Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan en leuk om te horen dat je al je bestellingen zo aangekomen zijn. Dat beloven we immers ookThanks Ralf! Het pakket is wederom goed en ruim op tijd aangekomen!
Ik vind de klachten af en toe over Body&FitShop maar vreemd. Ik heb inmiddels 10+ bestellingen geplaatst en deze zijn allemaal correct en op tijd bij mij aangekomen. Top bedrijf!
Tot de volgende keer!We hebben de Syntha-6 Isolate Actie nog wel voorradig. De overige smaken, wil je dat ik dat voor je na ga vragen? Dan spreek ik morgenochtend direct mijn collega aan.Krijgen jullie nog Syntha-6 Isolate van BSN op voorraad? Nu is hij niet op voorraad en er staan THT data onder de beschrijving. Ik heb wel mijn mail ingevuld voor als hij er weer is, maar ik vroeg het me toch af.
Ik zet alvast een pallet voor je aan de kant, want de THT van Unstoppable is THT is 10-2016wat is de tht datum van de unstoppable? dan weet ik of 100 of 200 potjes ga halen![]()

Ja, de Unstoppable gaat er zeer waarschijnlijk uit. Hierdoor heeft Dedicated Nutrition aangegeven alles onder de adviesprijs weg mag, vandaar wij nu een mooie stuntactie hebben ermeeHet is dus vrijwel zeker dat unstoppable eruit gaat?
Bedankt voor je bestelling. We gaan er direct mee aan de slagC2340546
C2340488
voor mij en mn maat maar gelijk een potje besteld dan...
ben erg benieuwd!

Bedankt voor je bestelling. We gaan direct met je bestelling aan de slagNet weer een flinke bestelling geplaatst C2340570
Kan niet wachten op de unstoppable

Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag! 45 blikken tonijn, een voorraadje voor een maand?Net 45 blikken tonijn besteld lol, eerst 15 toen naa 30 toen naa 45. C2341084. Zie het morgen wel verschijnen! Inpakze!
(waarom post iedereen zijn bestelnummer hier?)
Mensen plaatsen vaak hun ordernummer hier zodra een bestelling gedaan is. We verwerken orders altijd zo snel, dat met een beetje geluk, ik er wat bij kan stoppen. Dit kan niet bij iedereen, maar doe altijd mijn best. Zie (over)morgen je pakket maar 
Graag gedaan.
We hebben de Syntha-6 Isolate Actie nog wel voorradig. De overige smaken, wil je dat ik dat voor je na ga vragen? Dan spreek ik morgenochtend direct mijn collega aan.
Bedankt voor je bestellingZojuist een bestelling gedaan, gelukkig al na 10 uur dus het werd sowieso al donderdag
Toch de unstoppable maar eens proberen, had er toevallig met een vriend vandaag nog over dat er eerst een korting van 25 was en dat ik baalde hem niet gehaald te hebben.
C2341482
De korting was 25% en zou je ongeveer op 25 euro uitkomen. Nu ben je nog voordeliger uit
Scherper dan 19,90 euro gaat het product echt niet worden. Ik zal kijken of ik nog iets extra's erbij kan doen, zodat je hem donderdag uiteraard in huis hebt. Syntha-6 Isolaat is er maar in één vorm. De "Actie" is exact hetzelfde als de reguliere variant die we aanbieden. DIt is het etiket, met alle informatie over het product.De actie gaat niet om de Isolate, maar om een mix daarvan. Ik wil alleen de isolaat, tenzij deze niet meer voorradig komt (dit was dus mijn vraag, komt deze nog in voorraad?).
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/bsn/syntha-6-isolate/?sqr=isolate&
Nog een vraag: wat zijn de ingredienten (kcal, eiwit, koolhydraat en vetten) van de Syntha-6 superactie?
Subtotaal: € 34,90
Uw korting: - € 8,73
Totaal incl. BTW: € 26,18

Net 45 blikken tonijn besteld lol, eerst 15 toen naa 30 toen naa 45. C2341084. Zie het morgen wel verschijnen! Inpakze!
(waarom post iedereen zijn bestelnummer hier?)

De oorspronkelijke adviesprijs van Dedicated Nutrition is 39,90. Doordat het product zo populair is mochten we het aanbieden voor 34,90. Vandaar ook 50% korting op de UnstoppableHoezo is Dedicated nu voor de 'helft van de prijs'? Bij de 25% korting actie waren de oorspronkelijke kosten: € 34,90
Écht 50% korting zou dan neerkomen op € 17,45. B&F Pls![]()

Syntha-6 Isolaat is er maar in één vorm. De "Actie" is exact hetzelfde als de reguliere variant die we aanbieden. DIt is het etiket, met alle informatie over het product.
Je hebt gelijk, ons excuses. De Syntha-6 Actie, is de variant met 6 eiwitten. De Isolate, is inderdaad uitverkocht. Mijn collega van de afdeling inkoop, is onderweg. Dan vraag ik hem zo direct even voor jeBedankt. De ''actie'' staat anders aangegeven namelijk, dit is erg verwarrend. De Syntha-6 Isolaat bestaat 100% uit Isolaat.
De actie (degene uit je eerdere link) bestaat uit 6 verschillende eiwitten.
Ik ben dus erg in de war nu. Als ik de actie bestel, waarbij staat dat het een mix is van verschillende eiwitten, dan bestel ik dus eigenlijk de Syntha-6 Isolaat?

In de grote blauwe balk staat nogsteeds SUPERSALE. Deze loopt dus nogTot wanneer is de supersale?
Ik zie het kopje trouwens niet meer staan daarvan rechts boven op jullie site, maar wel nog een paar producten (bijvoorbeeld assault) die in de supersale zijn.
Hoelang, dit nog is, durf ik niet aan te geven. Vandaag starten we namelijk met de B&F Deals 
In de grote blauwe balk staat nogsteeds SUPERSALE. Deze loopt dus nogHoelang, dit nog is, durf ik niet aan te geven. Vandaag starten we namelijk met de B&F Deals
![]()

Ooh hij staat nu inderdaad in de andere balk, niet goed gezien![]()

Oeie gaat goed zoAls Ralf ergens in de drukt tijd heeft op mijn PM nog even na te kijken? Thanks!