatst C2340570
Kan niet wachten op de unstoppable
Bedankt voor je bestelling. We gaan direct met je bestelling aan de slag :)
Net 45 blikken tonijn besteld lol, eerst 15 toen naa 30 toen naa 45. C2341084. Zie het morgen wel verschijnen! Inpakze!

(waarom post iedereen zijn bestelnummer hier?)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag! 45 blikken tonijn, een voorraadje voor een maand? :) Mensen plaatsen vaak hun ordernummer hier zodra een bestelling gedaan is. We verwerken orders altijd zo snel, dat met een beetje geluk, ik er wat bij kan stoppen. Dit kan niet bij iedereen, maar doe altijd mijn best. Zie (over)morgen je pakket maar ;)

John West tonijn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Top! Thanks!

Graag gedaan.

Mededeling: Sinds vanochtend werken we al op volle kracht om alle bestellingen te verwerken. Het zo druk (onder andere door de Unstoppable actie), dat we onze belofte "voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis"-belofte vandaag niet kunnen waarmaken. Het kan daarom zijn dat het pakket een dag later dan beloofd binnen komt. Bedankt voor jullie begrip en excuses voor het ongemak.

Zojuist een bestelling gedaan, gelukkig al na 10 uur dus het werd sowieso al donderdag :)
Toch de unstoppable maar eens proberen, had er toevallig met een vriend vandaag nog over dat er eerst een korting van 25 was en dat ik baalde hem niet gehaald te hebben.
C2341482

We hebben de Syntha-6 Isolate Actie nog wel voorradig. De overige smaken, wil je dat ik dat voor je na ga vragen? Dan spreek ik morgenochtend direct mijn collega aan.

De actie gaat niet om de Isolate, maar om een mix daarvan. Ik wil alleen de isolaat, tenzij deze niet meer voorradig komt (dit was dus mijn vraag, komt deze nog in voorraad?).

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/bsn/syntha-6-isolate/?sqr=isolate&

Nog een vraag: wat zijn de ingredienten (kcal, eiwit, koolhydraat en vetten) van de Syntha-6 superactie?

Zojuist een bestelling gedaan, gelukkig al na 10 uur dus het werd sowieso al donderdag :)
Toch de unstoppable maar eens proberen, had er toevallig met een vriend vandaag nog over dat er eerst een korting van 25 was en dat ik baalde hem niet gehaald te hebben.
C2341482
Bedankt voor je bestelling :) De korting was 25% en zou je ongeveer op 25 euro uitkomen. Nu ben je nog voordeliger uit :) Scherper dan 19,90 euro gaat het product echt niet worden. Ik zal kijken of ik nog iets extra's erbij kan doen, zodat je hem donderdag uiteraard in huis hebt.
De actie gaat niet om de Isolate, maar om een mix daarvan. Ik wil alleen de isolaat, tenzij deze niet meer voorradig komt (dit was dus mijn vraag, komt deze nog in voorraad?).

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/bsn/syntha-6-isolate/?sqr=isolate&

Nog een vraag: wat zijn de ingredienten (kcal, eiwit, koolhydraat en vetten) van de Syntha-6 superactie?
Syntha-6 Isolaat is er maar in één vorm. De "Actie" is exact hetzelfde als de reguliere variant die we aanbieden. DIt is het etiket, met alle informatie over het product.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoezo is Dedicated nu voor de 'helft van de prijs'? Bij de 25% korting actie waren de oorspronkelijke kosten: € 34,90

Subtotaal: € 34,90
Uw korting: - € 8,73
Totaal incl. BTW: € 26,18

Écht 50% korting zou dan neerkomen op € 17,45. B&F Pls :)

Hoezo is Dedicated nu voor de 'helft van de prijs'? Bij de 25% korting actie waren de oorspronkelijke kosten: € 34,90

Écht 50% korting zou dan neerkomen op € 17,45. B&F Pls :)
De oorspronkelijke adviesprijs van Dedicated Nutrition is 39,90. Doordat het product zo populair is mochten we het aanbieden voor 34,90. Vandaar ook 50% korting op de Unstoppable :)

Ralf

Syntha-6 Isolaat is er maar in één vorm. De "Actie" is exact hetzelfde als de reguliere variant die we aanbieden. DIt is het etiket, met alle informatie over het product.

Bedankt. De ''actie'' staat anders aangegeven namelijk, dit is erg verwarrend. De Syntha-6 Isolaat bestaat 100% uit Isolaat.
De actie (degene uit je eerdere link) bestaat uit 6 verschillende eiwitten.

Ik ben dus erg in de war nu. Als ik de actie bestel, waarbij staat dat het een mix is van verschillende eiwitten, dan bestel ik dus eigenlijk de Syntha-6 Isolaat?

Tot wanneer is de supersale?
Ik zie het kopje trouwens niet meer staan daarvan rechts boven op jullie site, maar wel nog een paar producten (bijvoorbeeld assault) die in de supersale zijn.

Bedankt. De ''actie'' staat anders aangegeven namelijk, dit is erg verwarrend. De Syntha-6 Isolaat bestaat 100% uit Isolaat.
De actie (degene uit je eerdere link) bestaat uit 6 verschillende eiwitten.

Ik ben dus erg in de war nu. Als ik de actie bestel, waarbij staat dat het een mix is van verschillende eiwitten, dan bestel ik dus eigenlijk de Syntha-6 Isolaat?
Je hebt gelijk, ons excuses. De Syntha-6 Actie, is de variant met 6 eiwitten. De Isolate, is inderdaad uitverkocht. Mijn collega van de afdeling inkoop, is onderweg. Dan vraag ik hem zo direct even voor je :)
Tot wanneer is de supersale?
Ik zie het kopje trouwens niet meer staan daarvan rechts boven op jullie site, maar wel nog een paar producten (bijvoorbeeld assault) die in de supersale zijn.
In de grote blauwe balk staat nogsteeds SUPERSALE. Deze loopt dus nog :) Hoelang, dit nog is, durf ik niet aan te geven. Vandaag starten we namelijk met de B&F Deals :)

2ywzmsk.png

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Even een herhaling van gisteren, voor degenen die het gemist hebben:
Mededeling: Sinds vanochtend werken we al op volle kracht om alle bestellingen te verwerken. Het zo druk (onder andere door de Unstoppable actie), dat we onze belofte "voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis"-belofte vandaag niet kunnen waarmaken. Het kan daarom zijn dat het pakket een dag later dan beloofd binnen komt. Bedankt voor jullie begrip en excuses voor het ongemak.

Oeie gaat goed zo :D Als Ralf ergens in de drukt tijd heeft op mijn PM nog even na te kijken? Thanks!

Ooh hij staat nu inderdaad in de andere balk, niet goed gezien :rolleyes:

Kan gebeuren! :D

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Oeie gaat goed zo :D Als Ralf ergens in de drukt tijd heeft op mijn PM nog even na te kijken? Thanks!

Ralf is over ongeveer een uurtje beschikbaar. Ik zal hem direct een schop onder z'n kont geven, zodat hij achter je shirt aan gaat! :p

Bart

Odernummer: C2342428

Kunnen natuurlijk niet achterblijven met de unstoppable =D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven